pls dontquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert tong80-grapje over Heleen van Royen met een komkommer]
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef YogaLove het volgende:
Ah, ik zie het al, 30 juni wordt het uitgezonden, is dus gewoon een ordinaire reclamestunt.
Één of andere C acteur die zichzelf helemaal geweldig vind, normale mensen beledigd en zelf niet tegen een grapje kan.quote:
Dat er serieus mensen zijn die hem nog gaan verdedigen ooktwitter:Marcieefierce twitterde op woensdag 26-06-2013 om 21:29:03@ferrydoedens haha glennis en ik wouden der ook al aanvallen! Niemand komt aan onze ferry! reageer retweet
Hij is ook een goed vriendje van Patty B., die verdedigen elkaar ook door dik en dun.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Syntos het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die hem nog gaan verdedigen ooktwitter:Marcieefierce twitterde op woensdag 26-06-2013 om 21:29:03@ferrydoedens haha glennis en ik wouden der ook al aanvallen! Niemand komt aan onze ferry! reageer retweet
'Relletjes' in showbiz land![]()
Ik zie Ferry ook wel lekker poederenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is ook een goed vriendje van Patty B., die verdedigen elkaar ook door dik en dun.
Overigens, zou me niets verbazen als ze ook saampjes regelmatig aan de coke zitten...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Syntos het volgende:
twitter:Marcieefierce twitterde op woensdag 26-06-2013 om 21:29:03@ferrydoedens haha glennis en ik wouden der ook al aanvallen! Niemand komt aan onze ferry! reageer retweet
Lezen kun je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef eleusis het volgende:
Freddy Doedens Freddy Doedens... De naam zegt me wel iets...
Ik ken hem ook niet.quote:
Vandaar ken ik hem niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef static het volgende:
Wat een totale nietsnut dat jong. Kan niet presenteren, kan niet acteren, ziet eruit als een gladjakker in het kwadraat.
Ik vond dat juist wél een set criteria die bij jou zouden passen.quote:
Wimledon is idd bezig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef static het volgende:
[..]
Ik vond dat juist wél een set criteria die bij jou zouden passen.
Leuk juist man. Wat was dit forum zonder Patty Brard ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Andromache het volgende:
de wereld zou leuker zijn als dit soort nietsbetekenende mensen zichzelf wat minder serieus namen.
Een stuk mooierquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk juist man. Wat was dit forum zonder Patty Brard ?
Mooier dan Ole kan niet.quote:
Zielige aansteller? Waarom? Hij heeft toch het recht zich te verdedigen tegen zulke onzin verhalen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Syntos het volgende:
Ferry Doedens![]()
Zelfs een chimpansee kan 'grappige' filmpjes op tv presenteren.
Wat een zielige aansteller is het ook.
Prima als je jezelf wilt verdedigen, maar dan moet je niet eerst kritiek uiten op anderen om vervolgens zelf te gaan janken als je zelf kritiek krijgt. Om het zo maar even te zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zielige aansteller? Waarom? Hij heeft toch het recht zich te verdedigen tegen zulke onzin verhalen?
Kritiek en onzinroddels verspreiden...dat zijn 2 totaal verschillende dingen imho.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:51 schreef Syntos het volgende:
[..]
Prima als je jezelf wilt verdedigen, maar dan moet je niet eerst kritiek uiten op anderen om vervolgens zelf te gaan janken als je zelf kritiek krijgt. Om het zo maar even te zeggen.
Het is de broer van jan kooiemans?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef static het volgende:
Wat een totale nietsnut dat jong. Kan niet presenteren, kan niet acteren, ziet eruit als een gladjakker in het kwadraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |