Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon inleveren wat je hebt, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet overmorgen mijn boeken inleveren. Maar ik ben de boekenlijst kwijt
En ik zou op dit moment niet weten waar de helft van mijn boeken zijn.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik
Maar jij ging dus van 4 HAVO --> 4 VMBO-TL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij ging dus van 3 HAVO --> 4 VMBO-TL?
Nee 3 havo naar 4 vmbo-TLquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij ging dus van 4 HAVO --> 4 VMBO-TL?
Kersen. Heel veel kersen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb teveel watermeloenen op. Ik ben ze wat!
Ik moet een nieuwe fruitverslaving?
Weer zure kiwi's? Neh lijkt me niet meer zo lekker!
Ik wil druiven uit de tuin!! maar die zijn nog lang niet goed, dankzij deze kut zomer.
Nou de stof van 3 havo is dus hetzelfde als de stof van 4 vmbo.. Alleen dan nóg makkelijker.. Ik vraag me ook af wat ik dit jaar heb gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dacht al![]()
Anders is het helemaal een jaar onderuit zitten...
Neuk ze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb teveel watermeloenen op. Ik ben ze wat!
Ik moet een nieuwe fruitverslaving?
Weer zure kiwi's? Neh lijkt me niet meer zo lekker!
Ik wil druiven uit de tuin!! maar die zijn nog lang niet goed, dankzij deze kut zomer.
Achja, je hebt je diploma binnen dus op naar die opleiding.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou de stof van 3 havo is dus hetzelfde als de stof van 4 vmbo.. Alleen dan nóg makkelijker.. Ik vraag me ook af wat ik dit jaar heb gedaan
Nee mocht ik willenquote:
In groep 5 ben ik blijven zitten, omdat ze dachten dat ik dyslexie had..quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo ben jij dan 17 in de 4e? Ik ben 16 in de 5e!
Vroege leerling denk ik dan, maar zaten wel meer 16 jarige in mijn klas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee mocht ik willen
[..]
In groep 5 ben ik blijven zitten, omdat ze dachten dat ik dyslexie had..
Ben je vroege leerling, of heb je een klas overgeslagen?
Welke maand ben je jarig dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vroege leerling denk ik dan, maar zaten wel meer 16 jarige in mijn klas.
En die lui van 16 zitten komend schooljaar (als ze HBO gaan doen) bij lui van 22 in de klas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vroege leerling denk ik dan, maar zaten wel meer 16 jarige in mijn klas.
Ja mijn broer was dan 17 (bijna 18), maar hij kwam ook bij iemand van 25 in de klas, in HBO..quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die lui van 16 zitten komend schooljaar (als ze HBO gaan doen) bij lui van 22 in de klas.
Dat bedoel ik. 18 jaar is de perfecte leeftijd om naar HBO te gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mijn broer was dan 17 (bijna 18), maar hij kwam ook bij iemand van 25 in de klas, in HBO..
En die 25 jarige was vader... Is toch raar, bij een vader in de klas zitten..
Goed gerekend jongen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ben je 8 dagen en 3 jaar ouder dan ik!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus over acht dagen ben jij jarig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:You just installed the world’s #1 BitTorrent client
like a boss
Ben ik vandaag jarig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dus over acht dagen ben jij jarig?
Van mij ook!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij uit mijn hoofd wanneer jij jarig bent!
Goed zo!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij uit mijn hoofd wanneer jij jarig bent!
Klinkt enorm weinig!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:35 schreef Rezania het volgende:
Nog -7300 dagen tot donderdag 1 juli 1993.
Nog niet eens 7500 dagen oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |