abonnement Unibet Coolblue
pi_128956845
Looks like this.
pi_128957358
Netjes :Y Heb je daar alles in zitten?

Ga je waarschijnlijk wel voor de hotels, of niet? Lijkt me te weinig voor kamperen.

Weet je nou al wanneer je die kant op gaat?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128957552
Jup, zit alles in, behalve mijn hangslot. Zelfs m'n motorjas (had doorwaai-jas aan).
Ik pak inderdaad hotels, kamperen is niet aan mij besteed :P Moet nog wel even spanbandjes halen, want met die elastische dingen schoof de boel iets naar voren.

Over 2 weken vertrek ik :)
pi_128958016
Hmm netjes :Y hotels scheelt aanzienlijk in de zooi ja.

Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar de vrijheid van motorrijden + de vrijheid van kamperen = O+

Trouwens, Deka, kun jij de OP nog aanpassen? O-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128958194
I know, die vrijheid lijkt mij ook wel lekker. Helaas zal ik gebroken zijn als ik ga kamperen :')
pi_128959879
Ben ik doorgaans ook :') Veel mensen schijnen te kunnen slapen op zo'n matje zonder hoofdkussen?

Dat hoef ik dus écht niet te proberen :') Bijzonder onhandig wel om zo'n ding mee te slepen, maar het is niet anders. Ik neem nauwelijks kookspullen mee, dat scheelt ook weer wat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 15 juli 2013 @ 08:54:01 #232
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128962410
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef BlackLining het volgende:
Trouwens, Deka, kun jij de OP nog aanpassen? O-)
Helaas niet, moet je ff TR machen w/

Mooie layout trouwens, Vin. Matchend setje ook nog, hoe modebewust!
pi_128962527
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 01:51 schreef BlackLining het volgende:
Ben ik doorgaans ook :') Veel mensen schijnen te kunnen slapen op zo'n matje zonder hoofdkussen?

Dat hoef ik dus écht niet te proberen :') Bijzonder onhandig wel om zo'n ding mee te slepen, maar het is niet anders. Ik neem nauwelijks kookspullen mee, dat scheelt ook weer wat.
Ik kan best slapen op zo'n matje :+

Maar als ik op motorvakantie ga, ga ik ook veel liever in hotels/hostels etc. Maar dat is meer omdat ik geen zin heb om zoveel zooi mee te nemen op de motor. Daarnaast scheelt het qua prijs ook helemaal niks of je nou in een hostel zit of op een camping staat, als je een beetje goed zoekt. Tenzij je gaat wildkamperen natuurlijk :')
  maandag 15 juli 2013 @ 09:30:59 #234
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128963551
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:54 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Helaas niet, moet je ff TR machen w/

Mooie layout trouwens, Vin. Matchend setje ook nog, hoe modebewust!
Gheghe, thanks.
Was op zoek naar een waterdichte tanktas, zodat ik niet hoef te kloten met z'n regenhoes. Van hetzelfde merk ook maar en roltas gekocht, had het toch nodig :P.

Eigenlijk wilde ik zo'n quick-lock tanktas, maar die zijn me nog net ff wat te duur.
pi_128967430
Zo, dunne regenjas aangeschaft die net over het motorpak past, voor het geval dat *O* Jas is aardig waterdicht maar de broek niet. Klein pakketje, best handig.

Nu nog even verder klooien met de 12V socket die het niet doet omdat geen idee, en dan klooien aan het Bagagerek á la Beun.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128968075
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef BlackLining het volgende:
Zo, dunne regenjas aangeschaft die net over het motorpak past, voor het geval dat *O* Jas is aardig waterdicht maar de broek niet. Klein pakketje, best handig.

Nu nog even verder klooien met de 12V socket die het niet doet omdat geen idee, en dan klooien aan het Bagagerek á la Beun.
check de zekering van dat ding die klapte er bij mij ook uit 1e kee
pi_128968210
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

check de zekering van dat ding die klapte er bij mij ook uit 1e kee
Schakelaar zat verkeerd.

Ik heb er zo'n schakelaar tussen zitten met drie standen. Kan de socket uit, geschakeld via het achterlicht, en direct op de accu. Dat laatste inderdaad voor als ik de zekering er doorheen trek, dan blijft mijn achterlicht tenminste buiten schot.

Overigens voor degene die hun fiets niet vertrouwen :+ Mijn werkgever heeft een aanbieding voor wegenwacht europaservice, kost nu maar ¤30 om erbij te zetten :Y ¤20 met jongerenvoordeel, ik meen tot 25 jaar.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128968494
Ik heb al eurepaservice :) wacht wat? ;(
pi_128968774
Mja ik nog niet :) Omdat ik geen 50 euro ga betalen voor iets wat ik toch niet nodig heb, omdat er op langere reizen altijd genoeg gereedschap in de buddy zit om hem helemaal uit elkaar te halen. Maar voor die 20 euro..

Overigens is dat bij jou wel makkelijk he :D Jij hebt helemaal geen gereedschap nodig om hem uit elkaar te halen :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128968797
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Schakelaar zat verkeerd.

Ik heb er zo'n schakelaar tussen zitten met drie standen. Kan de socket uit, geschakeld via het achterlicht, en direct op de accu. Dat laatste inderdaad voor als ik de zekering er doorheen trek, dan blijft mijn achterlicht tenminste buiten schot.

Overigens voor degene die hun fiets niet vertrouwen :+ Mijn werkgever heeft een aanbieding voor wegenwacht europaservice, kost nu maar ¤30 om erbij te zetten :Y ¤20 met jongerenvoordeel, ik meen tot 25 jaar.
Mis ik iets of is dit helemaal geen aanbieding?

Dit (zie tabel onderaan) zijn de standaardtarieven
Wegenwacht Nederland Service ¤ 53,68 ¤ 32,34
Wegenwacht Europa Service ¤ 81,26 ¤ 46,13

De eerste zijn de standaard bedragen, de tweede met jongeren voordeel. Maar nu kan je als bestaand lid voor 30 euro Europaservice er bij laten zetten, of met jongeren voordeel voor 20 euro. Ben ik scheel of ben je dan juist duurder uit? :')
pi_128968822
Optellen he, twee aparte producten :+ Europaservice geldt niet in Nederland :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 15 juli 2013 @ 13:54:44 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128969167
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef BlackLining het volgende:
Europaservice geldt niet in Nederland :')
Dat doet het wel. Het basispakket biedt alleen geen vervangende auto service voor in NL, die moet je er dan nog bijnemen.
pi_128969220
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef BlackLining het volgende:
Optellen he, twee aparte producten :+ Europaservice geldt niet in Nederland :')
Ok, dan snap ik helemaal niks van die site. Ik zie overal verschillende bedragen :')
En waarom kan ik voor woonplaats service en vervangende auto Nederland kiezen als ik kijk bij Europaserice, die niet in Nederland zou gelden? :o

Even er vanuit gaan dat ik Europa + Nederland wegenwacht met jongerenvoordeel aan wil vragen. Dan zit ik volgens de bedragen in mijn vorige post dus op ¤ 78,47, zonder vervangend vervoer, alleen wegenwacht service. Als Europaservice geen Nederland service inhoudt.

Maar als ik nu hier invul dat ik Europa service wil, mét vervangend vervoer Nederland + Europa dan zit ik met jongerenvoordeel op ¤ 53,30 per jaar. Dit is zonder actieprijs, standaard jongerenvoordeel zoals ik het daar zie.

Wat is het nou dan :')
  maandag 15 juli 2013 @ 13:57:15 #245
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128969294
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:54 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat doet het wel. Het basispakket biedt alleen geen vervangende auto service voor in NL, die moet je er dan nog bijnemen.
Pakketten afgesloten voor 20** (?) wel ja. Is veranderd, twee pakketten nu. Beetje onduidelijk. Bij twijfel beste ff bellen met lidmaatschapsnummer bij de hand, kunnen ze zo zien hoe en wat.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Dekatria het volgende:
BL loopt gewoon onzin te lullen ;)
Nee, dat doe ik niet. Kan het ook zo opvragen. Kunnen er drie dingen staan.

Wegenwachtservice NL
Wegenwachtservice BUT ( :+ )
Wegenwachtservice NL en BUT

Tweede is echt alleen maar voor buitenland geldig. Ligt eraan hoe en wanneer je die hebt afgesloten. Zit ook nog verschil in of je al iets had wanneer je upgrade, of dat je een volledig nieuw lidmaatschap afsluit etcetera.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_128969367
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Pakketten afgesloten voor 20** (?) wel ja. Is veranderd, twee pakketten nu. Beetje onduidelijk. Bij twijfel beste ff bellen met lidmaatschapsnummer bij de hand, kunnen ze zo zien hoe en wat.

[..]

Nee, dat doe ik niet. Kan het ook zo opvragen. Kunnen er drie dingen staan.

Wegenwachtservice NL
Wegenwachtservice BUT ( :+ )
Wegenwachtservice NL en BUT

Tweede is echt alleen maar voor buitenland geldig. Ligt eraan hoe en wanneer je die hebt afgesloten.
Maar leg dan eens uit hoe dat kan wat ik in mijn post stel. Je kan bij die bestel site namelijk alleen maar kiezen voor Nederland service óf Europa service, niet Nederland + Europa service :P
  maandag 15 juli 2013 @ 14:01:23 #248
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128969379
Bij Europa service staat op de site bij het Basispakket 'Pechulp in Nederland en Europa'. Snap niet wat daar onduidelijk aan is.

Zie hier:

http://www.anwb.nl/wegenw(...)lage#pechhulp-europa
pi_128969450
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:01 schreef Dekatria het volgende:
Bij Europa service staat op de site bij het Basispakket 'Pechulp in Nederland en Europa'. Snap niet wat daar onduidelijk aan is.

Zie hier:

http://www.anwb.nl/wegenw(...)lage#pechhulp-europa
Ja, dat is dus NL én buitenland. Er zijn er ook die alleen buitenland hebben. Misschien kan het ondertussen niet meer zo afsluiten worden hoor, maar die pakketten zijn er weldegelijk. Ik betaal zo uit mijn hoofd in ieder geval ¤42,75 voor Nederland én Europa, binnen Nederland geen vervangend vervoer, buiten Nederland wel.


Dat het verwarrend is ben ik helemaal met je eens hoor, maar wat je kunt afsluiten veranderd nogal eens in samenstelling. Dat maakt het er ook niet handiger op.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:05:55 #250
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_128969521
Het is ook verwarrend - heb het bij het afsluiten ook een keer of 4 gechecked, omdat ik er niet uit kwam :') toen maar ff gebeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')