Wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen die zeggen dat W8 snel opstart.! Ja, W8 misschien, maar de rest van de crap die moet opstarten tijdens het opstarten niet.
Omdat ik dat met helemaal niemand doe, niet persoonlijk hoor. Op FOK! heb ik ook geen vrienden die ik via iets anders kan dan FOK! zelf.quote:
OS Xquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen die zeggen dat W8 snel opstart.! Ja, W8 misschien, maar de rest van de crap die moet opstarten tijdens het opstarten niet.
Van mensen in een computerzaakquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Toen ik een laptop wilde zei ik dat ik graag een SSD en een HDD wilde, gelijk een hele stortvloed aan kritiek.
Ok dan, maar ik ga wel je posthistory bekijken!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat met helemaal niemand doe, niet persoonlijk hoor. Op FOK! heb ik ook geen vrienden die ik via iets anders kan dan FOK! zelf.
nee ik ken alleen r&r back en respect enzowquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb je dat niet geleerd op hyves of zo
OH FUCK NOquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik ga wel je posthistory bekijken!
Ik comment weinigquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan niet.
Wel raar dat je meer linkkarma hebt dan commentkarma.
Nou, je hebt W8 dus opgestart en dan komt er meestal nog wat crap achteraan, zoals een virusscanner, energymanagement, bluetooth, etc.quote:
Oh, nee daar heb ik geen last van.. wel van dat mn apps er soms super lang over doen om op te starten :/quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nou, je hebt W8 dus opgestart en dan komt er meestal nog wat crap achteraan, zoals een virusscanner, energymanagement, bluetooth, etc.
Had ik ook niet gehoopt maar idkquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, op FOK! natuurlijk.Je denkt toch niet dat ik tegenwoordig nog naar een computerzaak ga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |