Zal het straks eens tellen en nog een extra boterham met pindakaas nemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij door je komkommersalade gooit, maar ik heb het idee dat dit wel een heel mager lijstje is.
RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:
ben net aangevallen door m'n grapefruit...
Compleet aan gort gemangeld met een schilmesje natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je 'm nu wel doodvermoord V1z?
Groot gelijk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Compleet aan gort gemangeld met een schilmesje natuurlijkMorgen gaat z'n broer eraan!
is dat een prestatie dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Perruche het volgende:
Quiinoa lekkerrrr!
Ik heb geen nieuwe hoge lakleren pumps met peeptoe gekocht![]()
Voor Perr welquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
Jeumigjens!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Raad eens wie er een fully funded PhD plek heeft geaccepteerd aan de University of Loughborough?
woei! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
cool! Goeie reden voor een etentjequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Oorspronkelijk was het mijn tweede keus, maar na het gesprek van gisteren is het wel omgeslagen naar mijn eerste keus: de universiteit is zveel beter, staat beter aangeschreven en ik kan daar uit 3 studierichtingen putten: business school, sociologie en geografie, wat de kansen op de (academische) arbeidsmarkt daarna aanzienlijk vergroot.
Dus... misschien vanavon d maar uit eten ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |