abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128284912
Zie TT. Welke mobiele telefoonproviders heb je tegenwoordig allemaal? Hebben die een eigen netwerk of zitten die op het netwerk van bijv. KPN?
Welke providers zijn betrouwbaar qua netwerkdekking behalve KPN en Vodafone? (als in: redelijk vergelijkbaar met/ niet heel erg veel slechter dan Vodafone, want dat is wat ik nu heb).

Ken natuurlijk KPN, Vodafone, Telfort en T-Mobile, maar tegenwoordig heb je ook allerlei kleinere zoals Sizz, Tele 2 (naja dies ook zo klein niet meer), Ben (? bestaat dat nog?) etc.

Oja, en welke providers zijn zwaar kut qua hoge kosten, addertjes onder het gras, belabberde service etc.?
Ben allereerst benieuwd naar ervaringen met netwerkdekking, maar als ik op zoek ga naar een nieuw abbo is ook bijv. internetsnelheid van belang, maargoed dat komt later wel.

Als deze vraag naar DIG moet dan schop m maar daarheen....
pi_128285059
Alle kleintjes zitten op netwerken van de 3 grote :) En meestal zijn ze wel gewoon goed hoor maar als er bijvoorbeeld iets stuk gaat is de service wat belabberder bij kleine providers dan grote. :)
Daarom betaal ik liever gewoon wat meer ^O^ Geen zin om 5 weken te wachten op mijn telefoon als ie stuk is.

Oh en dekking is in mijn ervaring altijd wel goed hoor, of je moet op het boerenland ergens wonen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_128285609
Oja, sites met leuke aanbiedingen wbt abbo+foon (evt. met wat bijbetalen) zijn ook alvast welkom :P Dingen als GSMweb enzo.

Ben me aan het orienteren op een nieuw abbo+foon. Tot nu toe komt Vodafone t beste uit de bus qua prijs/ kwaliteit (lees: wat ik nodig heb) verhouding, maar misschien zie ik kleinere spelers en interessante sites met aanbiedingen over het hoofd ;) Ga overigens ws voor een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy 4, HTC one, Sony Xperia Z, Iphone 5, dat soort toestellen).
pi_128285822
Nederland telt nu nog drie netwerken; te weten KPN, Vodafone en T-Mobile (voorheen ook nog Dutchtone/Orange en Telfort). Een overzicht van welke MVNO (AH Mobiel, Deka Mobiel, Lyca, whatever) op welk "hoofdnetwerk" zit vind je hier.
pi_128285865
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef bulbjes het volgende:
Ben me aan het orienteren op een nieuw abbo+foon. Tot nu toe komt Vodafone t beste uit de bus qua prijs/kwaliteit
Voor dat laatste hoef je niet bij Vodafone te zijn hoor :')
pi_128286253
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Voor dat laatste hoef je niet bij Vodafone te zijn hoor :')
Heb je goede alternatieven? :P

Tot nu toe lijkt Vodafone t beste te passen bij mijn wensen: goed netwerk, minimaal 250 belminuten, onbeperkt sms maar mag ook 400 bel/sms samen zijn, snel internet (dus liefst hoger dan iets van 7Mbps), 500 MB internet (of meer), een nieuwste model foon waar ik niet meer 180 euro voor hoef bij te betalen als het ff kan -en foon die dan ook van mij zelf wordt het liefst- en abbo wat niet duurder is dan 40 (max 50) euro per maand.

Dan kom ik toch bij Vodafone Red essential of Red uit. Er zijn anderen die goedkoper of even duur lijken, maarrrrr bij Red krijg je momenteel 7 maanden 50% korting (6 maanden als je in de winkel besteld) dus dan is Vodafone toch goedkoper.

Heb alleen de kleine partijen en sites als GSMweb nog niet uitgecheckt voor betere aanbiedingen.
pi_128286343
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Nederland telt nu nog drie netwerken; te weten KPN, Vodafone en T-Mobile (voorheen ook nog Dutchtone/Orange en Telfort). Een overzicht van welke MVNO (AH Mobiel, Deka Mobiel, Lyca, whatever) op welk "hoofdnetwerk" zit vind je hier.
^O^
pi_128287117
Welke mobiele telefoonproviders zijn er, en welke zijn betrouwbaar?

Geen een is betrouwbaar
pi_128287260
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef reflect4 het volgende:
Welke mobiele telefoonproviders zijn er, en welke zijn betrouwbaar?

Geen een is betrouwbaar
Klopt!

Komt ook door de wetgeving ze moeten je gegevens en gesprekken doorgeven als het OM daarom vraagt.

Niet te vertrouwen dus.
pi_128288026
Ik heb persoonlijk heel veel problemen gehad met simple, of naja eigenlijk mijn vader die destijds mijn abonnement betaalde. Ik weet het precieze verhaal niet het is alleen heel rot gelopen en ze willen een rechtszaak. Ik wilde een tijd geleden een abonnement bij youfone maar dat kan dus niet op mijn vaders naam door al dat gedoe. Schijnbaar zijn we verbannen ofzo hahaha .
hey there
pi_128288320
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef bulbjes het volgende:
Heb je goede alternatieven? :P
Ik ben zelf best fan van Telfort. No nonsense en alles wat jij noemt heb ik voor ongeveer ¤25 p/m, daarnaast betaal ik voor ieder gesprek (0900-servicenummers daargelaten natuurlijk :)) maximaal 10 minuten en kan ik dus bij wijze van spreken met een bundel van 300 minuten een dertigtal gesprekken voeren die ik zo lang maak als ik wil. Nadeel van Telfort is dan weer wel die idiote toestellease, iets wat moedermaatschappij KPN binnenkort weer uitfaseert en ander nadeel is het feit dat 4G voorlopig nog niet voor Telfort-klanten beschikbaar zal zijn.
pi_128292355
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Ik ben zelf best fan van Telfort. No nonsense en alles wat jij noemt heb ik voor ongeveer ¤25 p/m, daarnaast betaal ik voor ieder gesprek (0900-servicenummers daargelaten natuurlijk :)) maximaal 10 minuten en kan ik dus bij wijze van spreken met een bundel van 300 minuten een dertigtal gesprekken voeren die ik zo lang maak als ik wil. Nadeel van Telfort is dan weer wel die idiote toestellease, iets wat moedermaatschappij KPN binnenkort weer uitfaseert en ander nadeel is het feit dat 4G voorlopig nog niet voor Telfort-klanten beschikbaar zal zijn.
Hm, heb het zelf zo goedkoop en naar mijn wensen niet kunnen vinden bij Telfort.
  woensdag 26 juni 2013 @ 19:54:52 #13
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128292428
Ik zit bij Simyo. Op Utrecht CS soms slecht bereik maar verder content :Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128293227
Ik zat eerder bij ben. Beviel prima totdat ik internet erbij wilde. Had daarmee zo slecht bereik en hun gooiden het op een te oude telefoon. Telefoon was net 4 maanden oud.... Gelukkig kun je bij ben per maand opzetten.
Ik ben over gestapt naar telfort sim only. Betaal 15 euro pm, 300 bel minuten, 100 sms en 500 mb internet.
pi_128294614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:14 schreef krullebol81 het volgende:
Ik zat eerder bij ben. Beviel prima totdat ik internet erbij wilde. Had daarmee zo slecht bereik en hun gooiden het op een te oude telefoon. Telefoon was net 4 maanden oud.... Gelukkig kun je bij ben per maand opzetten.
Ik ben over gestapt naar telfort sim only. Betaal 15 euro pm, 300 bel minuten, 100 sms en 500 mb internet.
Nja, opzich is dat ook nog wel de moeite waard om eens naar te kijken natuurlijk, naar Sim only. Maar wil wel een nieuwe (en een van de nieuwste modellen) telefoon, dus weet niet of Sim only en zelf foon kopen dan echt voordelig(er) is.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:45:34 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128294675
Als je een goede ontvangst wil, dus ook in gebouwen en in buitengebieden: neem dan géén T-Mobile :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128295141
Ik zit al heel wat jaren bij T-Mobile (prepaid), en heb daar goede ervaringen mee. Nooit gedonder gehad, prima bereik overal, goede klantenservice, niet overdreven duur, en je beltegoed is onbeperkt houdbaar.

Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die er wél slechte ervaringen mee hebben (zie hierboven), maar ach, bij welke provider heb je dat nou niet... Ik kan het iedereen in ieder geval van harte aanraden. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_128295455
Simyo _O_ ben 10.50 per maand kwijt
Alleen kpn netwerk is wel wat slechter dan vodafone. (In tegenstelling tot wat ze beweren)
pi_128295874
Blijf weg bij T-Mobile. Bagger dekking en netwerk.
pi_128297091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Nja, opzich is dat ook nog wel de moeite waard om eens naar te kijken natuurlijk, naar Sim only. Maar wil wel een nieuwe (en een van de nieuwste modellen) telefoon, dus weet niet of Sim only en zelf foon kopen dan echt voordelig(er) is.
ik hecht geen waarde aan de allernieuwste telefoons... mijn telefoon los was 200 euro ofzo. Als je idd de nieuwste wil moet je ff uitrekenen wat goedkoper is.
pi_128398801
Vodafone heeft nu een aanbieding dat je bij een Vodafone Red abonnement de eerste 6 maanden (eerste 7 maanden zelfs als je direct de klantenservice belt) voor de helft van de prijs krijgt.

Kan iemand met inside-info me hier vertellen of deze aanbieding ook na 1 juli nog geldt, en ik me dus niet enorm hoef te haasten bij de keuze van mijn toestel :P?
pi_128400671
Google
  zaterdag 29 juni 2013 @ 21:05:36 #23
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_128402469
GEBRUIK TOG GEWOON DE SATELIETTELEFOON
Ik drink geen kraantjeswater.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: