PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
laat ik het zo zeggen, ik hoop altijd dat ze marchetti op doel hebben staan.quote:
Nja, ik zag een 85k bod op een 352 Marchetti, en deze was BINquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik hoop altijd dat ze marchetti op doel hebben staan.
het is mijn angstgegner niet in ieder geval.
verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben postquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
7mm gaat er vallen wanneer ik mijn verjaardag vier. FML. En het pas echt nooit in huis
Mijn zus is ook jarig en mijn familie komt ook, dus verkapt kijk mij weinig vrienden hebben counter postquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben post
Beste keeper in het spelquote:
Jep, paypal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef quer het volgende:
verkoopt iemand hier coins? paypal of abn amro
uhm ik heb op dit moment iets van 7,50 erop hoeveel geef je ervoor? meer dan 75k hoop ikquote:
Volgens mij wel, ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij soms ook last van lag als je dingen typt? Vind ik echt manne irritant
Helaasquote:
zo een potje seasons?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Ook wel eens dat een webpagina vastzit, dan moet ik refreshen voordat ik weer wat op die pagina kan doen.
[..]
Helaas
irritant dat dat nog steeds niet gefixt isquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.Ook wel eens dat een webpagina vastzit, dan moet ik refreshen voordat ik weer wat op die pagina kan doen.
[..]
Helaas
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/nation/133
Ik dacht bijvoorbeeld dat Ikeme dan de laatste silver was maar het blijkt dat als ik naar pagina 2 ga er nog meer silvers zijn. Bij andere landen geldt dat ook voor golds. Ik vind dat onhandig, maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt
Toppie joppie!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.
Ik vond dat vorige eigenlijk handiger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
En veranderd, nu alles met tabbladen per kaartkleur.
waarom stoppen ze die vervelende attribute kaarten er in gewoon alleen contracten spelers en kitsquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
Waarom stoppen ze nou nog ballen in die silverpacks? Iedereen heeft nu toch wel een beetje een bal?
En die healing kaarten die niks waard zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom stoppen ze die vervelende attribute kaarten er in gewoon alleen contracten spelers en kits
om nog maar niet te spreken over die trainers die blessures sneller verhelpenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die healing kaarten die niks waard zijn.
Shiny nog wel 300, niet ideaal mja. Als die andere kaarten (contracten, fitness) vaker voorkomen worden ie weer goedkoper dus het maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die healing kaarten die niks waard zijn.
Ja.quote:
je moet t ook niet willen winnenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Topiek het volgende:
Lag bij strafschoppen
5 atb
Braziliaanse 20 in een dozijn sweat teams
FIFA
EA
Ok manquote:
Er zijn veel dingen die FIFA gewoon verkrachten. Ik weet zeker, bij dat bal afschermen in FIFA 14, dat dat nog gayer gaat zijn dan achterin rondspelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet t ook niet willen winnengewoon spelen voor de fun
![]()
verder de markt vreselijk verkrachten
zoals jouw speelstijl?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Topiek het volgende:
Er zijn veel dingen die FIFA gewoon verkrachten.
Dan ben je dus deel van het probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want zo speelt iedereen op de PC, en zo speel ik ook lang niet elke wedstrijd.
Je speelt zelf volop op snelheid man. Wat loop je nou te janken als een grietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar dat is maar een heel klein deel van alle problemen die er zijn in dit spel.
Eigenlijk is het wel raar dat iemand met die stats zo weinig waard is. Ik krijg nu UP Malbranque, die is ook nog maar zo weinig waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is hij nog maar zo weinig waard
Zulke mensen verdienen echt een piemel in hun mond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je speelt zelf volop op snelheid man. Wat loop je nou te janken als een griet
Ja vind ik nou ook. Wel een leuk pack btw. Die belg is 41212 en contracten en fitness gaan zo duur nuquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel raar dat iemand met die stats zo weinig waard is. Ik krijg nu UP Malbranque, die is ook nog maar zo weinig waard.
pacebitches die elkaar beschuldigen van het misbruiken van pacequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijna niet meer, zelfs, sinds Divisie 3 ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want zo speelt iedereen op de PC, en zo speel ik ook lang niet elke wedstrijd.
Ja, je zult mij nooit horen over een sweaty goal tegen. Omdat ik het liefst zelf nog een 4 dubbele cutback maak voor ik m er in pisquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pacebitches die elkaar beschuldigen van het misbruiken van pace![]()
ze zouden er een real life soap van moeten maken
Kirm, Manolev, Vainqueurquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
ik krijg echt iedere keer dezelfde spelers in silver packs![]()
ciman, crisetig![]()
ohja en die chinees die 10% head geeft
We hebben je laatst nog een dikke neger tot wanhoop zien drijven met je snelle mannetjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
Bijna niet meer, zelfs, sinds Divisie 3 ofzo
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben je laatst nog een dikke neger tot wanhoop zien drijven met je snelle mannetjes
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben hem nu 1x zien spelen en hij wordt nu de hele tijd herinnerd aan het feit dat hij een pace abuser is.
Heeft topiek gestreamd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben hem nu 1x zien spelen en hij wordt nu de hele tijd herinnerd aan het feit dat hij een pace abuser is.
Nee bij die neger die toen shootouts ging doen naar dit forum en naar mij speelde hij een wedstrijdquote:
Jouw tegenstander van zojuist volgende week misschien ook. Als je er niet tegen kunt, kun je beter Little big planet gaan spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Maar heb inmiddels weer een ander team
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en oxquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijd
Die kom ik echt niet zo vaak tegenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en ox
Klopt, maar Little Big Planet is een Playstation exclusive...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw tegenstander van zojuist volgende week misschien ook. Als je er niet tegen kunt, kun je beter Little big planet gaan spelen.
in dat geval, XBOXquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kom ik echt niet zo vaak tegen
Ja vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in die 1000 wedstrijden dat ik FUT heb gespeeld ook nog nooit zo'n pace abuser gezien als hij in die wedstrijd
Geen grap hoor. Hoe jij speelde vond ik echt misselijkmakendquote:
Ik wel. De laatste tijd kom ik veel 41212 teams tegen. Gaan ze met zn allen op eigen helft staan en dan counteren met de spitsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen maar dan in de bronze cup. Weston-Slew-Taylor voorinquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel van die gasten die met 7 man voor de goal hangen, lange ballen op walcott hernandez en ox
Jouw team is ook niet zo goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen maar dan in de bronze cup. Weston-Slew-Taylor voorin
dan heb je nog niet tegen mijn 3421 team gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laat ziennnquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb je nog niet tegen mijn 3421 team gespeeld
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000cquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die fitness kaarten voor 400c zijn niet verkocht, heel raar idd.
[ afbeelding ]
Alleen Agbonlahor nog niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef ThadCastle het volgende:
Vannacht Bassong in een packHeb nu de meeste goeie BPL zilvers gehad.
Er is ook weinig bijzonders aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000c
Dan is deze toffer:quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Get Lucky - Daft Punk Remix, a song by Daft Punk and Pharrell Williams on Spotify.
beetje jammer deze remix van daft punk zelf. Is gewoon een extended versie.
Ja idd..maar snap niet waarom hij op de PS3 zoveel waard isquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is ook weinig bijzonders aan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er 2 opgepikt voor 150c op xbox, maar die verkopen na 2 dagen zelfs nog niet voor 1000c
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerriesquote:
Zo. Die is echt heel kut zegquote:
Ut zit tussen je oren!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerries
Mijn nieuwe Courtois deed het wel goed en ik won er meteen de gold cup mee..snap er niks van. Daarna lukte ineens alles weer
Tof gemaakt juist. Geen lekker nummer om te luisteren ofzo, maar wel knap gedaanquote:
Het idee kan ik apprecieren idd. Maar het is verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof gemaakt juist. Geen lekker nummer om te luisteren ofzo, maar wel knap gedaan
Kan haast niet anders nee, maar toch..quote:
Echt vet gedaan jaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan haast niet anders nee, maar toch..
Ben een labiel gekkie blijkbaar.
Nou probeer het vanavond maar nog een keer dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij achtervolgde me in mijn nachtmerries
Mijn nieuwe Courtois deed het wel goed en ik won er meteen de gold cup mee..snap er niks van. Daarna lukte ineens alles weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |