Daar heb ik zo'n hekel aan. Van die doorlopende detective series waarin je er maar niet achter komt wie al die moorden pleegt. Of films met een open einde, dat je alsnog niet weet water nu waar is. Maar wat ook onder die onopgeloste mysteries vallen zijn topicwendingen met staartjes.
Nu is het grandioze topic van jemapellefrikandelle is volgespamt met intrigues is het nog steeds niet duidelijk wat er nu eigenlijk aan de hand was.
Er dook een foto op van een vrouwelijke user met een kwakje erop. De foto bleek echt te zijn, nadat het meerdere malen was doorgestuurd, maar wie had er uiteindelijk fapsel op zijn handen?
En wat dan van die nieuwe Fok! relatie van dikke meloenen? Nadat chroetsjov was gedumpt zonder dat we daar een goede reden van weten, die ook nog eens voor veel gezeik hier zorgt, is Meloewa zomaar een nieuwe relatie gestart met een andere KLB-er. Bronnen hebben mij gemeld dat het iets te maken heeft met dit topic:
KLB / Vriendin zegt dat m'n lul stinkt, ego gekrenktAl die vragen! Zo kan ik toch niet gaan slapen zonder dat er duidelijkheid is over deze zaken. Fok! is geen GTST ofwel?