Ja alleen heeft hij mij verteld dat hij het in perioden speelt. Dan weer wel en dan weer niet. Alleen hoelang duren die perioden? Moet ik het dan afwachten tot het weer voorbij is of er toch tegenin gaan..quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
De oplossing is simpel. Of je pikt het, of je gaat bij hem weg. Je gaat hem toch niet van gedachten kunnen veranderen als hij dat zelf niet wil (iets wat veel vrouwen altijd denken te kunnen doen). Misschien als je je een maandje niet laat zien dat het kwartje nog valt, anders pech gehad.
Dit.. Overigens is 'verslaafd' een groot woord, t is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Als ik een weekend met muziek bezig ben dan weet mijn vriendin ook dat ze weinig aandacht kan verwachten, dat heb je nou eenmaal met hobbies/passies. Maar dat kan best wel wat gecompenseerd worden en gebalanceerd worden. Op het moment dat het zo erg is dat je het gevoel hebt helemaal aan de kant gezet te zijn denk ik dat je na een relatie van 3 maanden er makkelijk een punt achter kan zetten.quote:
Dat kunnen wij toch niet voor je beantwoorden? Als jij vind dat je te weinig aandacht krijgt moet je dat simpelweg zeggen en stellen dat als het niet verbetert, dat je er dan mee kapt. Niet boos of driftig, maar gewoon duidelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja alleen heeft hij mij verteld dat hij het in perioden speelt. Dan weer wel en dan weer niet. Alleen hoelang duren die perioden? Moet ik het dan afwachten tot het weer voorbij is of er toch tegenin gaan..
de oplossing voor een jarenlange stabiele relatiequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ga ook WoW spelen en samen met hem dingen in WoW doen
je betaald per maand toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja alleen heeft hij mij verteld dat hij het in perioden speelt. Dan weer wel en dan weer niet. Alleen hoelang duren die perioden? Moet ik het dan afwachten tot het weer voorbij is of er toch tegenin gaan..
Sowieso, ik hou best van gamen op zijn tijd, maar WoW is zo fucking lamequote:
Gelukkig. Eindelijk. Ik denk dat ik vandaag een vredesduif loslaat en wat witte rook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
![]()
![]()
Het topic waarvan iedereen verwacht had dat het wel een keer zou komen!
Het topic die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
![]()
![]()
Het topic waarvan iedereen verwacht had dat het wel een keer zou komen!
En gewoon dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Laat 'm lekker in zijn WOW-sop gaarkoken, in zijn wolvenshirt. Na drie maanden zo'n game al boven je vriendin stellen. Sowieso, zo'n game boven je vriendin stellen.
Idd, als je nou geen vriendin kan krijgen omdat je een Wow-nerd bent, soit, maar deze gast kan blijkbaar toch een meisje krijgen, en dan toch Wow verkiezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Laat 'm lekker in zijn WOW-sop gaarkoken, in zijn wolvenshirt. Na drie maanden zo'n game al boven je vriendin stellen. Sowieso, zo'n game boven je vriendin stellen.
Het ligt iets genuanceerder natuurlijk. Sommige vrouwen zijn echt veel minder leuk dan WOW. Er zijn zelfs genoeg vrouwen die nog minder leuk zijn dan Solitaire op Windows-98quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als het binnen drie maanden al zo 'genuanceerd' ligt, is het natuurlijk al helemaal alle reden om met die relatie te nokken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef LXIV het volgende:
Het ligt iets genuanceerder natuurlijk. Sommige vrouwen zijn echt veel minder leuk dan WOW. Er zijn zelfs genoeg vrouwen die nog minder leuk zijn dan Solitaire op Windows-98
alsof je bij je vriendin aan kunt komen dat je nu wilt neuken als ze gtst zit te kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Copycat het volgende:
Dat kan toch gewoon als ze met haar knieen op de bank gaat zitten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof je bij je vriendin aan kunt komen dat je nu wilt neuken als ze gtst zit te kijken
ts gamed ook, wie weet zit het eigenlijk andersomquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als je nou geen vriendin kan krijgen omdat je een Wow-nerd bent, soit, maar deze gast kan blijkbaar toch een meisje krijgen, en dan toch Wow verkiezen.
ja ik snap dat probleem ook niet helemaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon als ze met haar knieen op de bank gaat zitten?
Persoonlijke puberfrustratie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Life2.0 het volgende:
alsof je bij je vriendin aan kunt komen dat je nu wilt neuken als ze gtst zit te kijken
Het is niet zo dat ze één hersencel nodig heeft om haar kont omhoog te houden en één hersencel om GTST te volgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ik snap dat probleem ook niet helemaal
Daarom. Lijkt me geen allesoverheersende lust dan wel liefde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het sowieso al raar dat je na 3 maanden al (dus niet na een huwelijk van weetikhoeveel jaar) een paar uur gaat zitten gamen voor jezelf als je afspreekt.
Dan zit je toch nog volop in de bats-periode? En anders gewoon samen iets leuks doen.
Ik "ken" een koppel dat samen heel romantisch bij een open vuur naar vuurwerk ging kijken....in WoW.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ga ook WoW spelen en samen met hem dingen in WoW doen
Sja, dat moeten ze dan lekker zelf weten, hoe triest het ook overkomt, ze doen het iig samenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik "ken" een koppel dat samen heel romantisch bij een open vuur naar vuurwerk ging kijken....in WoW.
Heb ik geprobeerd! Speelde het vroeger ook al, maar ik vind er nu geen reet meer aan. Snap ook niet dat hij dat zo geweldig kan vinden, beetje met andere newbs mobs verslaan in een dungeon en dat soort shit. En dan hele dagen. Jasses moet er niet aan denken..quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de oplossing voor een jarenlange stabiele relatie
ja maar dan met hemquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Babela het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd! Speelde het vroeger ook al, maar ik vind er nu geen reet meer aan. Snap ook niet dat hij dat zo geweldig kan vinden, beetje met andere newbs mobs verslaan in een dungeon en dat soort shit. En dan hele dagen. Jasses moet er niet aan denken..
Hij trekt al een kop als een duivel als ik voor de grap (misschien ook niet) zijn laptop dichtdruk. Denk niet dat dat een goed idee is dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef 46 het volgende:
Sla m met een toetsenbord in zn nek als hij niet kijkt, misschien snapt hij het dan
dan heeft hij daar geen zin in, lijkt hem niet leuk, niet in de mood ervoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Tja..1986 het volgende:
En als je iets afspreekt om te gaan doen? Zullen we morgen ..... ? Hoe reageert hij dan?
Of wil je zelf alleen maar op de bank zitten en aandacht krijgen?
Dumpen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef Babela het volgende:
[..]
dan heeft hij daar geen zin in, lijkt hem niet leuk, niet in de mood ervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |