Jij gaat nog ff lekker door zie ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
Doe eens jullie top vijf van bands die je het liefst nog wil zien die a) nog bestaan en b) je nog nooit gezien hebt, en jullie top vijf van bands die het liefst ooit gezien had willen hebben?
Ja, dat is de shit. Tegenwoordig staan ze in veel te grote zalen met een veel te grote band. Maar alsnog beter dan niets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef DO2 het volgende:
Ik heb Bon Iver gezien, bedenk ik me nu opeens. In een intieme setting. Was erg mooi.
Is wel een tijdje geleden. Net na z'n eerste album.
Ga je naar de Effenaar?quote:
Ik las inderdaad een review van het concert in Amsterdam niet lang geleden waarin de reporter eigenlijk niet eens wist wat hij had gezien, laat staan wat hij er van moest vindenquote:The Knife ( Mits ze weer een normale show gaan doen)
Wist niet dat ze daar stonden, maar zal morgen zeker een kaartje halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je naar de Effenaar?
[..]
Ik las inderdaad een review van het concert in Amsterdam niet lang geleden waarin de reporter eigenlijk niet eens wist wat hij had gezien, laat staan wat hij er van moest vinden![]()
Show was in mei, is verzet naar 31 oktober en toen weer verzet naar 4 september. Ik zit te twijfelen; aan de ene kant is het wel echt iets wat ik meegemaakt wil hebben maar ik ken niemand die mee wil en bovendien moet ik dan goede oordoppen kopen, dus het wordt ook best duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar stonden, maar zal morgen zeker een kaartje halen.
Vorige keer ook al gefaald omdat ik geen kaartje had.
Sowieso heb eigenlijk de meeste bands die ik echt tof vind en had kunnen zien wel gezien
Hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:53 schreef DO2 het volgende:
Oh ja, daar heb ik ook een kaartje voor. Was ik alweer bijna vergeten.
Tja dat je geen oordoppen hebt is kut, maar das een kleine investering als je van muziek houd. Doe zelf denk ik al 7 jaar met mijn oordoppen van iets meer dan 100 euro.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Show was in mei, is verzet naar 31 oktober en toen weer verzet naar 4 september. Ik zit te twijfelen; aan de ene kant is het wel echt iets wat ik meegemaakt wil hebben maar ik ken niemand die mee wil en bovendien moet ik dan goede oordoppen kopen, dus het wordt ook best duur
Als je die 100 euro ook echt over zeven jaar kon verspreiden was het natuurlijk geen probleemquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja dat je geen oordoppen hebt is kut, maar das een kleine investering als je van muziek houd. Doe zelf denk ik al 7 jaar met mijn oordoppen van iets meer dan 100 euro.
In je eentje naar een concert is niet echt een probleem lijkt me, je praat toch niet veel tijdens.
Verder is er natuurlijk een grote kans dat je verder MBV nooit meer in NL kan zien en die Sonic Warfare schijnt echt vet te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |