Ja, echt ontzettende indieklassieker, moet jij zeker kennen. Echt nét nog besproken in dit topic.quote:

Hij is te moeilijk. Voor mij zou hij leuk zijn als ik over de helft zou komen. Dus volproppen met overbekende indie gaarne.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:23 schreef Moody het volgende:
Toch leuker dan 25 top-40 deuntjes die iedereen kent of nie?
Maar goed, take your time. We nemen in ieder geval 48 uur en kijken dan wie de winnaar is.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat is wel echt fantastisch slecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:29 schreef debeterebob het volgende:
Heb toch even mooi één punt gehaald

Te weinig muziek geluisterd in mijn leven. En dan ook niet op 16 kunnen komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel echt fantastisch slecht.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Twee woorden negen lettersquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Moody het volgende:
Zullen we zaterdagavond 22u als deadline stellen? Ben benieuwd

Waarom heb je er voor mij niet een paar inkoppers bij gedaan. Ik wil eentje op mijn niveauquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Moody het volgende:
Zullen we zaterdagavond 22u als deadline stellen? Ben benieuwd

Dat is altijd zo met dit soort dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Moody het volgende:
Ik zal morgen een lijst met hints geven ok?
Had niet verwacht dat ze zo moeilijk zouden zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |