Ik wilde alleen maar wijzen op de fout in de TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Plots is de sfeer hier minder dan het creatief vermogen van Roger Waters anno 2013

Post 3 was je ontgaan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar wijzen op de fout in de TT

Ja, doen. Noobie gaat slapen, dan hebben we een kans om wat te radenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
Ik heb een tijd geleden 25 mp3's met intro's gemaakt ter voorbereiding van mijn winst in het intro-guess-topic. Helaas werd ik 2e, dus nu zit ik met 25 intro's
Zal ik ze uploaden en doen we een spelletje?

Doe maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Moody het volgende:
Ik heb een tijd geleden 25 mp3's met intro's gemaakt ter voorbereiding van mijn winst in het intro-guess-topic. Helaas werd ik 2e, dus nu zit ik met 25 intro's
Zal ik ze uploaden en doen we een spelletje?

Pffft, Waters. In de eerste jaren van Pink Floyd moest Barrett de bas van Waters stemmen, omdat die zelf niet doorhad dat 't vals was. Waters is een minkukel. Textueel nog aardig, maar hopeloos pompeus en meestal wat gerecyclede platitudes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Plots is de sfeer hier minder dan het creatief vermogen van Roger Waters anno 2013

Ik herken nooit watquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:11 schreef Arn0 het volgende:
Ohja ik was vergeten hoe slecht ik in dit soort spelletjes ben. Herken veel, weet weinig.

The Rolling Stones toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De heren uit mijn avatar herken je toch wel?

Dan kan ik zowaar nog punten scoren dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Moody het volgende:
Zijn bijna allemaal indie-proved nummers en veel zijn er genoemd de afgelopen jaren. Gewoon invullen wat je weet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |