Hier ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen EredivisieLive logo nu in beeld (KPN).
Jawohlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:48 schreef Cara het volgende:
Ik zie dat GO! abbonement alleen maar in combinatie met een Tv abbo.
Is het niet meer mogelijk om hem solo af te sluiten?
Die vond ik bij EL altijd reuze handig, voor 13 euro p/m alle eredivisiepotten via internet.
top. bedankt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawohl
http://foxsports.nl/abonnementen/go
16e pm of 150 voor het jaar.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef MolFan het volgende:
Koop gewoon een Dreambox van 350 euro en kijk FOX altijd gratis
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:58 schreef MolFan het volgende:
Koop gewoon een Dreambox van 350 euro en kijk FOX altijd gratis
DREAMBOXquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:09 schreef Jovatov het volgende:
Pff, twaalf euro voor een wedstrijd, en ik vond zes euro al veel...
Maakt een abonnement voor 16 euro per maand wel een heel stuk aantrekkelijker natuurlijk. Misschien dat ik daar wel aan ga.
Dat hebben ze expres gedaan las ik in de VI, zodat mensen een abonnement nemen in plaats van af en toe eens een wedstrijdje kopen. Abbo is namelijk garantie voor inkomsten voor FOX, pay-per-view niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:09 schreef Jovatov het volgende:
Pff, twaalf euro voor een wedstrijd, en ik vond zes euro al veel...
Maakt een abonnement voor 16 euro per maand wel een heel stuk aantrekkelijker natuurlijk. Misschien dat ik daar wel aan ga.
quote:Vanaf 1 augustus is de opvolger van Eredivisie Live, FOX Sports Eredivisie, ook in Zeeland via DELTA DIGITALE TV te volgen. DELTA en FOX International Channels hebben een akkoord bereikt over doorgifte van alle vijf kanalen van FOX Sports. Zowel het eerste kanaal van FOX Sports Eredivisie als die van FOX Sports International komen in HD-beeldkwaliteit beschikbaar.
FOX Sports Eredivisie is het nieuwe live voetbalkanaal van Nederland. Alle Eredivisie wedstrijden worden hier wekelijks live uitgezonden. Daarnaast biedt Fox Sports Eredivisie nog meer nationaal topvoetbal met veel live aandacht voor de Jupiler League, het volledige KNVB bekertoernooi en wedstrijden van Nederlandse clubs die uitkomen in de UEFA Europa League.
De kanalen van FOX Sports Eredivisie zijn bij DELTA DIGITALE TV te vinden op de kanaalnummers 421, 423 en 425. FOX Sports 1 Eredivisie HD is te vinden op kanaal 431. Klanten van DELTA met een abonnement op Eredivisie Live hoeven niets te doen. De wijzigingen worden automatisch doorgevoerd.
FOX Sports International is een nieuw zenderpakket dat vanaf half augustus bij DELTA beschikbaar komt en biedt met twee extra kanalen live internationaal topvoetbal uit de Barclays Premier League, Serie A, FA Cup, League Cup, Coppa Italia, DFB Pokal en de UEFA Europa League (exclusief de wedstrijden van Nederlandse clubs).
DELTA hanteert de adviesprijzen die FOX Sports eerder bekend maakte. Een abonnement op FOX Sports Eredivisie gaat per 1 oktober ¤ 17,95 per maand kosten. FOX Sports International gaat ¤ 11,95 kosten en het combi-pakket FOX Sports ¤ 24,95. Tot eind 2013 geldt voor het combi-pakket FOX Sports een tijdelijk introductietarief van ¤ 19,95 per maand.
Naast de kanalen van FOX Sports voegt DELTA per 1 augustus ook het nieuwe kanaal FOX toe aan het digitale zenderaanbod. De programmering van dit nieuwe kanaal bevat voornamelijk sport, series en films voor een breed publiek. FOX is te ontvangen via kanaal 13. FOX wordt toegevoegd aan het digitale Standaardpakket en is daardoor gratis te ontvangen voor alle digitale televisieklanten van DELTA. Meer informatie is te vinden op www.DELTA.nl/foxsports
Niet bij Ziggo in ieder geval.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Zocalo het volgende:
Wat is de conclusie tot dusver; bij welke maatschappij ben je het beste uit voor Fox?
Mja, je kunt een maandje nemen voor 16 euro. Dus dat is een gegarandeerde 16 euro ipv een gegarandeerde 12 euro.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:28 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Dat hebben ze expres gedaan las ik in de VI, zodat mensen een abonnement nemen in plaats van af en toe eens een wedstrijdje kopen. Abbo is namelijk garantie voor inkomsten voor FOX, pay-per-view niet.
En de maanden daarna, want er zijn er genoeg die hun abonnement door laten lopen terwijl ze het niet per se willen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, je kunt een maandje nemen voor 16 euro. Dus dat is een gegarandeerde 16 euro ipv een gegarandeerde 12 euro.
UPC lijkt me. Die zenden (als enige?) alles van Fox en Fox Sports in HD uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:21 schreef Zocalo het volgende:
Wat is de conclusie tot dusver; bij welke maatschappij ben je het beste uit voor Fox?
Maar geen gratis international voor de eerste tijd toch? Dat is bij ziggo welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
UPC lijkt me. Die zenden (als enige?) alles van Fox en Fox Sports in HD uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |