abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128323506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef Meki het volgende:
Hoe gaat het nu in Turkije?
Paar foto's van gisteren

Bursa

Istanbul / Taksim

Ankara

Police clashed with the protesters in capital Ankara tonight, just like they have been doing every day for the past four weeks.

A truck driver brought supplies to help the protesters build a barricade against the water cannons and other police vehicles.

pi_128323639
Ik dacht dat het weer rustig was daar?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_128324170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht dat het weer rustig was daar?
Het wordt een herhaling met dezelfde ingrediėnten en dan is het al wat minder interessant voor de pers. Die wachten op een nieuwe doorbraak. Nieuws is pas nieuws als er kleine of grote uitzonderingen in de regel zijn.

In mijn stad Eskisehir is het nu een grote stlte door leegloop. Het is een typische doorreis-stad. 3 universiteiten en 4 campussen en het meerendeel van de studenten zijn nu voor de zomer vertrokken naar de stad van hun familie (door 't hele land).Istanbul en Ankara worden weer aangevuld.
pi_128329882
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Paar foto's van gisteren

Bursa

[ afbeelding ]

Istanbul / Taksim

[ afbeelding ]

Ankara

Police clashed with the protesters in capital Ankara tonight, just like they have been doing every day for the past four weeks.

A truck driver brought supplies to help the protesters build a barricade against the water cannons and other police vehicles.

[ afbeelding ]
Mooie foto's. Wat stond er in die krant, waardoor ze het zo demonstratief voor zich houden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_128348032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mooie foto's. Wat stond er in die krant, waardoor ze het zo demonstratief voor zich houden?
Vermoedelijk ging t over de doodgeschoten demonstrant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')