Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch wel proberen hoor. Het is meer dan zijn stem.
Zo vreemd vind ik die stem nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.
Ik dacht eerst dat zijn stem op het album zo was omdat zo was overgeproduceerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een kraai met een zeemeeuw klem in zijn keel. Kan daar niet zo goed omheen luisteren hoewel ik best geloof dat het instrumentaal dikke prima is.
Hij doet altijd van die afschuwelijk irritante uithalen. Ja, je kunt zingen, Whoopdiewhoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik die stem nietDaarbij is zijn performance erg goed. Meer soul dat dit zie je niet op RW dit jaar
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.quote:
Ja dat nummer wordt vaak aangehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij doet altijd van die afschuwelijk irritante uithalen. Ja, je kunt zingen, Whoopdiewhoop.
Zie hier vanaf 2:10 of zo.
Als ik Moody was zou ik gewoon de jongen met het lekkerste blonde meisje kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.
Blond ok. Ik ben 1.95 en heb een rooie bij me, dus dan zijn er misschien 100. Jij kan beter mij zoekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin haar, blond meisje aan mijn arm. Nu heb je nog ongeveer 10.000 mensen over om uit te kiezen.
Ja, omdat het een afschuwelijk teringnummer is dat onterecht tot hit is gebombardeerd door een waardeloze houseremix die ineens iedereen tof moest vindenquote:
Zoals gezegd, ik ga wel. En ik ga het gewoon objectief beoordelen. Maar mijn mening op dit moment is duidelijk.quote:Maar goed, als je het niet probeert, zal je het niet ondervinden
Staat Charles Bradley er niet ook. Die draait vijf rondjes soul om Asaf heen, jongemanquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik die stem nietDaarbij is zijn performance erg goed. Meer soul dat dit zie je niet op RW dit jaar
Ik ben 1.85 of zo en mijn vriendin is heel klein. Steeds meer info over en weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Blond ok. Ik ben 1.95 en heb een rooie bij me, dus dan zijn er misschien 100. Jij kan beter mij zoeken
Ik stel voor dat je zo gaat, Tchock:quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je zo gaat, Tchock:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is cool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, omdat het een afschuwelijk teringnummer is dat onterecht tot hit is gebombardeerd door een waardeloze houseremix die ineens iedereen tof moest vinden
[..]
Zoals gezegd, ik ga wel. En ik ga het gewoon objectief beoordelen. Maar mijn mening op dit moment is duidelijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.Dan stel ik voor dat Moody zo gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Jawel, true en ownedquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Staat Charles Bradley er niet ook. Die draait vijf rondjes soul om Asaf heen, jongeman
Als je nog wilt lachen: zaterdag om kwart voor vier staat Odd Future Wolf Gang Kill Them All op The Barn. Ongeveer het slechtste wat ik ooit live gehoord heb samen met Black Eyed Peas. En dan te bedenken dat Tyler, The Creator er bij zit, toch best wel een held.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is cool.
En ja, ik vind de remix ook afschuwelijk. Hij vindt 'm zelf ok afschuwelijk, dat zegt hij zelfs tijdens concertenReckoning Song raffelt hij af als encore, terwijl niemand er na al die goede nummers meer op zat te wachten
Als Moody een blond meisje van 5 was, zou je zo maar gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat Moody zo gaat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:11 schreef Moody het volgende:
De meeste mensen zullen idd in kleur verschijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |