MIsschien werkt het beter als het gekookt is? Omdat het dan lekker warm is ofso?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Totdat de moeder van spatieloos dat ding vind en hem in een pan gooit
Dat valt me ook op ja, terwijl de meeste niet eens 50MB groot zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee daar heb ik geen last van.. wel van dat mn apps er soms super lang over doen om op te starten :/
Idd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik ook niet gehoopt maar idk![]()
Herinner me idd de kritiek op de SSD, echt pure onzin aangezien die dingen de pc merkbaar sneller maken.
Probeer het maar nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MIsschien werkt het beter als het gekookt is? Omdat het dan lekker warm is ofso?
Hoe lang is lang bij jou? Ook een paar minuten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja, terwijl de meeste niet eens 50MB groot zijn.
[..]
Idd.En bij grote games is ook fijn, bijna geen laadtijden meer.
Maar ja, het is of een dvd-drive of een SSD op deze PC, dan liever de dvd-drive.
Solid State Drive. Het is een supersnel opslagmedium, veel sneller dan HDD's, dus alles is veel sneller geladen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens, SSD wat is dat nou eigenlijk? Maakt dat je pc sneller?
/geïnteresseerd
Ik had dat eigenlijk ook niet verwacht om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
Dat ei verbaasde me wel, ik denk, dat ding draai je een beetje rondjes om je eikel ofzo maar het hele ding rekte uitik vroeg me overigens ook al af hoe ze het gingen oplossen aangezien je moeilijk zomaar een penis in dat filmpje kan doen, lol, maar leuk gedaan met die glazen staaf.
Een heule snelle hardeschijfquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Trouwens, SSD wat is dat nou eigenlijk? Maakt dat je pc sneller?
/geïnteresseerd
Minstens ja, daarom gebruik ik ze ook zo min mogelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang is lang bij jou? Ook een paar minuten?
Ik zal voor een SSD gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja, terwijl de meeste niet eens 50MB groot zijn.
[..]
Idd.En bij grote games is ook fijn, bijna geen laadtijden meer.
Maar ja, het is of een dvd-drive of een SSD op deze PC, dan liever de dvd-drive.
Oh, dus dat is niet zo'n klein kaartje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Solid State Drive. Het is een supersnel opslagmedium, veel sneller dan HDD's, dus alles is veel sneller geladen.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Of bedoel je dat mijn piemel lang is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
Spatie, er is ook een deepthroat versie, iets voor jou?
Vind je dat niet hetero?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
Haha, die Tenga Eggs.Nu wil ik ze een keer proberen.
Ja, heb ik mijn desktop ook, één SSD volledig voor games, de ander voor W7 en programma's die ik vaak gebruik. Bij mijn laptop moet ik nog even kijken hoe en wat, heb nu geen geld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zal voor een SSD gaanIk gebruik nooit dvd's of cd's
Sowieso OS, programma's en games die je vaak gebruikt op je SSD zetten
Nou ja, het is een grote versie daarvan, zo kan je het zien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dus dat is niet zo'n klein kaartje.
Heb pas een nieuwe PC, dus ik wacht nog wel even.
Ja ik zit sinds 2 weken ofzo nu ook alleen maar weer op mn normale bureaubladquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Minstens ja, daarom gebruik ik ze ook zo min mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |