SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2013 13:26:36 ]
Euh, lijkt me dat je in een vaste relatie wel monogaam bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze dacht dat elke vent spontaan monogaam werd wanneer in een vaste relatie.![]()
Of je edit hem even lief Horkje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Ga je nou elke TT zo verkrachten? R&P / [SC Versieren; makkelijk of niet?] #334 Squat D66 kilo
Dit is de enige die je kon vinden? Volgens mij zijn er ongeveer 70 hits met squat in de TT van mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Ga je nou elke TT zo verkrachten? R&P / [SC Versieren; makkelijk of niet?] #334 Squat D66 kilo
Jwzquote:
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is de enige die je kon vinden? Volgens mij zijn er ongeveer 70 hits met squat in de TT van mij
Nouja in die zin wel maar ze dacht dat er dan niet meer gefapt werd en alleen maar wachten tot zij zin had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euh, lijkt me dat je in een vaste relatie wel monogaam bent.![]()
Maar dan nog kan je zelf fappen.
Vreemdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zie jou echt never op tijd naar bed gaan anders. Dat je midden in de week rustig tot 1 uur in nachtbagger bleef enzo
Ja dat was vroegerDaarnaast sliep ik toen ook tot 11/12 uur. Maar sinds ik pfeiffer heb gehad red ik het echt niet meer op minder dan 8 uur slaap
Akkoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze genomineerd voor slechtste mod 2013
Ja moet dit 3 maanden proberen voordat ze verdere tests wil doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
VreemdWel kut dat ze je zo wegsturen ja.
Goed punt ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Treinkaartje van de Hema kan ook wel uit de meetingspoiler. Is toch niet meer te koop
Vorig jaar had ik er 4 ofzo, ik weet het niet eens meerquote:
Ik zal even de OP voor je aanpassen.... ohh wachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Treinkaartje van de Hema kan ook wel uit de meetingspoiler. Is toch niet meer te koop
Ach, ik ben wel vaker spuit 11. Dan maakt die ene keer bij de hema niet zoveel meer uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No prob, staat zo lullig als iemand nu nog zo'n kaartje wil kopen ook
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel vaker spuit 11. Dan maakt die ene keer bij de hema niet zoveel meer uit.
Nee mangquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
Ey hork, kan je je macht niet gebruiken om iemand die dm notifiers te laten fixen?
Zou een goed onderschrift voor je zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel vaker spuit 11. Dan maakt die ene keer bij de hema niet zoveel meer uit.
Kan niemand wat aan doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef LompeHork het volgende:
Nee mangis gewoon een bug in de DM-file, kan niemand wat aan doen
PRECIEEEES, jij snapt hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef Klojo120 het volgende:
Hey, maar positief: Jaartje langer geen verantwoordelijkheden en lekker blowen!!!
JAJAJAJAJAAJAJJAAJJAJA
Hoe ging het vanochtend met opstaan enzo?quote:
Nope, is een bestand dat corrupt raakt (dacht ik), is niets aan te doen. Daarnaast denk ik zomaar dat er wat andere dingen prio hebben bij de devversquote:
Is me wel eens overkomen ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]sta je vaker bij de kassa om iets te bestellen wat er niet meer is dan?
Ik zie die dingen toch nooit op mobiel, maar spuit 11 zou er wel in kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou een goed onderschrift voor je zijn.
Prima hoor, was niet helemaal weg ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe ging het vanochtend met opstaan enzo?
En nog lekker stoned gebatst?
Wanneer is de laatste keer dat je LV gedaan hebt danquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima hoor, was niet helemaal weg ofzo.
En natuurlijk niet gebatst, wat denk je wel niet vieslakje?
Ban volgens mij, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Olment het volgende:
Waar is Unscrewed eigenlijk? Heb um al lang niet meer gezien.
Ban volgens mij. Al wel een week geleden oid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Olment het volgende:
Waar is Unscrewed eigenlijk? Heb um al lang niet meer gezien.
Dat gaat je geen reet aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je LV gedaan hebt dan
Zei het toch, gaat prima
Stuur je hem een berichtjequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
Das mooi kutHopelijk is die af voor zondag
Moet hem ophalen voor de meet, maar geeeen idee waar hij ergens woont
Preutse mensenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat je geen reet aan
Ja klopt, fijne wiet ook wel, niet zo heel sterk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
Nee, heeft er meer mee te maken dat ik iemand ben die m'n seksleven niet zo nodig op een openbaar forum op het internet ga zettenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Preutse mensen
Mensen die niet durven toe te geven dat ze hun vrouwmensch dagelijks uit elkaar scheuren, of het maar 3x per jaar doen, of juist nog maagd zijn
Ja zekerSmaakt goed en geeft een lekkere comfortabele 'stone'
Ja. Ik kreeg alleen geen melding dat ik één had maar kreeg ze wel (las het alleen pas paar dagen later lol)quote:
Hij kan nog wel DM'enquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg alleen geen melding dat ik één had maar kreeg ze wel (las het alleen pas paar dagen later lol)
Oke thanksquote:
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, dat Moir nou alles verteld qua seksavonturen.
Denken dat hork preuts is.quote:
Hallo mevrouwtje met de vaginale douche om je zaadkut te reinigen waar soms gelig zaad uit komt lopen en interesse voor anale seksquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, dat Moir nou alles verteld qua seksavonturen.
Godverdommequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met de vaginale douche om je zaadkut te reinigen waar soms gelig zaad uit komt lopen en interesse voor anale seks
Ja dayum, dat is niet voor mij weggelegdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat hork preuts is.Je moet alleen een enorme E-rep hebben om de livestream te ontvangen.
Was ik eindelijk blij dat ik niet alles uit dit topic meekreeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje met de vaginale douche om je zaadkut te reinigen waar soms gelig zaad uit komt lopen en interesse voor anale seks
whehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was ik eindelijk blij dat ik niet alles uit dit topic meekreeg.
BETER KOM JE GEWOON LEKKERE SNOL GA EVEN VEEL FRUIT ETEN EN GOED SLAPEN ENZOquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd beter ben dan moet om 10:30 weg
Goed toch, tenminste geen preuts wijfje hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was ik eindelijk blij dat ik niet alles uit dit topic meekreeg.
Zo laat pas?quote:
Zal jou eens aanrijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Zo laat pas?
Ik moet rond 10 aanrijden
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd beter ben dan moet ik om 10:30 weg
Dit dus.!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
BETER KOM JE GEWOON LEKKERE SNOL GA EVEN VEEL FRUIT ETEN EN GOED SLAPEN ENZO
11:30 voor mij.quote:
Doe mijn bestquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe.. Geen wake & bakequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
11:30 voor mij.![]()
Wel stoned voor 12 uur dan.![]()
Ik dacht dat deze post voor een man was bedoeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Broek al op de enkels liggen allesquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze post voor een man was bedoeld![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef LompeHork het volgende:
Mur heeft een alleenrecht op die stream, is wel keihandig.
Ik ben er ook rond die tijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik wil geen gezeik met werkzaamheden.
Ik ben er dan om 12:47
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze post voor een amanda was bedoeld![]()
Tmiquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen maar goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed toch, tenminste geen preuts wijfje hier.
oooohhhhhw shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
"ZOOM IN ZOOM IN" "LV, iets meer naar links, je bent nu nog in beeld."quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jeweet! "Nee stukje naar rechts! Zo ja, ja dat is al stukken beter!"
Nee, dan zou er iets over squatten in staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze post voor een man was bedoeld![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ZOOM IN ZOOM IN" "LV, iets meer naar links, je bent nu nog in beeld."
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar bevalt dat een beetje, zo'n kutsproeier?
Als dat betekend dat ik voor 12 uur wakker moet zijn dan niet nee.quote:
Afzeggen mag niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat we kunnen komen ivm verhuizenintro begon gister al een beetje moeilijk te doen
Zeg dat hij anders geen kusje van Mono krijgtquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat we kunnen komen ivm verhuizenintro begon gister al een beetje moeilijk te doen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Te open hihiquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en dan haten op mij dat ik te open ben
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, handig voor de zooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar bevalt dat een beetje, zo'n kutsproeier?
De enige rede om af te zeggen is als je dood bentquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet nog eerder weg want mijn kamer is een halfuur reizen vanaf Almere Centrum
En dan nog eigenlijk niet...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De enige rede om af te zeggen is als je dood bent
Kan ik me voorstellen, het is natuurlijk ook niet handig als je blijft druipen, heel je vloer naar de pestpleuris en kan je meteen weer dweilen.quote:
Stonerrock?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef Onorgineel het volgende:
mag dit ook het stonermuziek linkdump topic worden?
dweilquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, het is natuurlijk ook niet handig als je blijft druipen, heel je vloer naar de pestpleuris en kan je meteen weer dweilen.
Dweilen
Mits relevant mag er uiteraard goede stonermuziek gedeeld wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:48 schreef Onorgineel het volgende:
mag dit ook het stonermuziek linkdump topic worden?
Dat moet ik sowieso, mooi maken voor de fokkers jwzquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik sta wel gewoon rond 09:00 /10:00 op![]()
Zeker.. En dan gewoon oprokenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon in je kist
Hij is scherp jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik voel me zo goed dat ik die zag
Er worden wel vaker suggesties qua muziek gedaan dus wat mij betreft ben je daar vrij in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik ook prima te pruimen
Hoe meer je blowd, hoe meer muziek je kunt waarderenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef Onorgineel het volgende:
Ik vind best veel prima te pruimen eigenlijk
Het goorste vind ik gewoon dat je dan wakker word met een teringzooi in je broekje, het plakt zo ontzettendquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, het is natuurlijk ook niet handig als je blijft druipen, heel je vloer naar de pestpleuris en kan je meteen weer dweilen.
Dweilen
Hoja, ff met de krultang erdoor jeweet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso, mooi maken voor de fokkers jwz
Pruimenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef Onorgineel het volgende:
Ik vind best veel prima te pruimen eigenlijk
Als ik GOED stoned ben kan ik echt heel veel muziek geweldig vinden inderdaad, al vind ik het wel altijd wat eng als ik dan zelf een topichitje supermooie muziek vind ineensquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe meer je blowd, hoe meer muziek je kunt waarderen
Dat heb ik tenminste
Geen ervaring meequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het goorste vind ik gewoon dat je dan wakker word met een teringzooi in je broekje, het plakt zo ontzettend
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het goorste vind ik gewoon dat je dan wakker word met een teringzooi in je broekje, het plakt zo ontzettend
Mijn ex rende altijd in paniek naar de wc toe. En als 'ie dan ineens bezet bleek te zijn pijn verdriet ellende blaasontstekingquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet nodig, puur natuurquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoja, ff met de krultang erdoor jeweet.
Slapen zonder broekje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
+ stinktquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen ervaring meemaar lijkt me niet zo prettig gevoel nee
Voel je zo heerlijk naar beneden sijpelenquote:
Ja echt, jullie hebben het maar makkelijk, ff afvegen en pittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn ex rende altijd in paniek naar de wc toe. En als 'ie dan ineens bezet bleek te zijn pijn verdriet ellende blaasontsteking![]()
respect voor vrouwen toch wel soms
Ook dat jaquote:
Als dat dan hard geworden is moet je de binnenkant zo tegen elkaar aanschuren zodat je allemaal losse stukjes krijgt en daar kan je mee puzzelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
*proest* godverdommequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als dat dan hard geworden is moet je de binnenkant zo tegen elkaar aanschuren zodat je allemaal losse stukjes krijgt en daar kan je mee puzzelen
Gatverquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als dat dan hard geworden is moet je de binnenkant zo tegen elkaar aanschuren zodat je allemaal losse stukjes krijgt en daar kan je mee puzzelen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Duuuuuuuuudequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mysteries moet je creëren.quote:
Die zou Stu meenemen geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Onorgineel het volgende:
Over aangekoekt zaad gesproken, heb er iemand speakertjes voor muziek bij de meet?
Sowieso altijd zaaddoekjes bij de hand om op uit te lekken, alleen soms komt er gewoon nog een half uur later als je rechtop gaat zitten nog een ladingquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dweilen
Ik dacht karaokequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Onorgineel het volgende:
Over aangekoekt zaad gesproken, heb er iemand speakertjes voor muziek bij de meet?
Want ik zit eraan te denken om zo'n kek logitech speakertje aan te schaffen anders doe ik dat voor de meetquote:
'ff intern douchen'quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso altijd zaaddoekjes bij de hand om op uit te lekken, alleen soms komt er gewoon nog een half uur later als je rechtop gaat zitten nog een ladingSoms zelfs een paar uur later op de wc nog
Dankzij Vas wil ik nu een vaginale douche
Je hebt van die kleintjes die je aan je telefoon kan hangen. Geen idee hoe ze heten maar die doen het wel goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Want ik zit eraan te denken om zo'n kek logitech speakertje aan te schaffen anders doe ik dat voor de meet
Ja heb ook zo'n klein pleurisspeakertje ooit bij een sixpack bavaria ofzo maar da's toch altijd kutgeluidquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt van die kleintjes die je aan je telefoon kan hangen. Geen idee hoe ze heten maar die doen het wel goed.
Zou stu meenemen ja, ik heb wel een klein reclame boxje die ik wel mee zal nemen, is geen topkwaliteit maar doet z'n dingquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Onorgineel het volgende:
Verstoort dat niet de ph balans?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso altijd zaaddoekjes bij de hand om op uit te lekken, alleen soms komt er gewoon nog een half uur later als je rechtop gaat zitten nog een ladingSoms zelfs een paar uur later op de wc nog
Is ook wel handig natuurlijk, als jij elke avond volgespoten word met basische zooi dan gaat je pH ook naar de tyfusquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neh gewoon met water, je hebt van die tabletten ervoor die de pH waarde herstellen maar die gebruik ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstoort dat niet de ph balans?
Nee hoor, gewoon water nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstoort dat niet de ph balans?
Deze bedoel ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja heb ook zo'n klein pleurisspeakertje ooit bij een sixpack bavaria ofzo maar da's toch altijd kutgeluid
whehehe, vaginal douche it isquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook wel handig natuurlijk, als jij elke avond volgespoten word met basische zooi dan gaat je pH ook naar de tyfus.
[..]
Neh gewoon met water, je hebt van die tabletten ervoor die de pH waarde herstellen maar die gebruik ik niet
Beetje cola erin en het is zo weer op peil. Zzzzingquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook wel handig natuurlijk, als jij elke avond volgespoten word met basische zooi dan gaat je pH ook naar de tyfus.
[..]
Neh gewoon met water, je hebt van die tabletten ervoor die de pH waarde herstellen maar die gebruik ik niet
Ah oke. Ja die chiligel enzo is wel allemaal troep hoor ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Moest lachen om je spelfout, chili in je kutquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ah oke. Ja die chiligel enzo is wel allemaal troep hoor ik
Weet ik veel hoe je dat schrijftquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest lachen om je spelfout, chili in je kut
Groen/wit van Specsaversquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n soort ding maar dan wit en van Belcompany
Chillyquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je dat schrijft
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
chilly is chill voor je kut, zou een goede reclameslogan zijn
Ik van eastpack maar die is stuk. Vrienden hebben een slag groter en komt genoeg geluid uit voor in het park.quote:
Berenhappen en vagina's gaan anders goed samenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Van die reinigingsshit voor je vagina-reclames tijdens etenstijdrot op, ik zit godverdomme een berenhap te vreten.
Nog irritanter is die "ik wil me niet meer verbergen" vrouw van shit tegen schimmelinfectiesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Van die reinigingsshit voor je vagina-reclames tijdens etenstijdrot op, ik zit godverdomme een berenhap te vreten.
Ja, die ja! Begint ze over jeuk aan dr kut terwijl ik gewoon tv wil kijken tijdens het eten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog irritanter is die "ik wil me niet meer verbergen" vrouw van shit tegen schimmelinfecties
Wou ik net zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog irritanter is die "ik wil me niet meer verbergen" vrouw van shit tegen schimmelinfecties
Mijn god kut voor je (hihi kut) dat je een schimmelinfectie hebt maar het boeit mij echt niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditomg, je voelt gewoon bijna plaatsvervangende schaamte
Ook daarom geen TVquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Ga lekker naar je huisarts ermeequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wou ik net zeggenOok zo irritant.
Easy acces.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom niet?
Easy acces in the morning.
Gewoon alles via internet terug kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk ook bijna nooit meer tv
Idd, scheelt reclames. Al komen die ook steeds vaker tevoorschijn op rtlgemistquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon alles via internet terug kijken
Ach ik kijk liever naar 1 minuut reclame dan 10quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Idd, scheelt reclames. Al komen die ook steeds vaker tevoorschijn op rtlgemist
Nee joh gek, ze rent toch in paniek naar de plee om alles er weer uit te squirten. 'S ochtends de randjes nog even los roeren, douchen en dan bed verschonen. Of op de leren bankquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Easy acces.Schat, opstaan, ik moet al het beddengoed wassen.
Ja eerst idd wel, nu staat er 1 van 3quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik kijk liever naar 1 minuut reclame dan 10
Beetje misselijk, beetje hard geworden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee joh gek, ze rent toch in paniek naar de plee om alles er weer uit te squirten. 'S ochtends de randjes nog even los roeren, douchen en dan bed verschonen. Of op de leren bank![]()
Ik kijk alleen nog GTST via RTLxl en dat download ik de laatste tijd altijd dus tjaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja eerst idd wel, nu staat er 1 van 3![]()
Ik snap hier niks vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee joh gek, ze rent toch in paniek naar de plee om alles er weer uit te squirten. 'S ochtends de randjes nog even los roeren, douchen en dan bed verschonen. Of op de leren bank![]()
Okequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
EH FATTY BOOM BOOM
HIT ME WITH THE CHING CHING
Via rtlxl ik ook, hoe bedoel je download?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog GTST via RTLxl en dat download ik de laatste tijd altijd dus tja
Ik zou het eventueel in de praktijk voor kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die ja! Begint ze over jeuk aan dr kut terwijl ik gewoon tv wil kijken tijdens het eten.
Download altijd de aflevering van morgen (of Maandag)quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Via rtlxl ik ook, hoe bedoel je download?
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou het eventueel in de praktijk voor kunnen doen.
Ohh vooruitkijken? Ik loop altijd achter dus dat hoeft nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Download altijd de aflevering van morgen (of Maandag)
Straks 2 maand zonderquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh vooruitkijken? Ik loop altijd achter dus dat hoeft nooitnu ook weer 2 weken
U no understand?quote:
Oh kut, ik begin voorspelbaar te worden.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja die!
[..]
Ja dat!"Het begint met een branderig gevoel hier" NOU EN VIEZE KUT IK PROBEER TE ETEN ROT OP!
Tmiquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
U no understand?
[..]
Oh kut, ik begin voorspelbaar te worden.
Kan ik mooi weer inhalenquote:
Ja maar ja maar..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou het eventueel in de praktijk voor kunnen doen.
Volgende week Vrijdagquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan ik mooi weer inhalenwanneer stopt het precies?
Incidenteel dus valt wel mee.quote:
Met de uberspannende cliffhangerquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
Wheheheee... Mijn zusje is naar Spanje gegaan om een vriendin op te zoeken die daar een half jaar stage loopt.. Eerste dag haar tasje gejat. ALLES KWIJT
Domme kut
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
Wheheheee... Mijn zusje is naar Spanje gegaan om een vriendin op te zoeken die daar een half jaar stage loopt.. Eerste dag haar tasje gejat. ALLES KWIJT
Domme kut
Ach stel je niet aan. Door al dat blowen is mijn zaad toch ontzettend traag geworden. Tis net een peuter met een snottebel op zijn bovenlip, ff snuiven en hij is zo weer binnen.quote:
Romanticus in actie hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Door al dat blowen is mijn zaad toch ontzettend traag geworden. Tis net een peuter met een snottebel op zijn bovenlip, ff snuiven en hij is zo weer binnen.![]()
Ahwwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
Domme kut
auuuuuuuuw holy shitquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
Domme kut
My godquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Door al dat blowen is mijn zaad toch ontzettend traag geworden. Tis net een peuter met een snottebel op zijn bovenlip, ff snuiven en hij is zo weer binnen.![]()
pics?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Olment het volgende:
Ja ze denkt alleen aan zuipen, feesten, jongen en drugs
Vind het niet gek.
Leermomentje voor dr
Whaha dat is domquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
Domme kut
gelukkig heb je toch alleen maar goedkope troep horlogesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whaha dat is dom![]()
Hoewel die lelijke straatkinderen daar wel hendig zijn met zakkenrollen. Ff potje voetballen en horloge kwijt.
zakkenrollen oke.. Maar je hele tas...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whaha dat is dom![]()
Hoewel die lelijke straatkinderen daar wel hendig zijn met zakkenrollen. Ff potje voetballen en horloge kwijt.
Ik heb nooit een horloge om. Ooit 1 gekregen toen ik mijn diploma haalde maar die zit nog steeds in het doosje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelukkig heb je toch alleen maar goedkope troep horloges
twitter:50cent twitterde op donderdag 26-08-2010 om 20:56:05I can't belive my grand mothers making me take Out the garbage I'm rich fuck this I'm going home I don't need this shit reageer retweet
Wat voor heb je gekregen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb nooit een horloge om. Ooit 1 gekregen toen ik mijn diploma haalde maar die zit nog steeds in het doosje.
Was meer bang dat ze mijn camera kwijt wilden maken.
Geen idee. 1 van zilver met niet echt zilver gok ik.quote:
zilver.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee. 1 van silver met niet echt silver gok ik.
Ah, excuses. Het leek al niet helemaal te kloppen. Zo had ik laatst ook al vuist met een f.quote:
Godverdomme wat een mongoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Huppelmuts gevonden op Dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_s_got_talent.html
teveel fisting filmpjes gekeken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, excuses. Het leek al niet helemaal te kloppen. Zo had ik laatst ook al vuist met een f.![]()
Zal eens zoeken, geen idee waar ie is na de verhuizing.
Vreemde broeken when tripping balls.quote:
Dat was ook de reactie van mijn vrienden toen ze mij erop wezen.quote:
Domme vraag ook wel.quote:
Niet bij alles en iedereen. Bucketlistquote:
gewoon bij eenofander tokkiesletje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet bij alles en iedereen. Bucketlist![]()
Ook niet bij iemand waar je een langere relatie mee aan wil gaan.
Tijdje scharrel gehad. Zij verwachtte meer dan ik.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijdje scharrel gehad. Zij verwachtte meer dan ik.
Bucketlist.
In WGR?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar waar zou dit topic zijn zonder domme vragen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
De buik van mn kat ruikt gewoon naar wiet omdat ik steeds m'n thc vingers afsmeer aan mn joggingbroek
En nu druk je de hele tijd je gezicht tegen dat buikje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
De buik van mn kat ruikt gewoon naar wiet omdat ik steeds m'n thc vingers afsmeer aan mn joggingbroek
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
En nu druk je de hele tijd je gezicht tegen dat buikje?
Heb haar laatst weer gezien op een festival na 5/6 jaar oid. Die blik van herkenning op dat moment is priceless.quote:
Wietkat beats sailcat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Flip en Pien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Huppelmuts gevonden op Dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_s_got_talent.html
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
En nu druk je de hele tijd je gezicht tegen dat buikje?
Kattenbuikjesquote:
ze denken dat ze de baas over de vloer zijn hequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kattenbuikjesgelukkig mag ik ze allebei daar aaien en liggen ze nogal vaak languit op hun rug midden in je looppad
Hoevaak ik wel niet al bijna mn nek gebroken heb over die beesten
En ik heb ze pas 6 maanden
Nog nooit meegemaakt. Misschien waren mijn katten ook aandachtsgeil dat weet ik dan niet. Keer over 't kupke aaien en bam gingen meteen als een halve downey op hun rug liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ze denken dat ze de baas over de vloer zijn heevenals mn bed en de bank. Maar da's wel chill ja, mn eerste poes haalde uit als ik d'r buik wilde aaien
MAAR ZIJ ZIJN NIET DE BAASquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ze denken dat ze de baas over de vloer zijn he![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ze denken dat ze de baas over de vloer zijn heevenals mn bed en de bank. Maar da's wel chill ja, mn eerste poes haalde uit als ik d'r buik wilde aaien
Zo is onze kater ook. Je kan er werkelijk alles mee doen,, hele dag mee rond slepen. Hij vind het maar geweldigquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad
Ahww dat is wel jammerMn kater kan ik zonder problemen optillen en als een baby vasthouden en die komt ook op schoot liggen zodra je op de bank zit. De poes kan je net 3 seconden vasthouden tot ze zich begint los te wurmen en om zich heen te klauwen
Die bij mijn ouders vinden het ook niet fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad
Ahww dat is wel jammerMn kater kan ik zonder problemen optillen en als een baby vasthouden en die komt ook op schoot liggen zodra je op de bank zit. De poes kan je net 3 seconden vasthouden tot ze zich begint los te wurmen en om zich heen te klauwen
Zo leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Zo is onze kater ook. Je kan er werkelijk alles mee doen,, hele dag mee rond slepen. Hij vind het maar geweldig
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die bij mijn ouders vinden het ook niet fijn.![]()
Altijd als ik ze wil knuffelen gaan ze weg, en als ik vind dat ze op moeten bokken willen ze wel bij me liggen.
Dat ze dan op je borstkas komen staan, hun kop op 5cm van je gezicht houden en een beetje de grond aanstampen met hun voorpoten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo leuk
[..]![]()
inderdaad, meestal komt die van mij 's nachts om 3u kopjes geven en als je niet reageert krabt ze met dr pootje op je hoofd. Reageer je dan nog niet, krabt ze met nagels
Of juist omdraaien, dat zodra ze je wakker hebben gemaakt je recht in hun anus kijktquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ze dan op je borstkas komen staan, hun kop op 5cm van je gezicht houden en een beetje de grond aanstampen met hun voorpoten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ze dan op je borstkas komen staan, hun kop op 5cm van je gezicht houden en een beetje de grond aanstampen met hun voorpoten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Of juist omdraaien, dat zodra ze je wakker hebben gemaakt je recht in hun anus kijkt
1 van onze poezen maakt mij 's nachts rond die tijd wakker door op m'n arm te bijtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
inderdaad, meestal komt die van mij 's nachts om 3u kopjes geven en als je niet reageert krabt ze met dr pootje op je hoofd. Reageer je dan nog niet, krabt ze met nagels
hard?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 van onze poezen maakt mij 's nachts rond die tijd wakker door op m'n arm te bijten
Die slaapt dus niet meer bij ons op bed
Wtf waaromquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 van onze poezen maakt mij 's nachts rond die tijd wakker door op m'n arm te bijten
Die slaapt dus niet meer bij ons op bed
Begint als aandacht vragen (liefdesbeetjes) en gaat altijd over in agressie omdat ik nooit wakker wordquote:
Hork zal wel vieze woordjes in zijn oor verluisteren als ie slaapt.quote:
Oh herkenbaar met de krabjes jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begint als aandacht vragen (liefdesbeetjes) en gaat altijd over in agressie omdat ik nooit wakker word
Die de kat beledigen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hork zal wel vieze woordjes in zijn oor verluisteren als ie slaapt.
Het is "haar oor"quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hork zal wel vieze woordjes in zijn oor verluisteren als ie slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |