Whahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen
Of nee, ik ben begonnen met roken van iemand anders jointjes, toen zelf anderhalve gram gehosseld en zelf gaan draaien (van die vercrackte kutjoints, mja ze waren rookbaar).
Toen een jaar of 2 eigenlijk nauwelijks meer geblowed, en toen idd voorgedraaide omdat ik draaien zo kut vond
Mja gaat toch wel redelijk in de prijs zitten en eigenlijk is het beter om gewoon zelf te draaien, dus toen begon ik met graflelijke kutjoints weer en nu zijn ze wel redelijk
Ik kocht altijd wel wiet, maar had persoonlijke draaiersquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen
Of nee, ik ben begonnen met roken van iemand anders jointjes, toen zelf anderhalve gram gehosseld en zelf gaan draaien (van die vercrackte kutjoints, mja ze waren rookbaar).
Toen een jaar of 2 eigenlijk nauwelijks meer geblowed, en toen idd voorgedraaide omdat ik draaien zo kut vond
Mja gaat toch wel redelijk in de prijs zitten en eigenlijk is het beter om gewoon zelf te draaien, dus toen begon ik met graflelijke kutjoints weer en nu zijn ze wel redelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
Mijn eerste jointje, toen wist ik nog niet dat er tip en tabak bij moest.
Zo doen de eckte bazen het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kocht altijd wel wiet, maar had persoonlijke draaiers![]()
Zo gek had ik het nog niet. Wel de eerste paar heel rustig in een hoekje zitten draaien zodat het niet opviel. Dan heel trots omdraaien en je realiseren dat de plakrand aan de verkeerde kant zit en je alles van de vloer kan rapen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
Jahaha Herkenbaar..quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
Dit exactquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Jahaha Herkenbaar..
Kameraad had halve gram geregeld bij hem op school. Pakje kortje vloeitjes gehaald bij tankstation en proberen maar ;P
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit exact
Alleen had ik een hele gram
NEEHEE EN JIJ OOK NIET HE!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo doen de eckte bazen het.
MAAR JIJ BENT NIET MEER DE BAAS
Ewquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
Godver... Niezen en een bloedneus krijgen![]()
Alles hier onder de sputters.
Jij vormt geen bedreiging als je slaapt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoezo ben ik niet meer de baas Mur?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEEHEE EN JIJ OOK NIET HE!DAN DENK JE WEL MAAR DAT BEN JE NIET! NEENEENEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da witte heul nie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij vormt geen bedreiging als je slaapt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
Nee hoor schatje.![]()
Kattenplaatje om het goed te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Slechte bezorging heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Monopoly het volgende:
Het bier is hier op. Matig boodschappenbeleid.
www.thuisbezorgd.nl
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: