datumprikker.nl, kun je in dit topic de link posten waarmee iedereen zich kan inschrijvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar gaat dat niet altijd via e-mail? Of heb je ook iets waarop je jezelf kunt toevoegen ofzo?
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Snap ik! Ik ben ook een bangeschijterdMaar lijkt me toch wel heel leuk om alle mama's en baby's eens in het echt te zien, je deelt toch best veel met elkaar zo over internet.
Dat is precies wat ik ook niet wil inderdaad, dus you're safe with mequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb dit niet zo handig aangepakt, kunnen jullie een beetje discreet met mijn naam omgaan? Hij komt niet zo vaak voor en dat jullie mij kennen vind ik prima, maar mijn andere wereld hoeft niet van hier te weten.
Mijn naam is nogal makkelijk af te leiden van mijn nickquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Kun je 'm niet meer wijzigen? Zal de link niet delen.
Ik heb mijn voornaam wel gebruikt maar de halve wereld heet zo
Nee hequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Suikertante het volgende:
Zo, hier is de datumprikker. (dit is de goede en definitieve link!)
Kan L0t die in de OP zetten?
En nu moeten de mensen die data hebben doorgegeven dit wel nog een keer doen via deze link.
Als jullie het tenminste via datumprikker willen doen
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
en ik een baby!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee heMoet ik WEER een account aanmaken. Pfffff.
[ afbeelding ]
Mag ik ff een vent lenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog? Aan de slag!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Suikertante het volgende:
Je kunt er best eentje lenen hoor. Kyara heeft er twee bijvoorbeeld!
+1quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t spannend (da's stiekem ook een reden, naast de afstand) dus ik spiek nog even mee.
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Whaha wist je dat ie zo groot zou worden?
OH. MY. GOD.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ohneeee nu heb ik weer in mijn hoofd
ah dan ga ik niet eens veel achteruit op wat ik gewend wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure. Die 30sec kan ik hem best even missen.
Auto! Autootje rijdt op gas, dus cheapy!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
Hangt er vanaf waar het is en hoe de parkeergelegenheid is. Voorkeur voor auto, aangezien ik m'n wurm nog niet in de manduca krijgquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Niet-Utrechters, gaan jullie dan eigenlijk met de auto of trein?
In Aussie? Ik ben voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Gulara het volgende:
Ja hallo! Ik wil ook naar de babymeet!![]()
![]()
![]()
Ik weet voor augustus wel een ontzettend leuk park met gratis BBQ bij mij om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |