Daaromquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef fathank het volgende:
Ik moet trouwens even levellen met Sapstengel z'n fascinatie voor chubby's.
Gedegen veldwerk heeft aangetoond dat chubby's gemiddeld beter scoren in bed dan 10/10 meisjes.
Ja en ze weten hoe ze zich in bed moeten gedragen. Beter dan de arrogante 9/10's die verwachten dat een man hun verwent en gewoon op hun rug blijven liggen of geen blowjob willen geven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:29 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Chubby's zijn de shit mon! More pushin for zeh cushinnn
Daarom onzekere meisjes neuken die willen overcompenseren in bed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en ze weten hoe ze zich in bed moeten gedragen. Beter dan de arrogante 9/10's die verwachten dat een man hun verwent en gewoon op hun rug blijven liggen of geen blowjob willen geven.
Ik beschouw mezelf anders wel als een 9/10quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef seto het volgende:
alsof sapstengel ervaring heeft met 9/10's
vind jou eerder een 9.5quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf anders wel als een 9/10
Ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom onzekere meisjes neuken die willen overcompenseren in bed.
gooi die spiegelfoto er nog eens in, Sapstengelquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef seto het volgende:
alsof sapstengel ervaring heeft met 9/10's
verkapte even-rukken-op-dreadlock-ecto-sapstengel postquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
gooi die spiegelfoto er nog eens in, Sapstengel
Maar zij was niet de enige. Spiegelfoto heb ik niet zit op werk nuquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:38 schreef seto het volgende:
zijn ex is wel leuk ja maar vind het geen 9
Val af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
Jezus zeg, ik loop als een fatty. Je weet wanneer je bovenbeen schuurt tegen de andere? Zo loop ik.
Enig idee of hier iets aan gedaan kan worden?
playboyquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar zij was niet de enige. Spiegelfoto heb ik niet zit op werk nu
Whehe had ik ook in de bulk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
Jezus zeg, ik loop als een fatty. Je weet wanneer je bovenbeen schuurt tegen de andere? Zo loop ik.
Enig idee of hier iets aan gedaan kan worden?
Ik denk idd dat er nog 5 kilo eraf kan.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe had ik ook in de bulk.
Je kunt dit proberen: http://www.makeupalley.com/product/x_showreview.asp?itemid=98437
Lees de reviews maar. Een soort poeder wat je op de binnenkant van je dijen aan moet brengen en pijn/irritatie door schuren voorkomt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik denk idd dat er nog 5 kilo eraf kan.
[..]
Wat is dat?
Maar het doet geen pijn. Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lees de reviews maar. Een soort poeder wat je op de binnenkant van je dijen aan moet brengen en pijn/irritatie door schuren voorkomt.
Oh dan moet je gewoon extra wijd lopen, zoals cowboys doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar het doet geen pijn. Het ziet er gewoon niet uit.
Lol, paar kilo's kwijtraken lijkt me handigerquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dan moet je gewoon extra wijd lopen, zoals cowboys doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |