abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:50:44 #76
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_128336247
Ik ben inmiddels overleden
pi_128336685
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat volgens jou wel helpt ?
Zorgen dat politie en justitie geld en tijd krijgen deze zaken aan te pakken en zorgen dat het jongerenwerk weer wordt opgebouwd zodat de volgende generatiejongeren niet weer zo'n straatcultuur krijgt. Bij de probleemgevallen moet doelgericht en persoonlijk worden ingegrepen.

Kijk maar naar Enschede waar men redelijk succes heeft.
pi_128336812
Trouwens badhoevedorp. dat ligt 2 km verderop

dan kan je toch net zo goed daar blijven wonen

ik had geen idee, maar als je echt weg wil, moet je in groningen gaan wonen ofzo
pi_128336954
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat volgens jou wel helpt ?
De harde aanpak. Gewoon, de echte Nederlandse mentaliteit van niet lullen maar poetsen.
pi_128337012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De harde aanpak. Gewoon, de echte Nederlandse mentaliteit van niet lullen maar poetsen.
Kei- en keihard aanpakken he.
pi_128337077
Je bent wel geniaal in geen antwoord geven.
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:13:01 #82
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128337307
Ah dochter gezien. Leuk meisje om te zien. Waarschijnlijk geen interesse in die jongens met als gevolg dat zwaar intimiderend gedrag.

Volgens mij heeft mevr. Smits een tintje.
pi_128337561
Is er ondertussen iemand die weet of die familie aangifte heeft gedaan van die misstanden? Uit dat filmpje blijkt het ook niet eerder het tegendeel.
pi_128337998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:07 schreef arjan1212 het volgende:
Je bent wel geniaal in geen antwoord geven.
Ik zou het serieus niet weten.
pi_128338216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Wespensteek het volgende:
Is er ondertussen iemand die weet of die familie aangifte heeft gedaan van die misstanden? Uit dat filmpje blijkt het ook niet eerder het tegendeel.
Alsof dat iets uitmaakt. In Utrecht werd toentertijd een homostel weggetreiterd en de politie deed er helemaal niks aan want er werd geen prioriteit gegeven aan de aangifte :')
pi_128338542
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Alsof dat iets uitmaakt. In Utrecht werd toentertijd een homostel weggetreiterd en de politie deed er helemaal niks aan want er werd geen prioriteit gegeven aan de aangifte :')
Als je aangifte doet heb je in elk geval zelf stappen ondernomen en kun je dus de overheid aanspreken op het feit dat er niets mee is gedaan, als men er niets mee doet en desnoods via artikel 12 vervolging afdwingen. Maar goed je kunt ook de slachtofferrol aannemen.
pi_128339146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Wageningen?
Uitgezaaid vanuit Veenendaal/Ede zeker? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:49:13 #88
241662 Jian
Well, well, well
pi_128339205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je aangifte doet heb je in elk geval zelf stappen ondernomen en kun je dus de overheid aanspreken op het feit dat er niets mee is gedaan, als men er niets mee doet en desnoods via artikel 12 vervolging afdwingen. Maar goed je kunt ook de slachtofferrol aannemen.
"De slachtofferrol aannemen" als ze je hebben mishandeld, als ze je met een pistool op je kop hebben beroofd..... Nee, ze zijn al slachtoffer, die rol hoeven ze niet meer aan te nemen. En de voorzitter van de deelraad is op de hoogte, wij zijn op de hoogte, ik denk dat de politie ook wel op de hoogte is ..... Nu maar hopen dat ze dat pesttuig echt een keer aanpakken, persoonlijk denk ik dat, dat ooit wel gaat gebeuren, maar het heeft gewoon nog even tijd nodig.
pi_128339295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:03 schreef arjan1212 het volgende:
Mja die deelraden worden toch afgeschaft in rotterdam wel teminste en in den haag hebben ze nooit bestaan
Ze worden overal afschaft. Althans, dat is wel de intentie.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_128339521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Jian het volgende:

[..]

"De slachtofferrol aannemen" als ze je hebben mishandelt, als ze je met een pistool op je kop hebben beroofd..... Nee, ze zijn al slachtoffer, die rol hoeven ze niet meer aan te nemen. En de voorzitter van de deelraad is op de hoogte, wij zijn op de hoogte, ik denk dat de politie ook wel op de hoogte is ..... Nu maar hopen dat ze dat pesttuig echt een keer aanpakken, persoonlijk denk ik dat, dat ooit wel gaat gebeuren, maar het heeft gewoon nog even tijd nodig.
Als mensen geen aangifte doen "omdat dat geen zin heeft" zorgen zij ook dat het langer duurt en kan voortduren, daarom schreef ik dat van slachtofferrol. Je kunt ook bij politie en OM aandringen, je hoeft geen slachtoffer te worden van onze overheid en hun gebrek aan daadkracht als die niets doen met aangiftes.
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 21:55:54 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_128339532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ze nemen die rol niet aan . Ze ZIJN slachtoffer.
pi_128339623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Valt me mee dat hij niet roept dat ze het zelf misschien ook wel een beetje hebben uitgelokt.
pi_128339835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat schreef ik dus als reactie op:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als je geen aangifte doet vind ik dat je je in de slachtofferrol plaatst en niets terug probeert te doen. Er zijn manieren om politie, OM en overheid tot actie te dwingen maar dan moet je eerst aangifte doen.
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 22:03:59 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_128339907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Als je geen aangifte doet vind ik dat je je in de slachtofferrol plaatst en niets terug probeert te doen. Er zijn manieren om politie, OM en overheid tot actie te dwingen maar dan moet je eerst aangifte doen.
Zelfs met aangifte ben je er nog helemaal niet zeker van dat ze er iets mee doen. Helaas.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:05:18 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_128339973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als mensen geen aangifte doen "omdat dat geen zin heeft" zorgen zij ook dat het langer duurt en kan voortduren, daarom schreef ik dat van slachtofferrol. Je kunt ook bij politie en OM aandringen, je hoeft geen slachtoffer te worden van onze overheid en hun gebrek aan daadkracht als die niets doen met aangiftes.
Op zich heb je daar gelijk in en als je fiets wordt gejat dan moet je daar ook gewoon aangifte van doen, maar je weet bij voorbaat dat er niets mee gedaan wordt en dan nog zou je het moeten doen, maar kun je, je voorstellen dat er nogal wat mensen zijn die als gevolg van het "ontmoedigingsbeleid" van politie en overheid op dit gebied zoiets hebben van Jaaa, daaag!

Dit soort "incidenten" in Nieuw-West zijn overigens echt niet nieuw en allang bij de politie bekend, ma ja, ze moeten eerst nog het plan van aanpak afwachten van de voorzitter van de deelraad .... :')
pi_128340152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zelfs met aangifte ben je er nog helemaal niet zeker van dat ze er iets mee doen. Helaas.
Dat klopt helaas omdat er te weinig aandacht en capaciteit is bij politie en justitie, al wordt de aandacht wel beter, maar dat hoef je dus niet te pikken en je kunt desnoods via artikel 12 vervolging afdwingen afhankelijk van het bewijs. Het is gewoon de hoogste tijd dat slachtoffers van dergelijke zaken de overheid gaan aanpakken als die in gebreke blijven.
pi_128340247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

Je maakt nu een heel punt van iets dat hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde is.
pi_128340262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Op zich heb je daar gelijk in en als je fiets wordt gejat dan moet je daar ook gewoon aangifte van doen, maar je weet bij voorbaat dat er niets mee gedaan wordt en dan nog zou je het moeten doen, maar kun je, je voorstellen dat er nogal wat mensen zijn die als gevolg van het "ontmoedigingsbeleid" van politie en overheid op dit gebied zoiets hebben van Jaaa, daaag!

Dit soort "incidenten" in Nieuw-West zijn overigens echt niet nieuw en allang bij de politie bekend, ma ja, ze moeten eerst nog het plan van aanpak afwachten van de voorzitter van de deelraad .... :')
Die hele deelraad kerel moet er buiten staan. Het gaat hier om mishandeling, beroving, huisvredebreuk en diefstal, dat is een zaak voor politie, OM en rechters en niet voor politiek.
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 22:12:05 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_128340289
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat klopt helaas omdat er te weinig aandacht en capaciteit is bij politie en justitie, al wordt de aandacht wel beter, maar dat hoef je dus niet te pikken en je kunt desnoods via artikel 12 vervolging afdwingen afhankelijk van het bewijs. Het is gewoon de hoogste tijd dat slachtoffers van dergelijke zaken de overheid gaan aanpakken als die in gebreke blijven.
Het is toch van de zotte dat slachtoffers alles in het werk moeten stellen om de hulp te krijgen die gewoon vanzelfsprekend zou moeten zijn?
Wat gebeurt er in dit land?
pi_128340302
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je maakt nu een heel punt van iets dat hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde is.
Tja dat zou ik dus graag willen weten maar helaas is er dus geen journalist die vraagt naar de aangiftes en aan de politie vraagt wat ermee is gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')