quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ik ben ziek aan het worden dus erg prettig was het niet. van doesburg naar arnhem viel ik telkens in slaap en van arnhem naar mijn woonplaats zaten er blagen
jaquote:
quote:
quote:
super lelijke inkijkquote:
Denk aan die moneyquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
en nu moet ik ook nog eens oppassen terwijl ik wilde gaan slapen
hahahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van de inkijk van de hongaarse chick van panna
Kijk haar gezichtquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van de inkijk van de hongaarse chick van panna
kan niet door dat zwarte gat. In de ruimte word je opgezogen door zwarte gaten.quote:
Voor in de OPquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
http://tinychat.com/ss42/95eba7/9e/angelina/bnl64/06-19-2013
Ze lijkt me niet zo heel slimquote:
aardappelschilmesje does the jobquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wilde het geheugen van mijn laptop vervangen, blijkt dat we geen schroevendraaiers hebben voor die kleine schroefjes
Autsjquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef msacras het volgende:
mijn moeder ging net met de voorvoet terwijl ze hakken aan heeft en met volle gewicht op m'n teen staanhij is nu al blauw. als ik hierdoor niet kan spitzen zonder dan doe ik d'r wat.
Mijn pa gaat morgen goede halen zegt ie, ik ga het niet riskeren dat ze toch stuk gaanquote:
Ik wacht met smartquote:
quote:
Ze mocht willen dat ze er zo uit zagquote:
Ik dacht al, anders moet je hem maar eens updatenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet mijn gesprek, gelukkig niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef Rezania het volgende:
Ik open Omegle, begin een gesprek, gelijk een oude naakte vent in beeld.
En daar ging jij dus maar op fappen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef Rezania het volgende:
Dat is je eigen cam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En daar ging jij dus maar op fappen?
quote:
Ze willen neuken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
ik vind omegle raar :s beetje tegen vreemden aan praten? :s
''Stranger: hee jongen van 18 jaar en jij
You: same
Stranger has disconnected.''
En ze willen nog niet eens praten ook
probeer www.tjetter.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
ik vind omegle raar :s beetje tegen vreemden aan praten? :s
''Stranger: hee jongen van 18 jaar en jij
You: same
Stranger has disconnected.''
En ze willen nog niet eens praten ook
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in wind of in leven ik ben blij als ik je zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer Chatroulettequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
Twee minuten geprobeerd, vind het maar niks, dat Omegle.
je bent zelf maar niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
30 seconden en 2 naakte mannen hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:30 schreef Rezania het volgende:
crazy country :S :Squote:
Nee, ik wil mijn cam niet aanhebben.quote:
Gisteren wilde je me nog? Watskeburt?quote:
quote:
kansloze missie dus op fokquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
Chatroulette is leuk als je met vriendenbbent.
dat trekt mij juist zo aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn cam niet aanhebben.Niet als ik nuchter ben tenminste.
[..]
Gisteren wilde je me nog? Watskeburt?
[..]
een teddybeerquote:
dus ik heb jou nog nooit nuchter gezien?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn cam niet aanhebben.Niet als ik nuchter ben tenminste.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
dus ik heb jou nog nooit nuchter gezien?
CONFUSEDquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
diana blijkt geen diana te heten :S ze heet ivana :S
teddyberenquote:
Ja kan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ze allemaal.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verzin maar wat. Wanneer ben je nuchter?
ohja :Squote:
hahaha ze reageertquote:
siiiickquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
Dus ik weer zo Omegle gebruiken, unmoderated section, kom ik een cam tegen met een foto van kleine jongetjes in ondergoed tegen.!
https://www.facebook.com/(...)41722&type=1&theaterquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ze reageert
wat wil je winnen?
het aapje dat niet kon lachenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ze allemaal.![]()
Maar die dingen die ze aan hebben![]()
die ster op die bilquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
sexy![]()
Maar die dingen die ze aan hebben
Die zijn ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
sexy![]()
Maar die dingen die ze aan hebben
Computer opnieuw opstarten, cam doet raar.quote:
O, laat mij nooit meer alleen ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Computer opnieuw opstarten, van doet raar.
Die laten het zaakje gewoon net te veel zien snap je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zijn ook.Behalve de voorkant, lijkt net een slang zo.
Klopt, het is niet meer echt een 'bulge', het moet natuurlijk wel een verrassing blijven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Die laten het zaakje gewoon net te veel zien snap je?
oeeeeehoeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
noooooodiggg oeeehoeoeehoeee, didn't meaaan to make you cry
hey I heard you are a wild onequote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, het is niet meer echt een 'bulge', het moet natuurlijk wel een verrassing blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Quinn.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Rezania het volgende:
Ik wil geen eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil Quinn.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
cam aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het geile klopt wel, het sletje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik ook wel een keer meedoen met rugby..Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Heb ik niet grquote:
waarom komen brengenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
ah gvd mijn moeder moet eten komen brengen
quote:
Etsu zou je gevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke TC? Nou ja, hier een picca.
[ afbeelding ]
ik wil je op tcquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke TC? Nou ja, hier een picca.
[ afbeelding ]
omdat ik opeens moest oppassen en had nog niet gegetenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
WELKE TC DAN? GEEF DAN EEN LINK! JEZUS!
quote:
Je cam loopt door we zien je nu rukken voor de cam gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, wat is dit? Hoezo blijft het licht aanstaan?
ah zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik opeens moest oppassen en had nog niet gegeten
Oh dat is awesome, die ga ik ook bestellen, als ik over een paar dagen kan internetbankierenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Po(...)_rvr_id=494736151580
voor volgend schooljaar
Wat? Nu all?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Realiseert zich dat er al 1/3 van de zomervakantie om is![]()
Whaaat
Die van mij moet nog beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Whaaat
mijn vakantie moet nog beginnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
Whaaat
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is awesome, die ga ik ook bestellen, als ik over een paar dagen kan internetbankieren
Rabobank, moest gegevens invullen op internet, toen belde ze naar mijn huis voor ouders toestemming, en toen stuurde ze een brief, en die moest mijn moeder ondertekenen, en die moet ik terug sturen, en dan sturen ze een random reader en dan zou het moeten kunnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Bij welke bank zit je? Hoe vraag je internetbankieren enzo aan?
Ik ook zoiets denk ik, maar dat het al weer 1/3 is :/quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihihih
Ik had 1 juni al vakantie![]()
Tot 1 september
![]()
Oh chill! moet ik ook snel doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rabobank, moest gegevens invullen op internet, toen belde ze naar mijn huis voor ouders toestemming, en toen stuurde ze een brief, en die moest mijn moeder ondertekenen, en die moet ik terug sturen, en dan sturen ze een random reader en dan zou het moeten kunnen
Hoi, nieuwe UI cool. Wie is het?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik 16 was hebben mijn ouders dat gewoon voor mij aangevraagd, lijkt me standaard toch?
Ellen Pagequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, nieuwe UI cool. Wie is het?
Is best standaard denk ik, maar ik deed het zelf!
Opzich wel chill eigenlijk, ik wil wel weer schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook zoiets denk ik, maar dat het al weer 1/3 is :/
Mijn vader deed normaal gesproken alle Ideals dingen, maar hij is altijd een week weg, en is wel fijn als ik gewoon privé dingen kan kopen, zoals fleshlights uit China.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh chill! moet ik ook snel doenzit ook bij de rabobank maar werk nu nog met papieren overboekingen
Dingen duren een eeuwigheid en bij de helft van de webshops moet je met ideal betalen
Ja heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Opzich wel chill eigenlijk, ik wil wel weer school![]()
En dan zit ik op school en wil ik na een week weer vakantie
Ik proestte weer bijna water over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn vader deed normaal gesproken alle Ideals dingen, maar hij is altijd een week weg, en is wel fijn als ik gewoon privé dingen kan kopen, zoals fleshlights uit China.
Oh die van die AMA, maar die ken ik helemaal niet, waar speelt ze in?quote:
WTF, dat heb ik echt nodig!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
Zoek is op tenga egg spatieloos misschien is dat wat voor je
ja idd fucking handigquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WTF, dat heb ik echt nodig!
En als mijn ouders het zien, dan zeg ik gewoon dat het een ei is ofso.
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
Ook mensen die zeggen dat een SSD niet nice is zijn maarimo.
Ik voeg helemaal niemand toe op redditquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die van die AMA, maar die ken ik helemaal niet, waar speelt ze in?
Ik voeg je toe op reddit, ik ben MSILE
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voeg helemaal niemand toe op reddit
Toen ik een laptop wilde zei ik dat ik graag een SSD en een HDD wilde, gelijk een hele stortvloed aan kritiek.quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zeggen dat W8 snel opstart.! Ja, W8 misschien, maar de rest van de crap die moet opstarten tijdens het opstarten niet.
Omdat ik dat met helemaal niemand doe, niet persoonlijk hoor. Op FOK! heb ik ook geen vrienden die ik via iets anders kan dan FOK! zelf.quote:
OS Xquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zeggen dat W8 snel opstart.! Ja, W8 misschien, maar de rest van de crap die moet opstarten tijdens het opstarten niet.
Van mensen in een computerzaakquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen ik een laptop wilde zei ik dat ik graag een SSD en een HDD wilde, gelijk een hele stortvloed aan kritiek.
Ok dan, maar ik ga wel je posthistory bekijken!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat met helemaal niemand doe, niet persoonlijk hoor. Op FOK! heb ik ook geen vrienden die ik via iets anders kan dan FOK! zelf.
nee ik ken alleen r&r back en respect enzowquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb je dat niet geleerd op hyves of zo
OH FUCK NOquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok dan, maar ik ga wel je posthistory bekijken!
Ik comment weinigquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan niet.
Wel raar dat je meer linkkarma hebt dan commentkarma.
Nou, je hebt W8 dus opgestart en dan komt er meestal nog wat crap achteraan, zoals een virusscanner, energymanagement, bluetooth, etc.quote:
Nee, op FOK! natuurlijk.quote:
Oh, nee daar heb ik geen last van.. wel van dat mn apps er soms super lang over doen om op te starten :/quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, je hebt W8 dus opgestart en dan komt er meestal nog wat crap achteraan, zoals een virusscanner, energymanagement, bluetooth, etc.
Had ik ook niet gehoopt maar idkquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, op FOK! natuurlijk.Je denkt toch niet dat ik tegenwoordig nog naar een computerzaak ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |