Put a smile on my facequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn eigenlijk echt duidelijke verschillen tussen de iPhone 5 en de 5s?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:44 schreef Dibble het volgende:
IPhone hipsters zitten nog met hun malle kinderlijke os te klooien terwijl ik even de complete OS van mijn Galaxy s3 overhoop heb gegooid met een strak afgestelde ROM en een zwaar overgeklokte kernel erop heb gesodemieterd. Helemaal aangepast naar mijn voorkeuren en bliksemsnel.
Ondertussen bij het IPhone kamp...flat icons
Ik ga direct een toestel met Android kopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:44 schreef Dibble het volgende:
IPhone hipsters zitten nog met hun malle kinderlijke os te klooien terwijl ik even de complete OS van mijn Galaxy s3 overhoop heb gegooid met een strak afgestelde ROM en een zwaar overgeklokte kernel erop heb gesodemieterd. Helemaal aangepast naar mijn voorkeuren en bliksemsnel.
Overtuigende argumenten draagt hij aan he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga direct een toestel met Android kopen.
Ja dat "de OS" zo lekker snel is vooral.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Overtuigende argumenten draagt hij aan he?
Zeker wel. Misschien heeft hij nog een voorstel van een goed toestel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Overtuigende argumenten draagt hij aan he?
Ik denk een galaxy, maar welke van de 438 variaties blijft de vraag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel. Misschien heeft hij nog een voorstel van een goed toestel?
pfff... niet uitlachenquote:
Ik ga gelijk mijn oude htc weer uit de la pakken!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:44 schreef Dibble het volgende:
Die ene. Je weet wel. Die van goedkoop plastic.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk een galaxy, maar welke van de 438 variaties blijft de vraag.
Blond he? Dan mag je dat denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
pfff... niet uitlachenIk dacht dat hij er echt was
Ja met die hele snelle octo-core waarbij je nog steeds je eigen OS moet compilen om geen lag te hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ene. Je weet wel. Die van goedkoop plastic.
Alleen nog mijn punten, valse nichtquote:
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
pfff... niet uitlachenIk dacht dat hij er echt was
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:44 schreef Dibble het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb jarenlang mijn telefoon getweakt met android, maar de snelheid en stabiliteit van een iPhone redt je nooit.
Android.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja met die hele snelle octo-core waarbij je nog steeds je eigen OS moet compilen om geen lag te hebben.
Ja, met mijn OS klooien doe ik dagelijks.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:44 schreef Dibble het volgende:
Haha ja en dan zijn apple gebruikers "Evangelisten".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef n8n het volgende:
Elk topic komt een android vertellen hoe geweldig kut ios is, beetje treurig
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
En alle apple mensen blijven happen. Vandaar die hap uit die appel![]()
Massaal er elke keer op in gaan, waarschijnlijk nog treuriger.
Apart dat als mensen in een Apple-topic reageren meteen geroepen wordt dat ze "happen", maar als een iPhone-gebruiker in een Android topic afgefikt wordt, is het volledig terecht om "getroll aan te pakken".quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
En alle apple mensen blijven happen. Vandaar die hap uit die appel![]()
Massaal er elke keer op in gaan, waarschijnlijk nog treuriger.
Pubers he? Die hebben verder toch niets beters te doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef n8n het volgende:
Elk topic komt een android vertellen hoe geweldig kut ios is, beetje treurig
Ik had toevallig van de week een HTC One in mijn handen maar die is echt een stuk sneller vergeleken met mijn iPhone. Zodanig dat ik sterk overweeg over te stappen zodra de LSDOS een feit is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb jarenlang mijn telefoon getweakt met android, maar de snelheid en stabiliteit van een iPhone redt je nooit.
two wrongs don't make a right.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apart dat als mensen in een Apple-topic reageren meteen geroepen wordt dat ze "happen", maar als een iPhone-gebruiker in een Android topic afgefikt wordt, is het volledig terecht om "getroll aan te pakken".
Dubbele standaard van Android kneusjes
De wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik had toevallig van de week een HTC One in mijn handen maar die is echt een stuk sneller vergeleken met mijn iPhone. Zodanig dat ik sterk overweeg over te stappen zodra de LSDOS een feit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |