Sowieso lijkt alle reggae op elkaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat er geen Bob Marley-intro in zit. Die lijken zo hilarisch veel op elkaar allemaal.
Ja, dat is wel een feit, valt niet te ontkennenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt alle reggae op elkaar
* Bol_Wan zet zich schrap voor stortvloed aan reacties
Ik luister zelden reggae. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sowieso lijkt alle reggae op elkaar
* Bol_Wan zet zich schrap voor stortvloed aan reacties
Waarom eigenlijk altijd intro'squote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat er geen Bob Marley-intro in zit. Die lijken zo hilarisch veel op elkaar allemaal.
En dan: Waarom eigenlijk altijd middenstukjes?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd intro'sWaarom geen middenstukjes
Omdat introraden een barspel was waar een liedje op de jukebox kwam en de eerste die kon roepen hoe het heette en van wie het was kreeg bier of een andere prijs. En dat deed je dan met een kroeg vol. Met middenstukjes werkt dat voor geen meter, zeker in een tijdperk dat alles op vinyl stondquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon allemaal refreintjes, lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lowlands-kaartenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Artiest is 1 pt, beide is 2 pt. Sla je slag.
Zal ik een prijs bedenken?
Morrisseyquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef Arn0 het volgende:
Maar ik merk wel dat uit mijn favoriete hoek, de Britpop, weinig te vinden is op de Allergrootste na
Haha nah.. Al hebben The Smiths zoveel briljante intro's dat een introquiz zonder The Smiths moeilijk serieus te nemen valtquote:
Geen probleem, één van ons zal ongetwijfeld heel aardig zijn voor jouw vriendin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Heppiknie. Heb wel 2 Rock Werchter kaarten, maar hoe ga ik dat uitleggen aan mijn vriendin?
"Sorry schat, maar Bol_Wan heeft ze eerlijk gewonnen."quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Heppiknie. Heb wel 2 Rock Werchter kaarten, maar hoe ga ik dat uitleggen aan mijn vriendin?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geen probleem, één van ons zal ongetwijfeld heel aardig zijn voor jouw vriendin.
Deltron 3030 - 3030quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
M.a.w: Wat mogen ze draaien?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
M.a.w: Wat mogen ze draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |