Kan je zelf niet nadenken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Markooz het volgende:
Nee dat niet hoor, maar misschien heeft iemand een idee?
Ik dacht altijd dat het zwart stond voor de verdoemenis, onrecht en mentale schade uit het verleden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Haque het volgende:
[ afbeelding ]
links onder zit een hap uit, ze vinden zichzelf een gebakje, om op te eten, daarom is er een hapje uit.
Het logo is zwart omdat dat de kleur is van drop
en de letters komt uit het wilde westen omdat ze al zo lang hetzelfde doen
Nee, zwart is sexy, arrogant, heet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het zwart stond voor de verdoemenis, onrecht en mentale schade uit het verleden.
Ook in het Karwei logo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, zwart is sexy, arrogant, heet.
Zijn er echt mensen die dit nog niet weten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Karwei komt eigenlijk van het Amerikaanse "Carway", een klein stadje aan de westkust in het tijdperk van cowboys, vandaar ook het lettertype. Het is wit omdat ze niets moesten hebben van zogenaamde "roodhuiden", beetje racistisch was het dus wel. Het zwarte slaat op de leegte om het stadje heen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Unmountable het volgende:
Dus we moeten je huiswerk maken?
Nee.
Ik kom ze regelmatig tegenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit nog niet weten?
Was je nou echt te lui om dit even te googelen, TS?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Karwei komt eigenlijk van het Amerikaanse "Carway", een klein stadje aan de westkust in het tijdperk van cowboys, vandaar ook het lettertype. Het is wit omdat ze niets moesten hebben van zogenaamde "roodhuiden", beetje racistisch was het dus wel. Het zwarte slaat op de leegte om het stadje heen.
Niet te geloven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kom ze regelmatig tegenecht dom.
kijk dat is nou duidelijk een hamerquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef hofferin het volgende:
[ afbeelding ]
ze wilde zoiets maken maar toen deed die kut praxis het al en moesten ze binnen 3 uur iets nieuws bedenken en kwam er een autist met het huidige ding
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:20 schreef Groby het volgende:
k = kut
a = autistische
r = rot
w = winkel
e = enkel voor
i = infantielen
Nee dat is de Karwevi welke je bedoeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:20 schreef Groby het volgende:
k = kut
a = autistische
r = rot
w = winkel
e = enkel voor
i = infantielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |