saai. wat is een CR zonder uitdaging? of zijn het XC's?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef densmee het volgende:
Goed zondag gaan we dan 2 volvo's V70 inschrijven

Ja inderdaad Ideal. Even iemand ''lenen'' dan maar als je mee wil doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Bestaan die mensen nog in deze tijd?
Sterkte dan, want dat gaat volgens mij gewoon via iDeal.
Ik neig er op dit moment naar om het even voorbij te laten gaan. Heb nog niets rond, niets zeker en weet ook gewoon niet of het allemaal budgettair past, dus ik wacht nog even. Scoor eventueel later wel een inschrijving via facebook ofzo.

Vorig jaar heb ik geloof ik mijn creditcard gebruikt. Maar goed, ook die moet je eerst hebben voor je er gebruik van kan makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Bestaan die mensen nog in deze tijd?
Sterkte dan, want dat gaat volgens mij gewoon via iDeal.

Wij waren afgelopen jaar, excl. auto, zo'n 1.100 euro de man kwijt. Inschrijving, brandstof, vreten etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:43 schreef ueberduitser het volgende:
Waar kun je qua budget op rekenen met 2 man? Wij willen met een Corrado G60 gaan, er staat nog een exemplaar in de garage van m'n zwager te verstoffen die voor de run prima geschikt is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |