Mhhm, maar alleen met condoom. Baby's van deze spellingspinda staat niet op mijn agenda nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:25 schreef Gorzalka het volgende:
Om de een of andere reden wordt de drang om Veer te seksen alleen maar groter na deze TT.
En ik ben nog wel cum laude afgestudeerd voor Nederlandsquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon geen Engels typen als je al moeite hebt met Nederlands. verder hou ik nog van je hoor
Op het lwoo, ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En ik ben nog wel cum laude afgestudeerd voor Nederlands
Heb je het niet fout verstaan? Dat de leraar je gewoon Cum lade noemde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar mboquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Holy fuckballs nog aan toe zegquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mhhm, maar alleen met condoom. Baby's van deze spellingspinda staat niet op mijn agenda nu.![]()
Maar ach, who am I kidding. Überhaupt over seks met andere chicks denken terwijl je al een warm en verliefd gevoel krijgt bij het ontdekken van een lange blonde haar in je tas terwijl je je pizza croissant zoekt.
De boodschap daarvan is helder, "het is geen droom".
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je het niet fout verstaan? Dat de leraar je gewoon Cum lade noemde?
I knowquote:
"Cum laude afstuderen voor Nederlands."quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo geil als jij zo doetquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Cum laude afstuderen voor Nederlands."Godteringtyfus, I can't.
1800% done.
!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Cum laude afstuderen voor Nederlands."Godteringtyfus, I can't.
1800% done.
!
Hou eens op over baby's.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mhhm, maar alleen met condoom. Baby's van deze spellingspinda staat niet op mijn agenda nu.![]()
Maar ach, who am I kidding. Überhaupt over seks met andere chicks denken terwijl je al een warm en verliefd gevoel krijgt bij het ontdekken van een lange blonde haar in je tas terwijl je je pizza croissant zoekt.
De boodschap daarvan is helder, "het is geen droom".
![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Holy fuckballs nog aan toe zegDit is wel echt next level hoor, heb even in mijn handpalm gespuugd toen ik dit las.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je het niet fout verstaan? Dat de leraar je gewoon Cum lade noemde?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Die meid haart meer uit dan krio op een roaccutane-kuur.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mij afzonderen hier, een nieuw account maken en anoniem terugkomen hier. En hopen dat ik dan een ander imago kan creëren dan ik nu doe. Ik voel me afgewezen![]()
Ik ga maar snel huilend in m'n serie duiken.
Neem het toch allemaal niet zo serieus mens, je ziet alle smileys er toch bij jongequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef Chloroform het volgende:
Ook gewoon denken dat je, omdat je hoger dan een 8 had voor Nederlands bij het behalen van je mbo-diploma, "cum laude afgestudeerd voor Nederlands" bent.
[ afbeelding ]
Holyfuck ik bedenk mij opeens dat ik over je gedroomd heb vannachtquote:
Lief van jou zegquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef Gorzalka het volgende:
Niet naar die gemene Chloro luisteren, Veertje. Jij bent lekkerder dan zij en dat is het enige dat belangrijk is voor vrouwen in het leven
.
je gaat een 2de jumi aanmaken dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mij afzonderen hier, een nieuw account maken en anoniem terugkomen hier. En hopen dat ik dan een ander imago kan creëren dan ik nu doe. Ik voel me afgewezen![]()
Ik ga maar snel huilend in m'n serie duiken.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem het toch allemaal niet zo serieus mens, je ziet alle smileys er toch bij jongeNou weten we het wel hoor.
Waarom moet je altijd tot in den treure doorgaan
Dromen over mensen van het internet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Holyfuck ik bedenk mij opeens dat ik over je gedroomd heb vannacht1800% done
Alleen in mijn droom was je groter dan ik en dat kan natuurlijk niet hahaha.
Dus als ik het goed begrijp wil je seks met mequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Holyfuck ik bedenk mij opeens dat ik over je gedroomd heb vannacht1800% done
Alleen in mijn droom was je groter dan ik en dat kan natuurlijk niet hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |