Ja, ik snap ook niet waarom ik eigenlijk nog bloed geef. Als je er niet eens een roze koek voor krijgt.quote:
die waren er idd geen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:05 schreef angelfish het volgende:
Die hebben ze niet overal. Bij onze bloedbank hebben ze appelkoeken, maar wel heel vaak vragen van mensen die een roze koek willen, omdat ze daarover gehoord hebben. lol
Ik zou het gewoon aangeven. Toen ik nog in Amersfoort woonde, liet ik mij steevast door één en dezelfde prikken. Ik ben ook een aantal keer door twee andere goed mis geprikt. Het moet voor jezelf ook wel een beetje 'leuk' blijven. Zoals ik het heb mee gemaakt hebben ze er wel begrip voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben gister weer geweest, maar helaas misgeprikt. Zou je mogen aangeven dat je niet door een bepaald persoon geprikt wil worden? De medewerker die me gister prikte, prikt mij eigenlijk altijd mis en daar heb ik dan 3 dagen een stijve arm van. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor hen, want ik heb O-, dus ze willen het wel graag hebben..
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:31 schreef Mark het volgende:
Het was toch wel de bloedbank, he? Niet die andere?
-quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er was hier ook iemand voor de tiende keer, en een man die nu 58 is en al vanaf zijn 24e bloed gafdas een tijdje
hoe ver zit je van je mijlpaal af?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:07 schreef Mark het volgende:
Ik ga nu weer, helaas nog geen mijlpaal (naar schatting eind volgend jaar weer)
Zo te zien vertelt zij over twee personen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:45 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
-
Zo die is in die tijd ook niet vaak geweest
haha ja idd tis nog vroegquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zo te zien vertelt zij over twee personen?
én iemand die al vanaf z'n 24e gaf hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:45 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
-
Zo die is in die tijd ook niet vaak geweest
Nog 15, dus ik kan nog even nadenken over wat ik uit ga zoekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
hoe ver zit je van je mijlpaal af?
Ik geloof niet dat we keuze hebben om een roze koek te pakken, he?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:27 schreef ShadyLane het volgende:
Roze koeken? Ik doe het voor de Goldbaeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |