Wat er gebeurd is dat de overheid constant loopt te bezuinigen, politie en OM daardoor het te druk hebben voor deze "straatterroristen" en de burgers daardoor de moed maar opgeven en geen aangifte meer doen. De politiek denkt verrek dat gaat goed er zijn minder aangiftes en die gaan weer bezuinigen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat slachtoffers alles in het werk moeten stellen om de hulp te krijgen die gewoon vanzelfsprekend zou moeten zijn?
Wat gebeurt er in dit land?
Eens en zeker in deze individuele zaak, maar naast het feit dat ik voor het hard aanpakken van deze criminelen ben, ben ik zeker ook van mening dat je ondertussen goed naar de problematiek moet kijken en onderzoek moet doen naar het preventief aanpakken/voorkomen van deze straattereur en daar zou de politiek om de hoek moeten komen kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die hele deelraad kerel moet er buiten staan. Het gaat hier om mishandeling, beroving, huisvredebreuk en diefstal, dat is een zaak voor politie, OM en rechters en niet voor politiek.
Zonder meer waar!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is dat de overheid constant loopt te bezuinigen, politie en OM daardoor het te druk hebben voor deze "straatterroristen" en de burgers daardoor de moed maar opgeven en geen aangifte meer doen. De politiek denkt verrek dat gaat goed er zijn minder aangiftes en die gaan weer bezuinigen.
Das die neppert .... Jandino?quote:
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens en zeker in deze individuele zaak, maar naast het feit dat ik voor het hard aanpakken van deze criminelen ben, ben ik zeker ook van mening dat je ondertussen goed naar de problematiek moet kijken en onderzoek moet doen naar het preventief aanpakken/voorkomen van deze straattereur en daar zou de politiek om de hoek moeten komen kijken.
Het is helaas geen grote-stads probleem meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Das die neppert .... Jandino?
OT: ik heb wel respect voor dat gezin dat ze hiermee in het openbaar verschijnen ....
Hoop echt dat het straks in Badhoevedorp (?) klaar is met dat gezeik ....
Zet het op facebook! Hoeveel likes heb je nodig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef arjan1212 het volgende:
Er is maar 1 oplossing op iedere hoek van de straat een politie-agent/militair met een machine geweer neerzetten
er zijn nu 40.000 agenten, om bovenstaande te doen heb je 400.000 agenten nodig
Ze gaan bezuinigen op de politie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef arjan1212 het volgende:
Er is maar 1 oplossing op iedere hoek van de straat een politie-agent/militair met een machine geweer neerzetten
er zijn nu 40.000 agenten, om bovenstaande te doen heb je 400.000 agenten nodig
Het is in het hele land.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is helaas geen grote-stads probleem meer.
We hebben inmiddels camera-bewaking in dit provincie stadje.quote:
Jullie kunnen op elke hoek van de straat een vrachtwagen van Plieger neerzetten, met de chauffeur ernaast met een kraan in zijn handquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben inmiddels camera-bewaking in dit provincie stadje.
Grappige woordspelingquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Jullie kunnen op elke hoek van de straat een vrachtwagen van Plieger neerzetten, met de chauffeur ernaast met een kraan in zijn hand
in dit filmpje zijn ze ineens blond, en in dat filmpje van at5 was de dochter thais/chinees ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef hexje het volgende:
Nog een filmpje.
http://www.telegraaf.nl/t(...)gezond_opsta___.html
Ja was ook verbaasd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
in dit filmpje zijn ze ineens blond, en in dat filmpje van at5 was de dochter thais/chinees ofzo
Zal best, maar dat betekent niet dat alle moslims dit soort gedrag goedkeuren of goedpraten. Uiteindelijk gaat het niet om de achtergrond of de religie van mensen, maar om hun gedrag. Dat is ook waarop ze bestraft moeten worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Bombshell het volgende:
De zoveelste racistische aanslag op Nederlanders. De Koran is gewoon een racistisch boek ten opzichte van niet moslims. Ik ben het zo zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |