Goedgoed. Was erg zenuwachtig, kon bijna alle vragen wel beantwoorden, wijntje erbij, beetje lachen, chill.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hello sir Etsu! Hoe ging je sollicitatie?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij zit in tc toch
zeg 't ff als sis er is (jwz wie)
ehm, voor zo ver ik mij kon herinneren: "ook al zat je liever niet op deze school, ben je toch geslaagd. Je hoefde er bijna niks voor te doen, dus dat deed je ook niet. (quote:
nee ben eruitquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij zit in tc toch
zeg 't ff als sis er is (jwz wie)
Mijn klas dit jaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga je niet nog met de klas ergens heen?
Een seksspeeltje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is Tenga Eggs?
Ik ga nu rennen om trein te halen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ehm, voor zo ver ik mij kon herinneren: "ook al zat je liever niet op deze school, ben je toch geslaagd. Je hoefde er bijna niks voor te doen, dus dat deed je ook niet. () I should speak English to you, omdat je vervolg studie ook in het Engels is. Ik hoop dat je je wel weet te motiveren voor je volgende opleiding."
Zo iets
Zo, klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedgoed. Was erg zenuwachtig, kon bijna alle vragen wel beantwoorden, wijntje erbij, beetje lachen, chill.
Nu hopen dat ik goed genoeg ben
ja ik moet me afzonderen van jwzquote:
wrmquote:
Nahh, allemaal dummiesquote:
Waarom ben je naar een andere school gegaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nahh, allemaal dummiesMag zo'n beetje niemand echt daar..
Heb ook maar een aantal maanden met ze doorgebracht dus vind het wel best
Iedereen uit je klas is zeker een beetje als die UI van jouquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
Iedere klas die ik tot nu toe heb gehad:
Maar er zaten wel leuke klassen tussen, dat wel.
De school waar ik eerst op zat was alleen havo, vwo of gymnasium. Dus ik moest naar een school voor het vmbo... Wat was dat een overgang zegquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom ben je naar een andere school gegaan?
Allemaal van die vuilniszakken zekerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
De school waar ik eerst op zat was alleen havo, vwo of gymnasium. Dus ik moest naar een school voor het vmbo... Wat was dat een overgang zeg
Ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iedereen uit je klas is zeker een beetje als die UI van jou
Jep, al was deze school alleen de Theoretische leerweg, en een andere vmbo school TL/KB. Dus het viel wel mee. Maar op mijn vorige school dan weer veel kakkers hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Allemaal van die vuilniszakken zeker
Ik neem aan dat daar dan ook gewoon normale mensen waren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep, al was deze school alleen de Theoretische leerweg, en een andere vmbo school TL/KB. Dus het viel wel mee. Maar op mijn vorige school dan weer veel kakkers hoor
Op m'n vorige school?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar dan ook gewoon normale mensen waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |