quote:mijn vader staat heel vaak bloot in huis maar dat is niet erg want iedereen is bij ons bloot alleen kan ik nooit vrienden mee naar huis nemen, dat vind ik niet eerlijk
anonieme, 12
quote:ik zat gisteren ergens en het vriendje van een vriendin zat er ook en toen ging hij over haar roddelen omg en allemaal erge dingen over haar zeggen maar als ik het aan haar vertel weet hij dat ik het heb doorverteld en zo niet vind ik het lullig voor haar want die weet het niet
dit moest ik even kwijt want ik zit er heel erg mee!
We've all been herequote:Ik heb de laatste paar weken best veel gespijbelt omdat ik school echt niet meer zag zitten enz. Maar toevallig ging mijn moeder afgelopen week op het magister kijken (waar wordt geregistreerd welke uren je afwezig bent en je cijfers enz) en zag ze dus dat ik best veel afwezig was. Natuurlijk deed ik alsof ik nergens van af wist en alsof ik het allemaal heel raar vond, maaaaarrrrr nu was er vandaag een brief in de post met uitnodiging voor mentorgesprek. Mijn ouders zijn nu niet thuis dus ik zou de brief nog kunnen verstoppen maar hier even de nadelen daarvan:
-mijn moeder gaat dan binnenkort sowieso naar mijn mentor mailen over die uren + of er een gesprek zou kunnen komen en dan stuurt mijn mentor terug dat dat pasgeleden kon en is iedereen boos
-als ik hem tot 27 maart verstop (uiterste inleverdatum van formulier voor een gesprek) en hem daarna laat zien word ook iedereen boos en gaat mijn moeder ook mailen
wat er gebeurd als ik niks doe en mijn ouders op mentorgesprek gaan
-iedereen komt erachter van het spijbelen
-mijn ouders weten dat ik achterloop met alles
-ze komen erachter dat ik weer slaapproblemen heb en gaan weer met me naar de dokter
wat ik nu kan doen:
-brief verstoppen en proberen het zelf te regelen (...... gaat toch fout)
-met mijn ouders mee naar het mentorgesprek en vertellen waarom ik spijbelde en dat ik me weer slecht voel
help ik weet niet wat ik moet doen
Een reactie daaropquote:Hoii!
Ik heb een vraag en ik wil best wel graag t antwoord weten!
Mijn vraag: Doet seks pijn?
Ik heb graag antwoord,
Alvast bedankt!
xoxo Anoniemmx
quote:de eerste keer kan het pijn doen maar dit komt ook omdat je dan gespannen bent.
Je moet je gewoon ontspannen en je moet opgewonden raken zodat het daar beneden nat wordt.
Ook kunnen condooms met glijmiddel helpen.
Bij mij deed het de eerste keer pijn maar daarna is het echt heel lekker
XX
Topic Habbo hotel meeting, eerste pagina..quote:willen jullie me wel even toevoegen op hyves dan weet ik met wie ik speel.
of maakt iemand even een Hyves groep aan.
Dramaquote:Ik en mijn 3 vriendinnen hebben al heeel lang een groepje van 4 dus. We hebben zelfs een naam bedacht: Het Kwartet. Alleen onze groep was eerst 4/5 daar begon het mee toen werd het 5/6 en toen bleef mijn hartsvriendin zitten. Gelukkig zaten we toen nog dat jaar daarna 6/7. Bij elkaar en nu zit groep 6 niet meer bij ons. Dat is niet het allergrootste probleem maar we hebben wel 3 vriendinnen in groep 7 zitten en 2 ervan zijn hartsvriendinnen. En ik zit daar letterlijk en figuurlijk tussen in. Volgend jaar zit ik in groep 8 en dan ga ik van school dan zal ik mijn verkering bijna niet meer zien en mijn hartsvriendin ook niet. En nog iets. Er is in de klas een meisje die eigenlijk nergens bij hoort.. Dus toen kwam ze bij ons groepje staan. Maar wij wouden dat niet want we zijn een groepje van 4. Maar er zijn ook 2 kinderen uit groep 6 bij. We doen de laatste tijd allemaal doen,durf of de waarheid. Als de Vakantie voorbij is gaan we allemaal wedstrijdjes doen. Ik hoop dat het leuk gaat worden de laatste maanden in groep 7 en dan nog een jaar in groep 8 dat ik dan kan genieten van mijn vriendinnen 4 EVER.
Php bbquote:
De spelling van deze 10/11-jarigen is velen malen beter dan dat van de meesten die hier op Fok! rondhangen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Php bben dan het standaard thema gebruiken
Ach een soort anti-kledij fetisj.quote:
Kutnoobs.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.kindertent.nl/viewtopic.php?f=20&t=509
Je bent kind tot je 18e?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef Ceviche het volgende:
Waarom zitten mensen van boven de 16 op dat forum serieus te posten?
Het heet gvd 'kindertent'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |