PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
laat ik het zo zeggen, ik hoop altijd dat ze marchetti op doel hebben staan.quote:
Nja, ik zag een 85k bod op een 352 Marchetti, en deze was BINquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik hoop altijd dat ze marchetti op doel hebben staan.
het is mijn angstgegner niet in ieder geval.
verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben postquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
7mm gaat er vallen wanneer ik mijn verjaardag vier. FML. En het pas echt nooit in huis
Mijn zus is ook jarig en mijn familie komt ook, dus verkapt kijk mij weinig vrienden hebben counter postquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben post
Beste keeper in het spelquote:
Jep, paypal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef quer het volgende:
verkoopt iemand hier coins? paypal of abn amro
uhm ik heb op dit moment iets van 7,50 erop hoeveel geef je ervoor? meer dan 75k hoop ikquote:
Volgens mij wel, ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij soms ook last van lag als je dingen typt? Vind ik echt manne irritant
Helaasquote:
zo een potje seasons?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Ook wel eens dat een webpagina vastzit, dan moet ik refreshen voordat ik weer wat op die pagina kan doen.
[..]
Helaas
irritant dat dat nog steeds niet gefixt isquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Ook wel eens dat een webpagina vastzit, dan moet ik refreshen voordat ik weer wat op die pagina kan doen.
[..]
Helaas
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/nation/133
Ik dacht bijvoorbeeld dat Ikeme dan de laatste silver was maar het blijkt dat als ik naar pagina 2 ga er nog meer silvers zijn. Bij andere landen geldt dat ook voor golds. Ik vind dat onhandig, maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt
Toppie joppie!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.
Ik vond dat vorige eigenlijk handiger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.
waarom stoppen ze die vervelende attribute kaarten er in gewoon alleen contracten spelers en kitsquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
Waarom stoppen ze nou nog ballen in die silverpacks? Iedereen heeft nu toch wel een beetje een bal?
En die healing kaarten die niks waard zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom stoppen ze die vervelende attribute kaarten er in gewoon alleen contracten spelers en kits
om nog maar niet te spreken over die trainers die blessures sneller verhelpenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die healing kaarten die niks waard zijn.
Shiny nog wel 300, niet ideaal mja. Als die andere kaarten (contracten, fitness) vaker voorkomen worden ie weer goedkoper dus het maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die healing kaarten die niks waard zijn.
Ja.quote:
je moet t ook niet willen winnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Topiek het volgende:
Lag bij strafschoppen
5 atb
Braziliaanse 20 in een dozijn sweat teams
FIFA
EA
Ok manquote:
Er zijn veel dingen die FIFA gewoon verkrachten. Ik weet zeker, bij dat bal afschermen in FIFA 14, dat dat nog gayer gaat zijn dan achterin rondspelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet t ook niet willen winnengewoon spelen voor de fun
![]()
verder de markt vreselijk verkrachten
zoals jouw speelstijl?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Topiek het volgende:
Er zijn veel dingen die FIFA gewoon verkrachten.
Dan ben je dus deel van het probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want zo speelt iedereen op de PC, en zo speel ik ook lang niet elke wedstrijd.
Je speelt zelf volop op snelheid man. Wat loop je nou te janken als een grietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar dat is maar een heel klein deel van alle problemen die er zijn in dit spel.
Eigenlijk is het wel raar dat iemand met die stats zo weinig waard is. Ik krijg nu UP Malbranque, die is ook nog maar zo weinig waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is hij nog maar zo weinig waard
Zulke mensen verdienen echt een piemel in hun mond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je speelt zelf volop op snelheid man. Wat loop je nou te janken als een griet
Ja vind ik nou ook. Wel een leuk pack btw. Die belg is 41212 en contracten en fitness gaan zo duur nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel raar dat iemand met die stats zo weinig waard is. Ik krijg nu UP Malbranque, die is ook nog maar zo weinig waard.
pacebitches die elkaar beschuldigen van het misbruiken van pacequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijna niet meer, zelfs, sinds Divisie 3 ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want zo speelt iedereen op de PC, en zo speel ik ook lang niet elke wedstrijd.
Ja, je zult mij nooit horen over een sweaty goal tegen. Omdat ik het liefst zelf nog een 4 dubbele cutback maak voor ik m er in pisquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pacebitches die elkaar beschuldigen van het misbruiken van pace![]()
ze zouden er een real life soap van moeten maken
Kirm, Manolev, Vainqueurquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
ik krijg echt iedere keer dezelfde spelers in silver packs![]()
ciman, crisetig![]()
ohja en die chinees die 10% head geeft
We hebben je laatst nog een dikke neger tot wanhoop zien drijven met je snelle mannetjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
Bijna niet meer, zelfs, sinds Divisie 3 ofzo
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben je laatst nog een dikke neger tot wanhoop zien drijven met je snelle mannetjes
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben hem nu 1x zien spelen en hij wordt nu de hele tijd herinnerd aan het feit dat hij een pace abuser is.
Heeft topiek gestreamd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben hem nu 1x zien spelen en hij wordt nu de hele tijd herinnerd aan het feit dat hij een pace abuser is.
Nee bij die neger die toen shootouts ging doen naar dit forum en naar mij speelde hij een wedstrijdquote:
Jouw tegenstander van zojuist volgende week misschien ook. Als je er niet tegen kunt, kun je beter Little big planet gaan spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Maar heb inmiddels weer een ander team
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en oxquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijd
Die kom ik echt niet zo vaak tegenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en ox
Klopt, maar Little Big Planet is een Playstation exclusive...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw tegenstander van zojuist volgende week misschien ook. Als je er niet tegen kunt, kun je beter Little big planet gaan spelen.
in dat geval, XBOXquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kom ik echt niet zo vaak tegen
Ja vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijd
Geen grap hoor. Hoe jij speelde vond ik echt misselijkmakendquote:
Ik wel. De laatste tijd kom ik veel 41212 teams tegen. Gaan ze met zn allen op eigen helft staan en dan counteren met de spitsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen maar dan in de bronze cup. Weston-Slew-Taylor voorinquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en ox
Jouw team is ook niet zo goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen maar dan in de bronze cup. Weston-Slew-Taylor voorin
dan heb je nog niet tegen mijn 3421 team gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laat ziennnquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je nog niet tegen mijn 3421 team gespeeld
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000cquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die fitness kaarten voor 400c zijn niet verkocht, heel raar idd.
[ afbeelding ]
Alleen Agbonlahor nog niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
Vannacht Bassong in een packHeb nu de meeste goeie BPL zilvers gehad.
Er is ook weinig bijzonders aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000c
Dan is deze toffer:quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Get Lucky - Daft Punk Remix, a song by Daft Punk and Pharrell Williams on Spotify.
beetje jammer deze remix van daft punk zelf. Is gewoon een extended versie.
Ja idd..maar snap niet waarom hij op de PS3 zoveel waard isquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is ook weinig bijzonders aan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000c
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerriesquote:
Zo. Die is echt heel kut zegquote:
Ut zit tussen je oren!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerries
Mijn nieuwe Courtois deed het wel goed en ik won er meteen de gold cup mee..snap er niks van. Daarna lukte ineens alles weer
Tof gemaakt juist. Geen lekker nummer om te luisteren ofzo, maar wel knap gedaanquote:
Het idee kan ik apprecieren idd. Maar het is verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof gemaakt juist. Geen lekker nummer om te luisteren ofzo, maar wel knap gedaan
Kan haast niet anders nee, maar toch..quote:
Echt vet gedaan jaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan haast niet anders nee, maar toch..
Ben een labiel gekkie blijkbaar.
Nou probeer het vanavond maar nog een keer dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerries
Mijn nieuwe Courtois deed het wel goed en ik won er meteen de gold cup mee..snap er niks van. Daarna lukte ineens alles weer
Gewoon een pack openen danquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef Shygirl18 het volgende:
ik hoop vandaag dat ze de motms opnieuw uitbrengen. Mn contracten zijn bijna op en ben te gierig om ze voor 600c op te pikken.
Ik hoop dat de contractprijzen voorlopig lekker hoog blijven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef Shygirl18 het volgende:
ik hoop vandaag dat ze de motms opnieuw uitbrengen. Mn contracten zijn bijna op en ben te gierig om ze voor 600c op te pikken.
Ik zou wel willen dat ik zulke pack pulls had. Ik heb alleen Miyaichi en Caulker gehad van de redelijk dure BPL silvers. De beste pull van vandaag tot nu toe is Johnson in 4-3-3.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mayuka en Jerome ook niet. Bannan niet.
Als Thad al die spelers heeft gehad en jij alleen die 2, dan kan je toch zeggen dat jij pech hebt gehad of hij geluk jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik zulke pack pulls had. Ik heb alleen Miyaichi en Caulker gehad van de redelijk dure BPL silvers. De beste pull van vandaag tot nu toe is Johnson in 4-3-3.
Morata 433 mijn beste vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik zulke pack pulls had. Ik heb alleen Miyaichi en Caulker gehad van de redelijk dure BPL silvers. De beste pull van vandaag tot nu toe is Johnson in 4-3-3.
En een Balequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dan heb ik er 3 of 5 nonshineys foor 5000c
Ik had wel een paar niet-BPL silvers die wat waard waren zoals Donk (in een gold pack) Owusu-Abeyie en Niang toen hij nog meer dan 40k waard was. Met de nieuwe transfers wordt silver packs openen vast nog interessanter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Thad al die spelers heeft gehad en jij alleen die 2, dan kan je toch zeggen dat jij pech hebt gehad of hij geluk ja
Wiequote:
Waar?quote:
Doe dan bij de Albert Heijn ofzo. Dat verdient veel beterquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
de Action
maar ik moet ergens beginnen he
Bij de Appie verdien je niks man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe dan bij de Albert Heijn ofzo. Dat verdient veel beter
Jij vindt 11 euro per uur niks?quote:
Dat krijg je niet als vakkenvuller hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij vindt 11 euro per uur niks?
Als VPL jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde het net plaatsen. Wat een raar logoquote:
als 17 jarige vakkenvuller zekerquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat krijg je niet als vakkenvuller hoor![]()
Ik verdien 11 euro per uur en ik ben geen VPLquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat krijg je niet als vakkenvuller hoor![]()
Haha ik krijg het. Lekker voor jequote:
Heb wel eens freelance HTML/Javascript opdrachtjes gedaan. Dat tikt best lekker aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef pascal08 het volgende:
Als je goud geld wilt verdienen moet je niet in loondienst gaan, maar iets ondernemen.
Maar idd. Als 17 jarige krijg je dat niet, zeker niet als je pas net komt werken. Eurootje of 6/6.50 verdienen mijn 17 jarige collega's per uur. Wel allin loonquote:
Waar heb je dat eigenlijk geleerd? Zelf of via een cursus/school?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb wel eens freelance HTML/Javascript opdrachtjes gedaan. Dat tikt best lekker aan.
Dat tikt zeker aan, betaal ik gewoon alles van toch. Rijke tatta hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb wel eens freelance HTML/Javascript opdrachtjes gedaan. Dat tikt best lekker aan.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Allemaal zelf aangeleerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waar heb je dat eigenlijk geleerd? Zelf of via een cursus/school?
Ik denk dat iedereen nu packs aan het openen is. Poulsen en Willems in hetzelfde packquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:00 schreef pascal08 het volgende:
Is iedereen nu HTML/Javascript aan het leren?
Goedzo, zullen we samen en website maken over kanarievogels?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goedzo, zullen we samen en website maken over kanarievogels?
Ja leuk en ook de kenmerken van de vogel en ook kwaliteit zaad om de zang te stimuleren.quote:
Ik klap je.quote:
Vette film jaquote:
Wist helemaal niet dat jij je ook met programmeren bezighield.quote:
Alles waar geld mee te verdienen valt, maar ik ben schoffelaar toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij je ook met programmeren bezighield.Wat doe je zoal?
Hondensteps?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alles waar geld mee te verdienen valt, maar ik ben schoffelaar toch?
Lage pace zegt iequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef Topiek het volgende:
Waarom heeft Sneijder zulke lage pace en schot?
Ver weg hoop ik.quote:
Ik vind de pace van Sneijder niet heel hoog hoor.. 80 / 81 zou eerder normaal zijn voor hem?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lage pace zegt ie
78 vind ik vrij hoog voor Sneijder. Verder moet je niet naar het kaartje kijken maar naar de stats, dan zie je dat de shooting stats goed zijn behalve finishing waardoor de cardstat 'laag' is.
Verder een fijne speler
433 Lurling in een pack
alsof 2 puntjes veel uitmakenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vind de pace van Sneijder niet heel hoog hoor.. 80 / 81 zou eerder normaal zijn voor hem?
He feels more like 81, insane.quote:
Hij heeft de stats ook, dat jij alleen naar het kaartje kijkt kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef Topiek het volgende:
Op de PC is hij 10k waard, dan mag hij ook wel wat stats hebben vind ik
En de inter versie? Die heb ik nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft de stats ook, dat jij alleen naar het kaartje kijkt kan ik ook niets aan doen.
Verder zal Sneijder volgend jaar eerder richting de 70 gaan dan richting de 85 lijkt me. Zo snel oogt hij niet meer.
Op xbox is hij overigens discardvalue, de Gala versie.
goedkoopste bin is 3kquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
5-7k denk ik, hij is al een tijd uit packs natuurlijk.
Dus? Als hij een schatting uit zijn hoofd doet, en hij zit er 2k naast....lekker belangrijkquote:
doe eens rustig larsie, ik probeer alleen te zeggen dat sneijder geen ruk waard is voor een 87 rated speler die al 6 maanden ofzo uit packs isquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus? Als hij een schatting uit zijn hoofd doet, en hij zit er 2k naast....lekker belangrijk
Ja zo word ik nooit een bekende fut-autistquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus? Als hij een schatting uit zijn hoofd doet, en hij zit er 2k naast....lekker belangrijk
doe zelf eens rustig manquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe eens rustig larsie, ik probeer alleen te zeggen dat sneijder geen ruk waard is voor een 87 rated speler die al 6 maanden ofzo uit packs is
Als dat je punt is...oke Kevkequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe eens rustig larsie, ik probeer alleen te zeggen dat sneijder geen ruk waard is voor een 87 rated speler die al 6 maanden ofzo uit packs is
Dat slaat dan ook nergens op. Maar dit bewijst dat spelers vaak niet duurder worden als ze uit packs gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een sample van 1 speler bewijst helemaal niks DS2quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet ik nu blij zijn met het zoveelste pack met een shiny contract of niet?
[..]
Dat slaat dan ook nergens op. Maar dit bewijst dat spelers vaak niet duurder worden als ze uit packs gaan.
Vorig jaar Marlos en Balotelli is dit jaar ook alleen maar goedkoper geworden. Maar zo raar is het ook niet want die spelers zijn/waren populair en dus zijn er heel veel van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een sample van 1 speler bewijst helemaal niks DS2
Mooie binnenkomer. Heb je al veel packs geopend?quote:
Het hele jaar heb ik nog geen silver IF in een pack gehad. Vorig jaar wel regelmatig maar ik had toen veel meer geluk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
nog steeds niemand een IF uit een pack gehaald![]()
best bizar eigenlijkvolgend jaar geen packs meer openen dus
jbgs FACE IT!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:03 schreef Topiek het volgende:
3-2 achter, Abate met een eigen doelpunt. Bullshit weer
Pacebitch omdat jullie me 1 wedstrijd hebben zien spelen? Of pacebitch omdat Abate?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jbgs FACE IT!
Pacebitches worden terug gepakt,
once a pacewhore, always a pacewhorequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
Pacebitch omdat jullie me 1 wedstrijd hebben zien spelen? Of pacebitch omdat Abate?
beter helemaal niet. Ik heb hem ook en hij heeft mij nog niet echt weten te overtuigenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Revontulet het volgende:
Rooney als CAM of als ST in een 3-5-2? Denk dat hij op CAM beter is toch?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
once a pacewhore, always a pacewhore
Niks mis mee. Black skinheadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Hahahaha.... Tijdje geleden was er een nieuwe spotify update, ben er niet helemaal tevreden over.
[ afbeelding ]
Ja, alle IFs, UPs en transfers hebben 80 fitness.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef Peefiee het volgende:
Is het mogelijk dat je spelers uit een pack krijgt die geen 99 fitness hebben?
Haha, ben ik de enige die dit offensive vind. Één van de grootste, meest gerespecteerde en simpelweg beste rappers vergelijken met het uitschot van de aarde...quote:
Onderbouwing? Z'n stats zien er goed uit. Zijn het zijn workrates?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter helemaal niet. Ik heb hem ook en hij heeft mij nog niet echt weten te overtuigen
workrates killen hem jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Onderbouwing? Z'n stats zien er goed uit. Zijn het zijn workrates?
Do not wantquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
waarom een last chance HH als er niks in gold packs zit, dit worden dan silver packs lijkt mequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt straks zeker weer een last chance HH ook al zitten er geen gold IFs in packs? Dan gaan de consumables wel wat dalen in prijs.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ben ik de enige die dit offensive vind. Één van de grootste, meest gerespecteerde en simpelweg beste rappers vergelijken met het uitschot van de aarde...
Dan worden het of 8.5k packs of silver Jumbos (die hebben ze dit jaar 1x uitgebracht)quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom een last chance HH als er niks in gold packs zit, dit worden dan silver packs lijkt me
dan maar 8.5K speler packsquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan worden het of 8.5k packs of silver Jumbos (die hebben ze dit jaar 1x uitgebracht)
Misschien is hij ook wel DE beste inderdaad, maar dat veranderd niet zoveel aan de vergelijking.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. [ afbeelding ]
TOTS Strootmanquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Revontulet het volgende:
Geen TOTS meer voor mij. Heb er een paar geprobeerd, maar allemaal het geld niet waard
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Revontulet het volgende:
Geen TOTS meer voor mij. Heb er een paar geprobeerd, maar allemaal het geld niet waard
Borja Valeroquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Revontulet het volgende:
Bonyquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:45 schreef pascal08 het volgende:
TS meer voor mij. Heb er een paar geprobeerd, maar allemaal het geld n
barzagliquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef Revontulet het volgende:
Heb Borja, Diamanti, Barzagli, Lichtsteiner, Lamela, Courtois en Williams gehad. Allemaal pure bagger
TOTS Fellaini is de coins wel waard, verder was Valbuena ook wel okee. En Sakho.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef Revontulet het volgende:
Heb Borja, Diamanti, Barzagli, Lichtsteiner, Lamela, Courtois en Williams gehad. Allemaal pure bagger
wachtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef rolls-reus het volgende:
Godveeeer! Ik kocht net een tots barzagli omdat hij er te goedkoop opstond, alleen ik had hem al in mn club en m'n verkooplijst is volals ik op acties druk kan ik hem alleen snel verkopen.. Tips?
Op console? Zo ja, probeer eens op web app.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef rolls-reus het volgende:
Godveeeer! Ik kocht net een tots barzagli omdat hij er te goedkoop opstond, alleen ik had hem al in mn club en m'n verkooplijst is volals ik op acties druk kan ik hem alleen snel verkopen.. Tips?
Console uit doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef rolls-reus het volgende:
TOTS Bale en TOTS Fellainiquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef Revontulet het volgende:
probleem had ik gister ook. dan kan je ook als je items verkocht heb deze niet van je TP afhalen. je zult dus de web-app in moeten om hem op de TP te krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef rolls-reus het volgende:
kom maaaaaaarrrquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Shygirl18 het volgende:
Iemand een potje? Heb geen contracten meer
Dat doe je goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste BIN TOTS Vidal al 252K. Dat is 6 x 40K profitEn dan nog 2 keer Lahm die al 32K duurder is dan afgelopen zondag. Bij een miljoen winst verkoop ik ze allemaal
Bij een miljoen winst?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
Goedkoopste BIN TOTS Vidal al 252K. Dat is 6 x 40K profitEn dan nog 2 keer Lahm die al 32K duurder is dan afgelopen zondag. Bij een miljoen winst verkoop ik ze allemaal
Ja, heb heel mijn vermogen in Vidal (6x) en Lahm (2x) gestoken. Ongeveer 1.6 miljoen. Als ze bij elkaar 2.6 miljoen waard zijn door waardestijgingen ga ik cashenquote:
Ik sta met mijn 2e team 5-1 achter. Heb mn controller neergelegd.quote:
Denk je dat ze zoveel gaan stijgen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb heel mijn vermogen in Vidal (6x) en Lahm (2x) gestoken. Ongeveer 1.6 miljoen. Als ze bij elkaar 2.6 miljoen waard zijn door waardestijgingen ga ik cashen
Wel een gok die je hebt genomen, als het goed uitpakt kan je dik gaan cashenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb heel mijn vermogen in Vidal (6x) en Lahm (2x) gestoken. Ongeveer 1.6 miljoen. Als ze bij elkaar 2.6 miljoen waard zijn door waardestijgingen ga ik cashen
jezus wat een kutteamquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gister dit gebouwd en ik had niet eens gedronken....
Vidal was de woensdag voor dat extra TOTS 330K waard. Hij kwam in pakjes en ging naar 210K. Hierna is helemaal niks meer qua TOTS dingen. Logisch dat hij gaat stijgen, er is geen reden tot dalen meer. En ik ga gelijk krijgen, want in 3 dagen is zijn BIN van 210K naar 252K gegaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk je dat ze zoveel gaan stijgen dan?
ken ik tot die tijd niet ff een vidalletje en lahm lenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoi bobquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ken ik tot die tijd niet ff een vidalletje en lahm lenenworden ze tenminste nog goed gebruikt
Ohhh je bent zelf ook best rijk met al je succesjes die je hier postquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ken ik tot die tijd niet ff een vidalletje en lahm lenenworden ze tenminste nog goed gebruikt
hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohhh je bent zelf ook best rijk met al je succesjes die je hier post
Waarom ga je niet nonstop packs openen dan, als alle prijzen zo hoog zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef Topiek het volgende:
Laagste BIN voor TOTS Vidal:
[ afbeelding ]
PC
Erm:quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarom ga je niet nonstop packs openen dan, als alle prijzen zo hoog zijn?
Hier zitten zo'n beetje al mijn coins in:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier zitten zo'n beetje al mijn coins in:Hahahaha 140K voor zo'n teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Tja, dan kun je heel veel miljoenen pakken, alleen zijn alle prijzen volgens mij helemaal naar verhouding, en kun je het zelfde ongeveer terug kopen als op de PS lijkt me?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Topiek het volgende:
Sowieso PS4 hiernaTOTS Vidal op PC is 2 miljoen...
Toefjes, ga op PC en neem ze mee(Als dat kon.
)
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dan kun je heel veel miljoenen pakken, alleen zijn alle prijzen volgens mij helemaal naar verhouding, en kun je het zelfde ongeveer terug kopen als op de PS lijkt me?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier zitten zo'n beetje al mijn coins in:Zet KPB op de plek van De Rossi, Miccolli op de plek van KPB en Pato op CA dan lijkt het tenminste nog ergens op. Bovendien Sneijder op wide CAM is een beetje kut maar dat moet je zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falque als LMquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
GK: Kim Yong Dae, FC Seoul - 70>73
CB: Steven Caldwell, Toronto FC (Birmingham City) - 71>74
CB: George John, FC Dallas - 70>73
CB: Nat Borchers, Real Salt Lake - 70>73
CDM: Kyle Beckerman, Real Salt Lake - 72>74
CM: Michael Barrantes, Aalesunds FK - 73>74
CAM: Jo Inge Berget, Molde FK - 74>74
LM: Yago Falqué, UD Almería - 72>74
ST: Henok Goitom, AIK - 67>71
ST: Tobias Hysén, IFK Göteborg - 72>74
ST: Conor Casey, Philadelphia Union - 68>72
SUBS
GK: Sten Michael Grytebust, Aalesunds FK - 64>64
CB: Aurélien Collin, Sporting KC - 70>73
RM: Kim Hyeung Bum, GyeongNam FC - 69>73
CM: Morten Berre, Vålerenga Fotball - 64>64
CM: Mike Jensen, Rosenborg - 65>69
RW: Hwang Il Su, Daegu FC - 62>64
LW: Rodney Wallace, Portland Timbers - 62>64
Falqué has switched from CAM to LM
Kim Hyeung Bum has switched from RW to RM
Berre has switched from ST to CM
Jensen has switched from CDM to CM
Hwang Il Su has switched from LM to RW
Wallace has switched from LB to LW
Afgelopen week was er nog IF Oduro, nu is er helemaal nietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat er net zo weinig packs geopend gaan worden als afgelopen week met dit TOTW. Ik zie geen spelers die me echt heel goed lijken ofzo.
Berget is wel goed, de bronze IFs zijn nu ook beter dan vorige week.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Afgelopen week was er nog IF Oduro, nu is er helemaal niets
95% don't give a fuck om silvers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat er net zo weinig packs geopend gaan worden als afgelopen week met dit TOTW. Ik zie geen spelers die me echt heel goed lijken ofzo.
Ik zeg niet dat hij niet goed is, Beckermann zal misschien ook wel aardig zijn maar ze zullen niet de 160k waard zijn van Oduro.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Berget is wel goed, de bronze IFs zijn nu ook beter dan vorige week.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |