Foto's maken he! En zo'n grote tennisbal kopen, voor een handtekening.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:15 schreef XL het volgende:
Ik neem de Gladbacher, omdat het kan!
5. Dreddy Brown
Ik ga hem morgen ook zelf aanmoedigen!
zie nu dat Paire een pot van gisteren was.quote:
Switch toch naar 6: Gasquet (als het nog te volgen is)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
zie nu dat Paire een pot van gisteren was.
Dan wordt het 6: Sijsling (komaan jong!)
Haha, als Monaco nou gewoon even die rare Kenny de uitgang verwees...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen een update! Ik ben blij dat jullie het zelf allemaal nog volgen. Al die irritante doorschuifwedstrijden...
Lekker bezig geindoctrineerd!Heb je ze allemaal gehad nu?
quote:Op zondag 30 juni 2013 09:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Haha, zeven vijf verschillende picks en alsnog iedereen er uit
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
zie nu dat Paire een pot van gisteren was.
Dan wordt het 6: Sijsling (komaan jong!)
3 foute voorspellingen ook..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:17 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Switch toch naar 6: Gasquet (als het nog te volgen is)
eerst kitzbuhel nog, het hoogtepunt van t tennisseizoenquote:
Haase had het toernooi 2 jaar op rij gewonnen?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
eerst kitzbuhel nog, het hoogtepunt van t tennisseizoen
Pick 7. Haasequote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Haase had het toernooi 2 jaar op rij gewonnen?
Ik sla pick 1 t/m 6 ook over, Kitzbuhel is meer een formaliteitquote:
Ik ben zelf nu wat trainingspotjes aan het picken zodat ik er straks bij het hardcourtseizoen weer sta. Wel fijn om even uit de luwte te zijn na de Wimbledon deceptie. De rest moet ook even bijkomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:28 schreef doornbossie het volgende:
waarom is er deze week eigenlijk geen game?
Genoeg atp toernooien lijkt me: bastad, newport en stuttgart.
en evenuteel ook nog een challenger in nederland.
Ik ben nog hard aan het trainen voor Kitzbühel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben zelf nu wat trainingspotjes aan het picken zodat ik er straks bij het hardcourtseizoen weer sta.
Vakantieperiode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:28 schreef doornbossie het volgende:
waarom is er deze week eigenlijk geen game?
Genoeg atp toernooien lijkt me: bastad, newport en stuttgart.
en evenuteel ook nog een challenger in nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt er wel iets meer gespeeld trouwens, zie ik op Flashscore. Zijn ook nog kwalificatiewedstrijden bezig. Even kijken. Dit zie ik vooralsnog;quote:Op zondag 14 juli 2013 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
OOP DAG 1:
Wang - Ebden
Marchenko - Viola
A. Gonzalez - A. Mannarino
Volgens mij maar 3 partijen.
Staat wel in de OOP op de vorige pagina? Staat Malisse wel voor vandaag dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die staat niet voor vandaag op het programma.
Wang-Ebdenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Staat wel in de OOP op de vorige pagina? Staat Malisse wel voor vandaag dan?
Oh oke, bedankt voor de tip, ik switch naar Marchenko en Papabassie switcht naar Mannarinoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wang-Ebden
Giraldo-Salamanca
Mannarino-Gonzalez
Marchenko-Viola
quote:
quote:
Blijkbaar spelen deze picks niet vandaagquote:
OK, dan rot allemaal maar op:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar spelen deze picks niet vandaag
Ja ik zie het net. Hij staat nog achter ook.quote:
Jij blij dat het niet mocht, Ebden heeft in een kwartiertje de eerste set met 6-1 binnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ja ik zie het net. Hij staat nog achter ook.
Ik doe wel 1. Viola dan
Nooit van die kerel en zijn tegenstander gehoord, maar yolo
dit is de ultieme jinx he, de jinx van je leven. Wang tikt hem gewoon in drie sets weg!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:11 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jij blij dat het niet mocht, Ebden heeft in een kwartiertje de eerste set met 6-1 binnen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dit is de ultieme jinx he, de jinx van je leven. Wang tikt hem gewoon in drie sets weg!
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK, dan rot allemaal maar op:
1: Viola
quote:
Cool ik mag nog meedoenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
* IN
Pannenkoek3000: Marchenko
* OUT
Pick 1:
Ambrosius: Marchenko
APK: Marchenko
BobW: Marchenko
Mercurial: Marchenko
Vaduz: Marchenko
hij heeft gefaaldquote:
switch naar Roger-Vasselinquote:
Heb je zelf ooit wel eens een OOP gepost ? Nee. Zeik dan niet zo. Je komt ook op Fok, dan kun je vast en zeker ook de betreffende toernooisite bezoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar kan ik die OOP dan vinden als iedereen zo fucking egoïstisch is?
Ik heb wel eens een OOP gepost. Dus ik mag zeiken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit wel eens een OOP gepost ? Nee. Zeik dan niet zo. Je komt ook op Fok, dan kun je vast en zeker ook de betreffende toernooisite bezoeken.
Gremen betrapt op doping!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil geen NSBer zijn, maar op dit tijdstip had dr ivo al gewonnen
Gewoon goed opgemerkt. Dank!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil geen NSBer zijn, maar op dit tijdstip had dr ivo al gewonnen
quote:
Das een dagje later toch?quote:
ik dacht dat hij vandaag speeldequote:
Je hebt me door.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Haha. Zo heet hij helemaal niet maar je schrijft vaseline omdat zijn echte naam er op lijkt
Ik heb hem niet zien staan toen ik de OOP plaatste.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:47 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Zag hem toch echt in de oop staan gisteren. Is het aangepast vanwege regen of zo?
Nee, ik had 's ochtends gekeken. Vreemd, maar prima zo. Had bijna Sijsling genomen en die heeft ook verloren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zien staan toen ik de OOP plaatste.
Die speelt in de dubbel vandaag.quote:
Nee sorry, je bent in het meest lousy georganiseerde toernooi ever beland. Maar 35 graad hè.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef XL het volgende:
4: Tipsarevic
Als Karlovic niet speelt, ik denk dat ik een andere OOP zag
Daarom. Mañana mañana.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee sorry, je bent in het meest lousy georganiseerde toernooi ever beland. Maar 35 graad hè.
je moet een andere spelen pickenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |