Waar ben jee?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Monopoly het volgende:
Het bier is hier op. Matig boodschappenbeleid.
Tjah lastig, wil ik dat weten is nu een beetje de vraag.quote:
Wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah lastig, wil ik dat weten is nu een beetje de vraag.
Ik denk dat ik Mur wel laat testen.
Jij mag in kaart gaan brengen welke Fok!ster het meest geweldadig is tussen de lakens.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij mag in kaart gaan brengen welke Fok!ster het meest geweldadig is tussen de lakens.
Het is dat er FOK!ster staatquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]als ik dat doe weet ik het antwoord al
Niet over 1 nacht ijs gaan Mur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]als ik dat doe weet ik het antwoord al
Details details...quote:
Whut?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Sick, ik heb een appartement gevonden met een koelkast van 7m2
quote:Het appartement heeft een woonkamer van 40 m2en een afzonderlijke keuken met gasfornuis en koelkast van 7 m2.
Inloopkoelkast?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Sick, ik heb een appartement gevonden met een koelkast van 7m2
Zal wel gruwelijk zijn maar beter is de helft ervan een vriesvak. Dan kan ik al mijn vlees voor de maand in de aanbieding kopen en bespaar ik 300 euro per maandquote:
Slim denkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal wel gruwelijk zijn maar beter is de helft ervan een vriesvak. Dan kan ik al mijn vlees voor de maand in de aanbieding kopen en bespaar ik 300 euro per maand
En buiten de lakens. Dan weet ik het antwoord denk ik ook alquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij mag in kaart gaan brengen welke Fok!ster het meest geweldadig is tussen de lakens.
Waarom koop je niet gewoon een kaartje of stel ik nu een hele domme vraagquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Studeur het volgende:
plattegrond van festivalterrein awakenings is gemaakt. morgen met zn 4en kijken naar eventuele spots om binnen te komen en dan zaterdag ervoor gaan.
#sloeberstrugglesquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een kaartje of stel ik nu een hele domme vraag
Want #yolo ja toch gquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik niet volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
Had Stu niet een topic gemaakt over hoe je het beste over hekken kon klimmen?![]()
Of was da iemand anders?
niet genoeg geld en het is gewoon leuk om te proberenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon proberen, zo heb ik ook al eens een tent meegenomen voor 2 jongens die bij lowlands onder de hekken doorgingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
niet genoeg geld en het is gewoon leuk om te proberen
en ze verdienen toch wel aan ons want we gaan daar dingen kopen natuurlijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
Nee hoor schatje.![]()
Kattenplaatje om het goed te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou toch zo van jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniale man
Fuck the EBU.
Waar denk jequote:
Kijk maar uit dat ie niet over het hek klimt en al bij je op de bank zit terwijl jij nog boodschappen doet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar denk je
Moeten straks sowieso nog ff boodschappen doen. Stu lust vast ook wel een biertje
Drink je ook dat goedkope pauperbier Export? Volgens Mono en consorten is het wel lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
niet genoeg geld en het is gewoon leuk om te proberen
en ze verdienen toch wel aan ons want we gaan daar dingen kopen natuurlijk
ik neem zelf bier meequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar denk je
Moeten straks sowieso nog ff boodschappen doen. Stu lust vast ook wel een biertje
whehehequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie niet over het hek klimt en al bij je op de bank zit terwijl jij nog boodschappen doet.
stiekem sta ik al te observeren op moira's dak en steel ik alle wiet als ze weg gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie niet over het hek klimt en al bij je op de bank zit terwijl jij nog boodschappen doet.
Post gewoon hierquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Even better
DM ff je mobiele nummer anders
Wat zijn deze pre minimeets opeensquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar denk je
Hadden we al een tijd geleden afgesproken en toen zei hij een keer dat hij met Klojo en Screwie ging afspreken en vonden we dat het er bij ons ook maar voor de meet nog eens van moest komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zijn deze pre minimeets opeens
OH IS MIJN UITNODIGING ZOEKGERAAKT?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hadden we al een tijd geleden afgesproken en toen zei hij een keer dat hij met Klojo en Screwie ging afspreken en vonden we dat het er bij ons ook maar voor de meet nog eens van moest komen
JA HET IS HIER IMMERS EEN GROTE TERINGZOOIquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OH IS MIJN UITNODIGING ZOEKGERAAKT?
omdat ik kom natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Eigenlijk is dat een leugen. Volgens mij is die kamer hier in 100 jaar (geen grap) nog nooit zo leeg geweest
KOM DAN NEGERquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OH IS MIJN UITNODIGING ZOEKGERAAKT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |