Ik heb nog het eea van lief en Hema, zal ik dat vandaag op de foto zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef Kwisted het volgende:
Haai!
ik zoek meiden zomerspul in maat 74/80. En dan met name korte broekjes, jumpsuits/kruippakjes korte pijpjes, tshirtjes en eventueel rompertjes als ze er nog goed uitzien.
Oh en ander geinig spul als zomerhoedjes, haarknipjes, badpakjes, schoentjes ben ik ook in geïnteresseerd!
Wanneer heb je hem nodig? Wij gebruiken de onze nog hooguit een maand of 3.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zoek nog steeds een easybase..dus als iemand daar vanaf wilt
Novemberquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:11 schreef Cantare het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem nodig? Wij gebruiken de onze nog hooguit een maand of 3.
Eva gaat uit 86 dus ik zal even kijken wat ik heb. 92 dus nog niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ben op zoek naar Ipanema sandaaltjes (met het bandje met klittenband over de wreef), maat 21 (Europese maat). Kleur en staat boeit me niet zoveel.
Daarnaast begin ik alvast in te slaan voor de winter. Iemand shirts maat 86 of 92, jas in 92 en broekjes in 86?
Is goed! Ik zie het wel een keertje langskomen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef danic het volgende:
[..]
Eva gaat uit 86 dus ik zal even kijken wat ik heb. 92 dus nog niet.
Marjolijntje, bedoel je iets als een shortama of mogen het wel lange pijpen/armen zijn?
Kwisted ik ga ff kijken wat ik heb.
pssst ik ben aan het uitzoeken volgens mij heb ik nog het een en ander. Dus als je het wil hebben laat even wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ben op zoek naar Ipanema sandaaltjes (met het bandje met klittenband over de wreef), maat 21 (Europese maat). Kleur en staat boeit me niet zoveel.
Daarnaast begin ik alvast in te slaan voor de winter. Iemand shirts maat 86 of 92, jas in 92 en broekjes in 86?
Maat 80:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef Kwisted het volgende:
Haai!
ik zoek meiden zomerspul in maat 74/80. En dan met name korte broekjes, jumpsuits/kruippakjes korte pijpjes, tshirtjes en eventueel rompertjes als ze er nog goed uitzien.
Oh en ander geinig spul als zomerhoedjes, haarknipjes, badpakjes, schoentjes ben ik ook in geïnteresseerd!
Danic, ik zoek echt iets met korte mouwen/pijpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef danic het volgende:
[..]
Eva gaat uit 86 dus ik zal even kijken wat ik heb. 92 dus nog niet.
Marjolijntje, bedoel je iets als een shortama of mogen het wel lange pijpen/armen zijn?
Kwisted ik ga ff kijken wat ik heb.
Jaaaaaa! Ik zat laatst nog te denken, wij moeten weer es meeten!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:47 schreef Popples het volgende:
[..]
pssst ik ben aan het uitzoeken volgens mij heb ik nog het een en ander. Dus als je het wil hebben laat even weten
Wil je ook zomerkleding voor volgend jaar? Anders gooi ik het weg.
Dan houdt het van mij even op. Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:26 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Danic, ik zoek echt iets met korte mouwen/pijpen
Die zijn toch gruwelijk duur? Mijn buurvrouw heeft 2 knock offs gekocht bij de Babydump, euro of 6. Werken prima. Om de armpjes, sluiting op de buik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een Tripp Trapp tuigje ?
Het wordt gevaarlijk
Klopt. Zelfs op MPquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn toch gruwelijk duur? Mijn buurvrouw heeft 2 knock offs gekocht bij de Babydump, euro of 6. Werken prima. Om de armpjes, sluiting op de buik.
Moet ik even vragen welk merk het is?
Ja, daar hebben ze 2 wriemelkonten, dus dat zou een euro of 80 zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op MP![]()
Oh graag ! Die kunnen dus ook in de Tripp trapp ?
Gezellig!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Ik zat laatst nog te denken, wij moeten weer es meeten!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze 2 wriemelkonten, dus dat zou een euro of 80 zijn.![]()
Ze zijn trouwens niet thuis, ik sneak even naar binnen om een merkje te vinden.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:40 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb er net eentje voor 3,95 bij de babydump gekocht. Past prima op de triptrap en mijn klimgeit zit goed vast De prenatal had alleen die van stokke zelf.
Wij hebben uit ons reserve-Ikea-stoeltje het tuigje overgezet naar de tripp-trapp. Is alleen rond de buik, maar precies genoeg om er niet meer uit te kunnen klimmenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs op MP![]()
Oh graag ! Die kunnen dus ook in de Tripp trapp ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |