Ik heb het al zonder case geprobeerd, maar ook dat werkte niet. Misschien dat het hele ding is doorgebrand ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef Gozerd het volgende:
[..]
Heb dit probleem wel eens eerder voorbij zien komen. Probleer de hdd is aan te sluiten als deze niet in de metale case zit. Als dit wel goed werkt effe papiertje onder de hdd doen en dan in de behuizing.
komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had het in 2 pakketjes gedaan? En ligt eraan wat het is of ze er echt naar om kijken. Met wat is het verzonden?
Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef rene90 het volgende:
WTF is dit nou weer: (tablet retour naar China)
24-6-2013:
Parcel not delivered. Contact with sender
Alle formulieren en meuk stond er gewoon op.
Ahh oke, bij mij stond er namelijk "Postnl zoekt contact met de afzender", hetzelfde als bij jou eigenlijk. Ik maakte me al zorgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomen
Schijnen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
dan nu de stomme vraag, maar...wat heb je aan al die zaklampen?
Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mijn favorieren/bladwijzers eens bijgewerkt en geordend.
Iemand nog must-have ebay-shops? Zoals van bekende webshops?
Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:
ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig
Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
[..]
misschien toch maar een keer die XM-L2 U3 lamp halen
Zit in de searchresults van chinaprices en wordt ook in de OP genoemd. Ze hebben niet zo'n heel populair en breed assortiment, maar wat ze hebben is goed spul. Net als Kaidomain ook goed met LED producten trouwens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.
[ afbeelding ]
Ze hebben een paar produkten die je niet vaak ziet, bepaalde horloges en gereedschappen, en de prijzen zijn voor sommige produkten ook nog lager dan bij andere shops. Mijn orders waren ook goed verpakt, ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig.Order was binnen 11 dagen in huis.
hij doet het niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat? Je kent m'n blog nog niet?
http://www.chinashizzle.com
Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.
die doet sowieso de tao prijzen al een beethe omhoog dus qua waarde is het eigenlijk 21 oid. maarja 22.10 voor betaald en die telt.
mss maar ff vragen of de value op t pakje op 28$ gezet kan worden.
t zit in 1 pakje iig
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.
Ik heb de laatste paar pakjes via CP met een week binnen :-)
Qwa lichtopbrengst geven de 3x XM-L en de 6x XM-L ongeveer even veel. Ik vermoed daarom ook dat er een driver in zit die evenveel "curent" geeft aan 3 leds als aan 6 leds waardoor er dus bijna even veel lumen uit komt... ik ga ze wel eens meten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!
Nu wachten op de 3x XM-L2 U3 lampen ofzo.
[..]
Shiz verliest terrein, snel meer lampen kopen in Oostenrijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
Gister eindelijk na 3 jaar 2 goede setjes 18650 accu's
etc. etc.
Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar asymmetrisch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Matte versie, mooie lederen band ligt al klaar in mijn horloge kist![]()
[ afbeelding ]
Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar.Ik wil zelf heel graag een PAM met een Blueradish custom dial:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |