Voor dat laatste hoef je niet bij Vodafone te zijn hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef bulbjes het volgende:
Ben me aan het orienteren op een nieuw abbo+foon. Tot nu toe komt Vodafone t beste uit de bus qua prijs/kwaliteit
Heb je goede alternatieven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Voor dat laatste hoef je niet bij Vodafone te zijn hoor
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Nederland telt nu nog drie netwerken; te weten KPN, Vodafone en T-Mobile (voorheen ook nog Dutchtone/Orange en Telfort). Een overzicht van welke MVNO (AH Mobiel, Deka Mobiel, Lyca, whatever) op welk "hoofdnetwerk" zit vind je hier.
Klopt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef reflect4 het volgende:
Welke mobiele telefoonproviders zijn er, en welke zijn betrouwbaar?
Geen een is betrouwbaar
Ik ben zelf best fan van Telfort. No nonsense en alles wat jij noemt heb ik voor ongeveer ¤25 p/m, daarnaast betaal ik voor ieder gesprek (0900-servicenummers daargelaten natuurlijkquote:
Hm, heb het zelf zo goedkoop en naar mijn wensen niet kunnen vinden bij Telfort.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik ben zelf best fan van Telfort. No nonsense en alles wat jij noemt heb ik voor ongeveer ¤25 p/m, daarnaast betaal ik voor ieder gesprek (0900-servicenummers daargelaten natuurlijk) maximaal 10 minuten en kan ik dus bij wijze van spreken met een bundel van 300 minuten een dertigtal gesprekken voeren die ik zo lang maak als ik wil. Nadeel van Telfort is dan weer wel die idiote toestellease, iets wat moedermaatschappij KPN binnenkort weer uitfaseert en ander nadeel is het feit dat 4G voorlopig nog niet voor Telfort-klanten beschikbaar zal zijn.
Nja, opzich is dat ook nog wel de moeite waard om eens naar te kijken natuurlijk, naar Sim only. Maar wil wel een nieuwe (en een van de nieuwste modellen) telefoon, dus weet niet of Sim only en zelf foon kopen dan echt voordelig(er) is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:14 schreef krullebol81 het volgende:
Ik zat eerder bij ben. Beviel prima totdat ik internet erbij wilde. Had daarmee zo slecht bereik en hun gooiden het op een te oude telefoon. Telefoon was net 4 maanden oud.... Gelukkig kun je bij ben per maand opzetten.
Ik ben over gestapt naar telfort sim only. Betaal 15 euro pm, 300 bel minuten, 100 sms en 500 mb internet.
ik hecht geen waarde aan de allernieuwste telefoons... mijn telefoon los was 200 euro ofzo. Als je idd de nieuwste wil moet je ff uitrekenen wat goedkoper is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nja, opzich is dat ook nog wel de moeite waard om eens naar te kijken natuurlijk, naar Sim only. Maar wil wel een nieuwe (en een van de nieuwste modellen) telefoon, dus weet niet of Sim only en zelf foon kopen dan echt voordelig(er) is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |