De transfermarkt is ook nog niet open.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
toch mooi de geruchten over Pelle terwijl zijn contract nog niet eens is ingegaan.
Leuk hoor, dat het officieel nog niet open is, er zijn clubs die ondertussen al 5 spelers "officieel" hebben gepresenteerd. Zie Liverpool, van de week weer mignolet, is al hun 4e of 5e speler. Is al getekend, gekeurd en gepresenteerd, al gaat het dan éígenlijk pas over 5 dagen in... tja..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De transfermarkt is ook nog niet open.
Gewoon omdat het kan, omdat hij nu nog van ons is.quote:
And.... he's gonequote:
Was afkomstig van het Sexy Lexi (#1193) topic, leek me wel weer voldoende promotie voor onze Haagse heldquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan, omdat hij nu nog van ons is.
De transferdocumenten zijn dan gewoon nog niet verzonden aan de UEFA.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat het officieel nog niet open is, er zijn clubs die ondertussen al 5 spelers "officieel" hebben gepresenteerd. Zie Liverpool, van de week weer mignolet, is al hun 4e of 5e speler. Is al getekend, gekeurd en gepresenteerd, al gaat het dan éígenlijk pas over 5 dagen in... tja..
quote:Vitesse hoopt Kelvin Leerdam snel te kunnen presenteren als nieuwe aanwinst. Peter Bosz is echter ook gecharmeerd van de transfervrije speler.
De Arnhemmers hebben de gesprekken met de transfervrije Leerdam heropend en verwachten er snel uit te komen. Dat meldt De Gelderlander.
De middenvelder annex vleugelverdediger bereikte in januari al een akkoord met Vitesse over een contract tot medio 2017. Na onenigheid over de transfersom ketste de overgang alsnog af.
Na het vertrek van Fred Rutten leek de komst van Leerdam definitief afgeslagen. Opvolger Peter Bosz is echter ook gecharmeerd van de jeugdinternational, waardoor een overgang wederom lonkt
Gewoon er in zetten joh, wie is die reetryder dan :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
And.... he's gone
Als er bezwaren zijn zet k m wel terug
[..]
Was afkomstig van het Sexy Lexi (#1193) topic, leek me wel weer voldoende promotie voor onze Haagse held
Dat zal inderdaad wel, maar ik bedoel dus dat het er weinig toe doet of het al officieel open is of alleen officieus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De transferdocumenten zijn dan gewoon nog niet verzonden aan de UEFA.
Heb je 2012-2013 gemist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewoon er in zetten joh, wie is die reetryder dan :p
Moet je blij mee zijn als hongernegertje zijnde, om voor zo'n corrupte slechtgeorganiseerde oostblok-teringbende te moeten ballenquote:
En toch basisspelert in F1.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je 2012-2013 gemist?
En de Europese kwalificatie wedstrijden?
Immers is gewoon fucking slecht.
Koeman weet niet waar hij mee bezig is.quote:
Blijkbaar zijn zijn loopvermogen en kracht toch van enige waarde, gezien we zonder hem steeds slechter spelen en gezien Koeman, Geel, Gio en JeePee, die elk meer voetbalverstand in een enkele bilhaar hebben dan jij of ik, het er toch in blijven zien zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Koeman weet niet waar hij mee bezig is.
Immers heeft alleen loopvermogen en kracht.
Luigi bruins is veel beter (was transfervrij), heb je hem in Frankrijk gezien (subtop)?
Dat is zelfs een completere CAM.
Fuck Immers.
Pleur Achah desnoods achter Pelle.
Ik vind het wel redelijk mooi, maar dat Opel vind ik lelak...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het uitshirt minder lelijk dan ik eerst dacht. Ik ben nu wel benieuwd hoe het thuisshirt er tijdens een wedstrijd uitziet, met dat rare kraagje.
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Luigi bruins is veel beter (was transfervrij), heb je hem in Frankrijk gezien (subtop)?
Fuck Immers.
Dit ja. Onbegrijpelijk dat die faalhaas bondcoach wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.
1 na beste materiaal in NL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman zal het wel compleet fout hebben inderdaad. Toch al twee seizoenen slecht gepresteerd met het beste materiaal van Nederland.
Biseswar en Slory ook maar terughalen dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fuck Immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |