Jup, was ik al van planquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik weet het verder ook niet. Hopelijk gaan die steken weg. Ik zou het wel even melden wanneer je voor die test moet.
ik vind ze niet zo bijzonder...quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef LETMEIN het volgende:
Maar wat vinden we van deze schoenen:
[ afbeelding ]
Die lijkn erg op die van mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef LETMEIN het volgende:
Maar wat vinden we van deze schoenen:
[ afbeelding ]
Oke, vandaag zou m'n cam binnen komen maar ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zin, ik ben net wakker. Volgende TC pak ik ze wel ofso.
En je zou ook nog pics voor mij makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zin, ik ben net wakker. Volgende TC pak ik ze wel ofso.
Kom volgende keer TC?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je zou ook nog pics voor mij maken.
Hey nu je het zegt, me rug doet geen pijn meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je zou ook nog pics voor mij maken.
Oh, dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey nu je het zegt, me rug doet geen pijn meer
precies, je moet je er zelf fijn bij voelen, als iemand je niet mooi vindt hoeft ie niet te kijken tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dankjewel
.
En fijn, het enige dat telt is dat jij gelukkig bent, zoals je zelf al zegt.
Wel grappig dat ik net die opmerking typte over die bruine schoenen en ik jou dan hetzelfde zie posten.
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen zin in, ik vind het in het topic veel leuker.
Klopt, daar ben ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2013 10:55:24 ]
Ja, dat vind ik ook. En dat zeg ik ook altijd, als het ze niet bevalt dan kijken ze maar een andere kant opquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, je moet je er zelf fijn bij voelen, als iemand je niet mooi vindt hoeft ie niet te kijken toch
haha ja inderdaad
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, daar ben ik.Ja, en ik heb het geduld ook niet voor een chatbox. Dan moet je de hele tijd je aandacht erbij houden omdat je anders iets mist. En ik heb iedereen al wel een keer gezien, dus dat is ook niet zo interessant meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zelf geen vans maar vind het wel geweldig mooie schoenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. En dat zeg ik ook altijd, als het ze niet bevalt dan kijken ze maar een andere kant op.
Heb jij van die lage Vans?
Waarom.?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
gehaald, makkelijkquote:
Ik vind Allstars mooierquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb zelf geen vans maar vind het wel geweldig mooie schoenen
Mooi zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gehaald, makkelijk
stom dat ik die de 1e keer niet heb gehaald zeg
2.098m2 Ik heb meer, muhhahahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2.0816m2.
Volgens mij klopt dat ding niet.
of ik had geen flikker gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Tja... misschien had je de eerste keer niet goed geslapen ofzo? Of was je ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |