Jij hebt haar sowieso al pijnn gedaan toen je met die ander zoende......toen heb je deze risico's voor lief genomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Voor:
Eerlijk.
Ventilatie schuldgevoel.
Angst weg dat het op een andere manier aan het licht komt.
Tegen:
Vriendin pijn doen.
Relatie in een klote periode brengen.
Relatie kan eindigen.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:23 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Jij hebt haar sowieso al pijnn gedaan toen je met die ander zoende......toen heb je deze risico's voor lief genomen.
Man up en zeg het!
Het enige dat erger is dan liegen is nog langer liegen..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik heb haar nog geen pijn gedaan lijkt me.
Verdomme, wat ben ik eigenlijk een dwaas.
Weet je wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef Willempie1989 het volgende:
waarom trouwens nu ineens die guilt trip? wat is er gebeurd dat je nu hypercorrectief wil gaan zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef Willempie1989 het volgende:
Snap je reactie, ik kom er gewoon niet uit man. Thanks voor je hulp!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Weet je wat?
Zoek het zelf maar uit.
Is ze niet thuis trouwens of zit je op je mobiel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Snap je reactie, ik kom er gewoon niet uit man. Thanks voor je hulp!
Mobiel en werken allebei.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is ze niet thuis trouwens of zit je op je mobiel?
En werken jullie allebei?
Nou, het is eigenlijk weer gaan spelen, omdat een vriend van me met haar heeft gezoend een maandje geleden. Daardoor bang dat het aan het licht komt denk ik. Daarvoor ging het eigenlijk wel weer. Hoe fout het ook was, ik was wel weer gelukkig denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef madeliefff het volgende:
dus je loopt al 1,5 jaar rond met een schuld gevoel, het vreet zo te lezen echt aan je. denk jij dan dat dit schuldgevoel nu ineens minder zal gaan worden? Dat je er op gegeven moment wel mee kunt leven? Volgens mij niet...als ik je Posts zo lees denk ik dat t voor jou beter is om t op te biechten ongeacht de consequenties.
Ik hou persoonlijk niet van gelieg en vreemdgaan ,maar dat is niet waarom ik dit advies geef. ik kijk wel naar hoe jij er in staat.
Hoe bedoel je? Ze kenden elkaar niet, maar die vriend weet nu wel dat ik haar ken. Noch achter m'n rug, noch met toestemming.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:39 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben elkaar gezoend? Met toestemming of acjter je rug om?
Mooi, dan ga van je mobiel af en zeg het gewoon.quote:
Gedaan, ze is weg. Uitleg was niet mogelijk. Ze zei dat ze me nooit weer kon vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mooi, dan ga van je mobiel af en zeg het gewoon.
Daarna voel je je je opgelucht en geef je haar ook even de tijd en zo nodig ook uitleg..
Eerste reactie, is logisch dat ze die dingen zegt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Gedaan, ze is weg. Uitleg was niet mogelijk. Ze zei dat ze me nooit weer kon vertrouwen.
Leef je nog, kerelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Gedaan, ze is weg. Uitleg was niet mogelijk. Ze zei dat ze me nooit weer kon vertrouwen.
Leg uit..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Willempie1989 het volgende:
Ik voel me kut, het stelde niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |