Jup, was ik al van planquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik weet het verder ook niet. Hopelijk gaan die steken weg. Ik zou het wel even melden wanneer je voor die test moet.
ik vind ze niet zo bijzonder...quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef LETMEIN het volgende:
Maar wat vinden we van deze schoenen:
[ afbeelding ]
Die lijkn erg op die van mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef LETMEIN het volgende:
Maar wat vinden we van deze schoenen:
[ afbeelding ]
Oke, vandaag zou m'n cam binnen komen maar ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zin, ik ben net wakker. Volgende TC pak ik ze wel ofso.
En je zou ook nog pics voor mij makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zin, ik ben net wakker. Volgende TC pak ik ze wel ofso.
Kom volgende keer TC?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je zou ook nog pics voor mij maken.
Hey nu je het zegt, me rug doet geen pijn meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je zou ook nog pics voor mij maken.
Oh, dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey nu je het zegt, me rug doet geen pijn meer
precies, je moet je er zelf fijn bij voelen, als iemand je niet mooi vindt hoeft ie niet te kijken tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dankjewel
.
En fijn, het enige dat telt is dat jij gelukkig bent, zoals je zelf al zegt.
Wel grappig dat ik net die opmerking typte over die bruine schoenen en ik jou dan hetzelfde zie posten.
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen zin in, ik vind het in het topic veel leuker.
Klopt, daar ben ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2013 10:55:24 ]
Ja, dat vind ik ook. En dat zeg ik ook altijd, als het ze niet bevalt dan kijken ze maar een andere kant opquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, je moet je er zelf fijn bij voelen, als iemand je niet mooi vindt hoeft ie niet te kijken toch
haha ja inderdaad
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik.Ja, en ik heb het geduld ook niet voor een chatbox. Dan moet je de hele tijd je aandacht erbij houden omdat je anders iets mist. En ik heb iedereen al wel een keer gezien, dus dat is ook niet zo interessant meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zelf geen vans maar vind het wel geweldig mooie schoenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. En dat zeg ik ook altijd, als het ze niet bevalt dan kijken ze maar een andere kant op.
Heb jij van die lage Vans?
Waarom.?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
gehaald, makkelijkquote:
Ik vind Allstars mooierquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb zelf geen vans maar vind het wel geweldig mooie schoenen
Mooi zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gehaald, makkelijk
stom dat ik die de 1e keer niet heb gehaald zeg
2.098m2 Ik heb meer, muhhahahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2.0816m2.
Volgens mij klopt dat ding niet.
of ik had geen flikker gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Tja... misschien had je de eerste keer niet goed geslapen ofzo? Of was je ziek?
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat kandaar heb ik dan weer niks mee
je hebt een nieuwe uiquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vraag je iets normaals, lijkt me ook normaal als je erop reageert, Adora.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef LETMEIN het volgende:
Deze ziet er ook best nice uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, doe gewoon een mooie dame ofzo
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Je weet wel hoe je me strontmisselijk kan krijgen.
Jij hebt toch ook geen mooie damequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, doe gewoon een mooie dame ofzo
Dat doet ze. En nu kappen met zuigen, ik ben net wakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vraag je iets normaals, lijkt me ook normaal als je erop reageert, Adora.
Ja, dat zou ook maar saai zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig maar anders zien we er allemaal hetzelfde uit
ga zuigen danquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat doet ze. En nu kappen met zuigen, ik ben net wakker
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat doet ze. En nu kappen met zuigen, ik ben net wakker
Dus jij vind mij Brad Pitt?quote:
schat, ik wil wel, maar krijg zowat weer een note erbij om niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef nodig het volgende:
Etsu vriendje van me lief doen gr gr kus knuffel
Stel je niet zo aan. Fucking dramaqueen. Stuur een mail naar forum@fok.nl en leef je daar uit over mij. Vermeld je ook even de bak stront die je via dm/pm/whatsapp bij iedere note over mij uitgooit? Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
schat, ik wil wel, maar krijg zowat weer een note erbij om niksen dan ga ik naar doen, maar ik hou me in.
Neuh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Fucking dramaqueen. Stuur een mail naar forum@fok.nl en leef je daar uit over mij. Vermeld je ook even de bak stront die je via dm/pm/whatsapp bij iedere note over mij uitgooit? Dankjewel
Geen idee waar dit over gaat maar:quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
schat, ik wil wel, maar krijg zowat weer een note erbij om niksen dan ga ik naar doen, maar ik hou me in.
Gr Grquote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent de brad pitt onder de dames
Ik heb er 30 nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar:
[..]
Gr Gr
Heb ik er voor over, maar ik kan nog niet internetbankieren!!quote:
hoezo krijg je een ban?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Etsu het volgende:
zo, profiel en fobo leeggemaakt, anders kan ik t niet weghalen als ik straks een ban heb.
quote:
Nietquote:
Als ara tegen jou zegt dat je in 'FC' moet kijken, vlak nadat ik weer eens zat te bitchen, dan neem ik aan dat het om mijn ban regelen.quote:
Ban regelen doen wij niet zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ara tegen jou zegt dat je in 'FC' moet kijken, vlak nadat ik weer eens zat te bitchen, dan neem ik aan dat het om mijn ban regelen.
huhquote:
Watquote:
Misschienquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Wiskunde examen was een kleine wereldramp
Die kan ze zienquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kun je er 1 random uitkiezen en DMén?
Nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kun je er 1 random uitkiezen en DMén?
Verder vind ik je wel een toffe broerquote:
Snap ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel een toffe broer
niet waar, ik ben een week geleden begonnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh wiskunde.
awwje was ook heel erg laat begonnen.
Ik mag één ding herkansen, maar eigenlijk gingen bijna al m'n toetsen slechtquote:
Ik heb er 5quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb er maar 4 (of misschien 5 nu)
Hoe krijg je dat voor elkaar dan dat alles slecht ging? Had je een blackout ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef msacras het volgende:
[..]
niet waar, ik ben een week geleden begonnen![]()
maar de toets was dan ook gewoon erg moeilijk. mensen die al na 45 minuten weggingen, terwij lwe 100-120 minuten hadden
[..]
Ik mag één ding herkansen, maar eigenlijk gingen bijna al m'n toetsen slecht
Ik was ook al na een uur klaar vandaag terwijl er 3 uur voor stondquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef msacras het volgende:
[..]
maar de toets was dan ook gewoon erg moeilijk. mensen die al na 45 minuten weggingen, terwij lwe 100-120 minuten hadden
[..]
Je andere toetsen gingen toch juist goed?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ja voor een deel, stress, moeheid, pilletjes niet innemen, en moeilijke toetsen (echt iedereen vond alles moeilijk, de cijfers die terug zijn zijn dan ook niet goed).quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan dat alles slecht ging? Had je een blackout ofzo?
Oké, maar hier was het niet zo dag ze weg gingen omdat ze alles wistenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was ook al na een uur klaar vandaag terwijl er 3 uur voor stondMaar ik wist dan ook alles
Nou nee. Alleen Engels en kunst, maar bij kunst telt de helft van de vragen niet meer mee omdat bij sommigen de geluidsfragmenten het niet deden, en dat waren precies alle vragen waar ik de volle punten voor hadquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je andere toetsen gingen toch juist goed?!
Heb je al cijfers terug? Je gaat wel gewoon over neem ik aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja voor een deel, stress, moeheid, pilletjes niet innemen, en moeilijke toetsen (echt iedereen vond alles moeilijk, de cijfers die terug zijn zijn dan ook niet goed).
[..]
Oké, maar hier was het niet zo dag ze weg gingen omdat ze alles wisten
[..]
Nou nee. Alleen Engels en kunst, maar bij kunst telt de helft van de vragen niet meer mee omdat bij sommigen de geluidsfragmenten het niet deden, en dat waren precies alle vragen waar ik de volle punten voor had
bummerquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja voor een deel, stress, moeheid, pilletjes niet innemen, en moeilijke toetsen (echt iedereen vond alles moeilijk, de cijfers die terug zijn zijn dan ook niet goed).
[..]
Oké, maar hier was het niet zo dag ze weg gingen omdat ze alles wisten
[..]
Nou nee. Alleen Engels en kunst, maar bij kunst telt de helft van de vragen niet meer mee omdat bij sommigen de geluidsfragmenten het niet deden, en dat waren precies alle vragen waar ik de volle punten voor had
Lastigquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee en geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je al cijfers terug? Je gaat wel gewoon over neem ik aan?
Je gaat gewoon naar 6VWO!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee en geen idee
6vwo of 5havo, we zullen het zien
Mag je niet nog een keer blijven zitten dan, op vwo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee en geen idee
6vwo of 5havo, we zullen het zien
Maar dan heb je wel een leuke schoolcarrière gehad toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest.![]()
Als ik trouwens havo ga doen dan doe ik 7 jaar over m'n havo
Mag, maar wil ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag je niet nog een keer blijven zitten dan, op vwo?
Best wel erg als je het dan niet haalt.
Ik wil naar de universiteit dus dan ben ik wel enorm lang bezig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een leuke schoolcarrière gehad toch?
Het gaat er uiteindelijk om dat je een leuke baan vindt.
2x over 4VWO doen en 2x 5VWO klinkt niet echt logischquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag je niet nog een keer blijven zitten dan, op vwo?
Best wel erg als je het dan niet haalt.
Ik bedoel erg voor je, sorry als dat gemeen over kwamquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag, maar wil ik niet.
Nou bedankt, ik vind het zelf ook niet bepaald leuk ja? Je weet trouwens helemaal niks van de overige omstandigheden dus niet meteen oordelen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
JOEPIEDEPOEPIE.
Schijtstinkkakbiologie.
Vavo it is
Je kan volgens mij ook 5HAVO doen en vervolgens volwassen onderwijs doen waarbij je 5/6 VWO in 1 jaar kunt halenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil naar de universiteit dus dan ben ik wel enorm lang bezig.
Waarom zou ik in godsnaam nóg een keer 5vwo willen doen. Dan doe ik 8 jaar over m'n vwo, nou nee, vriendelijk bedankt. Ik kan prima naar 6vwo qua inteligentie maar de omstandigheden zijn gewoon kut en daardoor sta ik waarschijnlijk twee vijven maar zonder compensatie wat niet mag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel erg voor je, sorry als dat gemeen over kwam![]()
Maar waarom zou je dat niet willen dan?
Geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef LETMEIN het volgende:
nderwijs doen waarbij je 5/6 VWO in 1 jaar kunt halen
Of is dat alleen bij Havo?
Je kunt volgens mij gewoon naar de vavo hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee
Ik denk niet dat ze je daar sowieso willen als je bent blijven zitten op vwo en daarna ook nog naar havo bent afgezakt
Ik weet in ieder geval wel dat het bij HAVO wel mogelijk is, maar daar heb jij natuurlijk niks aan nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee
Ik denk niet dat ze je daar sowieso willen als je bent blijven zitten op vwo en daarna ook nog naar havo bent afgezakt
ja dat wel, maar het gaat om het 5/6v in één jaar doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij gewoon naar de vavo hoor
Oh, nee dat niet volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dat wel, maar het gaat om het 5/6v in één jaar doen
ja duhquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat schijnt bij HAVO anders wel te kunnen
Gewoon eerst de cijfers afwachten. Misschien vallen de cijfers wel mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dat wel, maar het gaat om het 5/6v in één jaar doen
Dat denk ik niet, maargoed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon eerst de cijfers afwachten. Misschien vallen de cijfers wel mee?
8 jaar vwo klinkt toch beter dan 7 jaar havo. Maar dat is mijn mening. Gewoon doen wat je wiltquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam nóg een keer 5vwo willen doen. Dan doe ik 8 jaar over m'n vwo, nou nee, vriendelijk bedankt. Ik kan prima naar 6vwo qua inteligentie maar de omstandigheden zijn gewoon kut en daardoor sta ik waarschijnlijk twee vijven maar zonder compensatie wat niet mag.
Omdat daar nog een zesde jaar bij zit. Kan alleen als je havo diploma al hebt met goede cijfers of deelcertificaten hebt of een overgangsbewijs naar de 6de klas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou het voor VWO dan niet kunnen?
Oke dan is het duidelijk. Ze moet gewoon overgaan naar 6VWOquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat daar nog een zesde jaar bij zit. Kan alleen als je havo diploma al hebt met goede cijfers of deelcertificaten hebt of een overgangsbewijs naar de 6de klas.
ben je gezakt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoor net datik gezakt ben en dan komt er iemand op FB aanzetten of ik zn status ff wil gaan likendafuq
Awwwwquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoor net datik gezakt ben en dan komt er iemand op FB aanzetten of ik zn status ff wil gaan likendafuq
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:00 schreef Toto69 het volgende:
Goedzo!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
haaaaaa, omgomgomg! De n-term van geschiedenis is 1,2 dat betekent dat ik wss mijn geschiedenis gehaald heb
Awww ben je gezakt, dat is balen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:00 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
haaaaaa, omgomgomg! De n-term van geschiedenis is 1,2 dat betekent dat ik wss mijn geschiedenis gehaald heb
gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
Ik zei het tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
Gefelicteerdddquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef xcachet het volgende:
quote:
thnx, schatj0nsquote:
Oh, tot die tijd trek ik mijn felicitatie in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef xcachet het volgende:
Maar moet nog gebeld worden hoor na 1 uur
[..]
[..]
thnx, schatj0ns
En nu ga je havo doen toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
thnx, schatj0ns
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, tot die tijd trek ik mijn felicitatie in.
[..]
Oh, tot die tijd trek ik mijn felicitatie in.
En mij niet bedankenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
thnx, schatj0ns
[..]
Oh, tot die tijd trek ik mijn felicitatie niet in, want ik heb toch vertrouwen in je, xcachet!.
Nee joh, je bent dik geslaagd. Want je had een N-term van 1 nodig met je minimale punten. En je zal nog wel iets hoger hebben!quote:
De felicitaties van anderen boeit niet zo he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
Want wil wel gefeliciteerd worden door Etsu![]()
![]()
Film kijken!quote:
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
De felicitaties van anderen boeit niet zo he?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
Want wil wel gefeliciteerd worden door Etsu![]()
![]()
middagquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben zenuwachtiger voor mijn broertje dan dat hij zelf is
Mooiquote:
Doe je mobiel met shazam er naast of zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef LETMEIN het volgende:
Wie weet de trackname vanaf 27:50?
https://soundcloud.com/el(...)-live-electric-daisy
Alvast bedankt!
Die herkend um nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe je mobiel met shazam er naast of zo
Soundhoundquote:
Eronder staat een tracklist héquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef LETMEIN het volgende:
Wie weet de trackname vanaf 27:50?
https://soundcloud.com/el(...)-live-electric-daisy
Alvast bedankt!
Herkendquote:
Dan kan je met ons praten gr jaquote:
Waarschijnlijk is het gewoon een exclusive nummertje die binnenkort wel een keer gereleased wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef nodig het volgende:
[..]
? Gewoon youtuben en kijken bij welke die dezelfde muziek afspeelt?
ah zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan kan je met ons praten gr ja
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een exclusive nummertje die binnenkort wel een keer gereleased wordt.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo
ik whatsapp hem wel, ik trek het niet meer
Zakdquote:
oh dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een exclusive nummertje die binnenkort wel een keer gereleased wordt.
Stuurde hij gezakd?quote:
en de meeste reageerde met een spelvoudt in hun antwoordquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuurde hij gezakd?
Jammer wel
ja, expres natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stuurde hij gezakd?
Jammer wel
Oh :Squote:
Ikke nie hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
en de meeste reageerde met een spelvoudt in hun antwoordmaar het blijft kut
reaktie van nilsquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ng-eigenlijk-precies![]()
haha, mooie!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
"... en haar hond Sunny."quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ken een jongen die Sunny heetquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou willen dat je er zo uit zag als sunny joh
die hontquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die Sunny heet
Wie is jouw Sunny dan?
Waaromquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je een keer mijn broertje ontmoeten?
Nee ik hoef er niet zo uit te zien als die lelijke hond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die hont
ik ken ook een jongen die sunny heet
Pics van broertjequote:
is jouw sunny ook getint?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik hoef er niet zo uit te zien als die lelijke hond.
Nee zo bleek als melkquote:
VA?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
FOK!ker ontdekt die in mijn dorp woont wuutttt
Ja sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]godsamme door jou ben ik altijd uitgeluld
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
wie hahahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef nodig het volgende:
harharharquote:
Forum Opties | |
---|---|