PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat denk ik ook niet maar Berget wordt wel duur. Hij is best populair en het is een 74>74 IF. De anderen worden minder duur ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet goed is, Beckermann zal misschien ook wel aardig zijn maar ze zullen niet de 160k waard zijn van Oduro.
Te goede stats voor een bronze GKquote:
Raar dat hij dan bij duplicates komtquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 x 1000. Ook lekker makkelijk
Beter 1x 2000 (zoals ik net had), dan heb je nog vrije slots, dus meer kans op veel contracten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2 x 1000. Ook lekker makkelijk
Als 60-rated GK had hij al 79 reflexen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar Berget wordt wel duur. Hij is best populair en het is een 74>74 IF. De anderen worden minder duur ja.
[..]
Te goede stats voor een bronze GK
hadden we nu maar een watchlistje vol formations gehadquote:
Hb ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hadden we nu maar een watchlistje vol formations gehad
Maver met silvers?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
wie heeft er al een leuke hybride met Berget
Geniale zetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hb ikalles 352 onder de 600 opgepikt
200 stuks
Berget is wel een toffe speler om te proberenquote:
Gewoon Norbye RB.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardig team hebben die Noorse silvers nu.
Waarschijnlijk komt het voor bijde gens uitquote:
Pacezhanoquote:
Alleen wat geld op Murray en op Tsongaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog bets geplaatst voor wimbeldon?
Ik denk dat hij eerst heel duur gaat worden, daarna wordt hij 100k ofzo. Maar ik zit er vaak naast met mijn voorspellingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team speelt echt lekker. Hopelijk wordt hij niet te duur
Ruud viel me vorig jaar echt tegen, dit jaar geen idee. Toen had ik IF Norbyequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pacezhano
Ruud heeft prima stats..fijne workrates ook.
Achterlijk goed team jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er wel nice uit, iemand op het EA forum heb deze geplaatst
Die wil je vast verkopenquote:
Thanks, maar hoeft niet hoor..komt wel goed. Heb nog wel wat coins liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je mag hem wel lenenTot ik hem nodig heb
Die is amper iets waard..op xbox tenminste.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
moet wel wat profit uit te halen zijnrun forest run...
Goh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef quer het volgende:
kardasian is bevallen van een kompas
Kind van Kanye West heet North West
Hij wordt geen 150k. De zilver IFs zijn stuk goedkoper na al die TOTS weken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, maar hoeft niet hoor..komt wel goed. Heb nog wel wat coins liggen
Eerst ook maar zien of Berget geen achterlijke prijzen gaat hebben..zit er dik in. Ga echt geen 150k of meer betalen voor hem.
650c. O wacht, hij is 4-4-2 dus dan misschien 1.5k.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat scheelt nog jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
650c. O wacht, hij is 4-4-2 dus dan misschien 1.5k.
Haha, die had ik net ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die had ik net ookIn 4-4-2 ook nog
Zal wel tegenvallen, had er eentje met 89 pace die 450 coins waard wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
laagste BIN op playstation 1200cquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel tegenvallen, had er eentje met 89 pace die 450 coins waard was
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
68 is genoegCCB in 352. Baasje lijkt me
Idd..zeker voor iemand met die lengtequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
68 is genoegCCB in 352. Baasje lijkt me
MLS heeft sws wel goeie CB's. Omar Gonzalez heeft ook goeie statsquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ikSmiley was wat ongelukkig I guess.
Ik heb het na 5 minuten uitgezet. Volgens mijn download was het een BR rip maar het geluid was gewoon niet te verstaan. Plus dat het erg wazig was, maar das wss de bedoeling...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
Spring Breakers was trouwens best een wazige film, maar keek wel lekker weg. Ook dankzij de lekkere wijven
Die tots cb is ook aardiggoedquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
MLS heeft sws wel goeie CB's. Omar Gonzalez heeft ook goeie stats
Was de bedoeling ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb het na 5 minuten uitgezet. Volgens mijn download was het een BR rip maar het geluid was gewoon niet te verstaan. Plus dat het erg wazig was, maar das wss de bedoeling...
Yanga is kutquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef zerokil het volgende:
Wel echt kut dat mijn weekend overval was. Heb nu helemaal niks kunnen inslaan, geen contracten niksNu moet ik dalijk ook nog peperdure contracten kopen omdat ik ze niet meer heb..
Iemand nog tips trouwens?
[ afbeelding ]
ekkes de bins checken hequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:43 schreef diedjuh het volgende:
Voor hoeveel verkoopt een zilvere squad fitness op ps3?
Ik had ze beide nog nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ChevalierDie had ik gisteren wel 2x. Padt had ik ook een keer trouwens.
Kapot..kapot traag. Allesquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is de webapp view bij wefut kapot?
Bij mij doet ie het. Switch eens heen en terug naar normal mode?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is de webapp view bij wefut kapot?
Edit: Oh lol laat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee, of zien jullie een andere mogelijkheid om Borges en Barrantes samen in een redelijk team te krijgen?
Narsingh moet eerst nog fit worden, ik denk dat Wijnaldum basis startquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Schaars
Willems-Pieters-Bruma-xxx
Zoet
Iig Nederlands
JOHNSONquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CM en CB ?, ik kom er even niet uit
haha je RW is 80 ratedquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
EA moet nog ff boosten hoortwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 26-06-2013 om 16:21:07Is #FUT all about Gold players? Read our guide to the latest #TOTW and see how you can make those Silvers sing: http://t.co/gZmQYNu4b7 reageer retweet
Het was vanwege de Nederlanders natuurlijk, ik heb het liefst dat Pieters zsm weg isquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Narsingh moet eerst nog fit worden, ik denk dat Wijnaldum basis start![]()
En Pieters CBDan nog liever Derijck/Marcelo/Zanka. Al verpest ik het Nederlandse feestje dan.
Rechtsbuiten voor Narsinghquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was vanwege de Nederlanders natuurlijk, ik heb het liefst dat Pieters zsm weg is. Wijnaldum ipv Schaars of Rechtsbuiten dan? Ik heb hem dan liever op Rechtsbuiten, al ben ik dan wel bang voro de aanvoer op Locadia
Kan ook Valencia daar neer zetten, maar Johnson is gewoon een baas, maar goed, dat was mijn vraag niet.quote:
Die Ierse RB van deze week is nog slechter. http://wefut.nl/player/13278quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is echt de allernuttelooste IF ooit
[ afbeelding ]
Dat ze daar nog 2 positieve dingen voor konden vinden![]()
![]()
Lekker H/H als RW ook
Fellaini Middelste CM, Kompany CB en Cazorla op de LCMquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan ook Valencia daar neer zetten, maar Johnson is gewoon een baas, maar goed, dat was mijn vraag niet.
Die heeft iig nog goede workratesquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Ierse RB van deze week is nog slechter. http://wefut.nl/player/13278
De hele rechterflank is echt kut. Niet zo'n klein beetje kut, nee, heel heel erg kut.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee, of zien jullie een andere mogelijkheid om Borges en Barrantes samen in een redelijk team te krijgen?
En waarom dan ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hele rechterflank is echt kut. Niet zo'n klein beetje kut, nee, heel heel erg kut.
gold of silver ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
Hopelijk vanavond bij het nieuwe TOTW wat goedkopere consumables. Lekker hamsteren
Met een raar ding op zijn hoofdquote:
In contrast met de linkerflank gaat rechts natuurlijk helemaal nergens over. Als je dan toch met Boateng speelt daar, gooi dan in elk geval Lahm op RB, een Bayern CM op de rechter CM en Robben op rechts.quote:
Dan geef ik een suggestie, reageer je alleen maar op kritiek. Wat een vent ben jij tochquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut bij jullie ook down for maintenance?
Ik ging net zoeken en toen kreeg ik die bug dat ik moest refreshen. Nu kan ik er niet meer in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut bij jullie ook down for maintenance?
Ja ik hetzelfde. Nu doet hij het wel weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging net zoeken en toen kreeg ik die bug dat ik moest refreshen. Nu kan ik er niet meer in.
Heb ik al eens gehad en vond ik helemaal niks, Lahm heeft het gewoon niet bij mij en ik wil de rest BPL houden, Kroos op CM is gewoon niet leuk, veels te traagquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In contrast met de linkerflank gaat rechts natuurlijk helemaal nergens over. Als je dan toch met Boateng speelt daar, gooi dan in elk geval Lahm op RB, een Bayern CM op de rechter CM en Robben op rechts.
IF Holtby RCM, TOTS Farfan RW, die pool rechtsachter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gehad en vond ik helemaal niks, Lahm heeft het gewoon niet bij mij en ik wil de rest BPL houden, Kroos op CM is gewoon niet leuk, veels te traag
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Holtby RCM, TOTS Farfan RW, die pool rechtsachter.
Piszceckquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Holtby RCM, TOTS Farfan RW, die pool rechtsachter.
Voor die prijs wel per ongeluk ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je hem per ongeluk erop gezet?
Mag nie! Kan wel met mn andere account trade offeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eventjes inprogrammeren dat je m van je zelf kunt kopen
Oh ja, dom van me. Sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er zit al een t in bevalt, dan valt de t in tie weg en word het ie,
wat een kutteamquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo waarschijnlijk. Miller misschien als ik een deal tegen kom, maar lijkt me sws niet zo goed met zijn high attacking work rate.
Als George en Beckerman niet te duur worden natuurlijk
Paar flessen breezer. Nu mag het nogquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
Wat koop je voor de verjaardag van een meisje dat 16 wordt?![]()
Een Big Sausage Pizza.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
dick in a boxquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
Bosje rozenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
Tekening maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
Al mijn kleurpotloden zijn op door de tekening die ik voor vaderdag heb gemaakt...quote:
Die laat ik toch niet zomaar mijn pen0r zien?quote:
JE GAAT KAPUT.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOL. Ik moet tegen een compleet brons team met op LF TOTS Ronaldo
Paint en uitprinten danquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Al mijn kleurpotloden zijn op door de tekening die ik voor vaderdag heb gemaakt...
Vast iemand die een Road to glory doet ofzo. Is het ook een starter team of heeft hij goede spelers?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
LOL. Ik moet tegen een compleet brons team met op LF TOTS Ronaldo
dank.quote:
Bebe in de spits verder niet echtquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast iemand die een Road to glory doet ofzo. Is het ook een starter team of heeft hij goede spelers?
Wel genoeg chem?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bebe in de spits verder niet echt
Ja volgens mij wel maar niet helemaal gezien omdat hij ook een manager hadquote:
waarom nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die laat ik toch niet zomaar mijn pen0r zien?
Waarom welquote:
dilemma's dilemma'squote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wordt ze dan wel je vriendin
Die heb ik volgens mij nog niet. Ik ben te lui om de laatste 100 kits te kopen. Daar zitten ook veel golds tussen denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had net ook de Boca away kit in een pack
Kevin De Bruyne haha.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
OOOOOH SHIT DRIE KEER RADEN WIE IK IN MIJN PACK HEB![]()
![]()
![]()
Torres Nilo natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
OOOOOH SHIT DRIE KEER RADEN WIE IK IN MIJN PACK HEB![]()
![]()
![]()
Bij mij doet puush het nietquote:
Ikeme 4231quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet genoteerd wie welke spelers heeft gepulld maar ik weet dat 1 iemand hier Toprak heeft gepulld.
[..]
Bij mij doet puush het niet
Ik kan hem ook niet zien...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet genoteerd wie welke spelers heeft gepulld maar ik weet dat 1 iemand hier Toprak heeft gepulld.
[..]
Bij mij doet puush het niet
twitter:voetbalpings twitterde op woensdag 26-06-2013 om 18:17:17Er is een principeakkoord tussen Chelsea en PSV omtrent Jeffrey Bruma. PSV betaalt naar verluidt zo'n 3 miljoen euro voor de verdediger. #VP reageer retweet
Dat zou een hele goede zet zijn van PSVquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op woensdag 26-06-2013 om 18:17:17Er is een principeakkoord tussen Chelsea en PSV omtrent Jeffrey Bruma. PSV betaalt naar verluidt zo'n 3 miljoen euro voor de verdediger. #VP reageer retweet
kijk in de spiegel kan je ook ff laggequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Shygirl18 het volgende:
Iemand nog dat kaartje van Mertens? Kan ik ff lachen
Netjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik denk open ook maar eens een silver pack van 2500 coinsen krijg Quintero in 41212. Gaat voor ongeveer 17K heb hem erop gezet voor 15K.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
kijk in de spiegel kan je ook ff lagge
Hey ouwe opa!quote:
Alsof die cardweight hetzelfde isquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het alweer gebeuren dat mensen hier nadat het nieuwe TOTW is uitgekomen de NIF versies van de spelers die deze week IF waren krijgen (hopelijk is deze zin een beetje te begrijpen)
Ik heb geen idee wie er deze week allemaal in het TOTW zaten. Ik weet eigenlijk alleen Oduro.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het alweer gebeuren dat mensen hier nadat het nieuwe TOTW is uitgekomen de NIF versies van de spelers die deze week IF waren krijgen (hopelijk is deze zin een beetje te begrijpen)
Dat is ook niet zo. Toch blijft het wel jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Snap niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen.
Ik weet ze ook lang niet allemaal. Die Uruguyaanse CB omdat die is gepulld door iemand hier en Miller en Lenhart omdat ze op die banner staan. De rest weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er deze week allemaal in het TOTW zaten. Ik weet eigenlijk alleen Oduro.
Die ene met dat gekke haar die ken ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo. Toch blijft het wel jammer.
[..]
Ik weet ze ook lang niet allemaal. Die Uruguyaanse CB omdat die is gepulld door iemand hier en Miller en Lenhart omdat ze op die banner staan. De rest weet ik eigenlijk niet
Lenhart was wel een baas vorig jaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die ene met dat gekke haar die ken ik
Thiago Silva upgraden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand nog een leuk idee om met 750k te doen aangaande deze teams?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Uruguyaanse CB omdat die is gepulld door iemand hier
Maar de NIF is al zo goed. Vraag me af of ik veel merk daarvan en of ik dat geld niet beter kan investeren in iets aanvallends.quote:
Voornamelijk goudquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wow als dat pagina twee is van je silver, wat staat er dan wel niet allemaal op pagina 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOTS Aubameyang in team 1 en TOTS Lamela in team 2quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit je weer klaar voor Lingo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er deze week allemaal in het TOTW zaten. Ik weet eigenlijk alleen Oduro.
Haha, ik vergeet altijd uit te schakelen na het sport journaa. Maar de vrouwelijke kandidate van vandaag scoort niet voldoende op de schaal van Klaas.quote:
Sierraquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vergeet altijd uit te schakelen na het sport journaa. Maar de vrouwelijke kandidate van vandaag scoort niet voldoende op de schaal van Klaas.
Toen ze daar over begonnen heb ik m uit gezet. Eng mannetje. Zou hem niet op laten passen op kinderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:03 schreef v0lt026 het volgende:
die kerel doet er lang over om dat kapsel te maken???
Tots Aubameyang is slecht en TOTS Lamela kan niet hequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
TOTS Aubameyang in team 1 en TOTS Lamela in team 2
Wow ja die CBquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13293
Deze is wel goed
En Berget: http://wefut.nl/player/13295
Speelde gister tegen Tim86. Hij bakte er niet veel van!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is TOTS Benteke, enige spits die ik nog wel zou willen hebben.
Kan dat ook niet aan de gebruiker liggen ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Speelde gister tegen Tim86. Hij bakte er niet veel van!
Ooooh no you didn'tquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan dat ook niet aan de gebruiker liggen ?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tim is inderdaad niet zo goed. Hou ze scherp Maverquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Godverdomme geil wijf manquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vergeet altijd uit te schakelen na het sport journaa. Maar de vrouwelijke kandidate van vandaag scoort niet voldoende op de schaal van Klaas.
jaa tv is wel vies nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht al: Wat blijft DuTank stil. Was het lekker?
Nee hoor ik zat vandaag nog naar zijn teams te kijken op de xbox. Benteke had iets van 280 uit 200. Met Reus had hij gewoon 400 potjes gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor, niks raars mee bedoeld ofzo, Benteke heeft wel 99 strength en nog andere leuke stats, heb een hele tijd met z'n zilveren versie gespeeld in een gouden team, ik vond em echt geniaal goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat vandaag nog naar zijn teams te kijken op de xbox. Benteke had iets van 280 uit 200. Met Reus had hij gewoon 400 potjes gespeeld![]()
goede fipoquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
R&P / Vriend verslaafd aan World of Warcraft
Die vriend![]()
![]()
Standaart kutreacties op TSersquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
R&P / Vriend verslaafd aan World of Warcraft
Die vriend![]()
![]()
Carraciolo is 10 x beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
zou wel een spitsen duo willen hebben Benteke - Lukaku , das wel vet
IF Lukaku is iig wel een beestquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
wel heel low rated, das niet best,quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Maakt me echt niet uit, Low rated kan ook heel goed spelen en Lukaku heb ik dit jaar ook nog niet gehad, ik wil wel eens wat anders dan die high rated shit, want shit is het wel heel vaak, behalve TOTS Bale en TOTS Fellaini, die zijn gewoon ubergoedquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel heel low rated, das niet best,
Er worden bijna geen packs geopend, waarom zou je ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
Nieuw TOTW met alleen maar silvers, maar silver non shiney contracts worden instant voor 400c in de 59e minuut gekocht
Ehhhh omdat ik er 80K per dag op pak?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er worden bijna geen packs geopend, waarom zou je ook
oh nu is low rated ineens wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maakt me echt niet uit, Low rated kan ook heel goed spelen en Lukaku heb ik dit jaar ook nog niet gehad, ik wil wel eens wat anders dan die high rated shit, want shit is het wel heel vaak, behalve TOTS Bale en TOTS Fellaini, die zijn gewoon ubergoed
Op welke packs precies dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh omdat ik er 80K per dag op pak?
Heb nooit gezegd dat niet goed zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh nu is low rated ineens wel goed![]()
,
2500 packs. 550 per non shiney silver contract. Alleen nu gaat de player fitness niet zo goed. Wordt nu vaak niet verkocht voor 400c bin. Dus ik berg ze tijdelijk op in mijn consumables tot ze voor 450c BIN verkocht kunnen gaan worden.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2500 packs. 550 per non shiney silver contract. Alleen nu gaat de player fitness niet zo goed. Wordt nu vaak niet verkocht voor 400c bin. Dus ik berg ze tijdelijk op in mijn consumables tot ze voor 450c BIN verkocht kunnen gaan worden.
Zelf ontdekken hoe je kunt traden is ook veel leukerquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Rogan het volgende:
[..]
Duidelijk
Wel grappig, ik heb zelf een manier gevonden om te traden en dat is dan ook de enige manier die voor mij lekker werkt.
Genoeg tips via Youtube gezien etc, maar mijn eigen werkt toch het fijnst..
je hebt geluk dat ik niet achter mijn pc zit, anders had ik die quote opgezochtquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat niet goed zijn.
Geojen workrates.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Fellaini op CF, zou dat een beetje werken ? Aangezien de TOTS ook een CAM is standaard
IF Luiz in de spits?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Fellaini op CF, zou dat een beetje werken ? Aangezien de TOTS ook een CAM is standaard
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste pakje dat ik open
Ze zeggen wel eens, geluk is met de domme. Neehoor, geintje. Congratsquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel en Jackson upgraden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren.![]()
Monopolie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:48 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Maar deze staat nog niet op de markt.
Een bronze rare in een silver packquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n nutteloze upgradequote:
Al die blauwe kaarten en dan die niet upgraden?quote:
Weggeven dan aan een FOK-er, de meesten hier weten er wel raad mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Rogan het volgende:
Ik heb dus geen idee wat ik voor die IF Wallace moet vragen
Gewoon een vrij lage SP en dan voor een uur erop zetten. Mensen gaan vanzelf bieden als het de eerste is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Rogan het volgende:
Ik wil hem wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Rogan het volgende:
Dat is plus 1 op alles. Blauwe kaarten is plus wat meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al die blauwe kaarten en dan die niet upgraden?![]()
IF Jackson kost geen drol
Ja en daar betaal je dan ook voor. Als je 750K hebt zou ik ze gewoon upgraden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is plus 1 op alles. Blauwe kaarten is plus wat meer
Poker zit toch in Barcelona nu?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Poker ik heb een nieuw toetsenbord dus voortaan minder zeiken op skype.
Oja das waar ookquote:
Ik kan je helaas geen advies geven: ik heb niet met hem gespeeld. Ik heb hem alleen als pure handelswaar, aangezien hij wel goeie stats heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik twijfel. Een team met olave, chara en bacca of IF Berget
Ik, ontzettend veel. Eerste week belooft ook mooie etappe's, niet alleen maar massasprintsquote:
Ik heb hem in mijn team, hij is wel goed maar niet opvallend. Hij is ook snel moe door zijn work rates en zijn schot is niet echt goed, ik heb nog geen goal met hem gemaakt in 12 wedstrijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen advies geven: ik heb niet met hem gespeeld. Ik heb hem alleen als pure handelswaar, aangezien hij wel goeie stats heeft
Massasprints zijn wel lachen somsquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik, ontzettend veel. Eerste week belooft ook mooie etappe's, niet alleen maar massasprints
Soms ja. Maar vaak zijn die etappes oersaai.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Massasprints zijn wel lachen soms
Dit ja. TV gaat dan pas aan rond half 5quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Soms ja. Maar vaak zijn die etappes oersaai.
RTRTquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Soms ja. Maar vaak zijn die etappes oersaai.
T is link materiaal tussen quintero en olavequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn team, hij is wel goed maar niet opvallend. Hij is ook snel moe door zijn work rates en zijn schot is niet echt goed, ik heb nog geen goal met hem gemaakt in 12 wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |