Welkomquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan het volg knopje niet vinden in de mobiele layout...
TVP
Achter de TT staat een vinkje die je daarvoor kan gebruikenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan het volg knopje niet vinden in de mobiele layout...
TVP
Ja. Die zie ik nu opeens.. als ik bij een ander topic kijk (wat ik niet volg) is dat icoontje lichter en valt die een beetje weg in de achtergrondkleur..quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Achter de TT staat een vinkje die je daarvoor kan gebruiken
Klopt. Dan volg je die niet, als je dan op t icoontje drukt ververst je pagina en volg je hem ineens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Die zie ik nu opeens.. als ik bij een ander topic kijk (wat ik niet volg) is dat icoontje lichter en valt die een beetje weg in de achtergrondkleur..
Ja. Die snap ik . Het hele punt was dat ik er dus gewoon overheen keekquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Dan volg je die niet, als je dan op t icoontje drukt ververst je pagina en volg je hem ineens.
Hm nee wat je zelf ook al zegt.. van het koekje dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede had ik ietsjes meer naar rechts nog moeten doen zodat het hele koekje erop stond.
Heeft iemand tips? ze zijn nog onbewerkt
Bovenste zou ikzelf wat bloemetjes hebben geplukt zodat er nog maar eentje stond en dan de camera iets omhoog hebben gericht. Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik zou graag meer lucht zien, vandaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweede had ik ietsjes meer naar rechts nog moeten doen zodat het hele koekje erop stond.
Okee, Jayden maakte eerst deze foto;quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Bovenste zou ikzelf wat bloemetjes hebben geplukt zodat er nog maar eentje stond en dan de camera iets omhoog hebben gericht. Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik zou graag meer lucht zien, vandaar.
De onderste; mja, ik zou die juist NIET helemaal in beeld hebben gebracht, maar een detailopname gedaan hebben. Ook weer persoonlijk natuurlijk. Ik zal zo een voorbeeld plaatsen die mijn zoontje gemaakt heeft van een broodkorstje. Niet helemaal hetzelfde, maar toch
Haha zit er al vroeg in danquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Okee, Jayden maakte eerst deze foto;
[ afbeelding ]
en daarna van hetzelfde stukje brood deze
[ afbeelding ]
De onderste vind ik qua compositie veel sterker en interessanter, alleen had hij nog wat moeite met het scherpstelpunt (maar goed, hij is nog maar acht)
Foto 1 vind ik erg sterk; goede belichting en kleur. Compositie: voorgrond, lijnen in het midden en de bomen er volledig op doen het goed! Wolken en lucht zijn wat minder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je foto van de bloemetjes is gefocust op het middelste punt, het was mooier geweest als de focus lag op de bloem rechtsvoor. Dat valt dan mooi samen met de 'rule-of-thirds', en je legt de nadruk wat duidelijker op de bloemetjes. Is sowieso wel iets wat ik veel zie bij beginnende fotografen, teveel uitsluitend met het center punt focussen.quote:
Inscannen dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef Clayton1 het volgende:
Een vraag hoe dit aan te pakken.
Ik heb een kopie op papier van een hele oude foto.Die foto is verkleurd door de jaren heen.
Ik wil hier een foto van maken zodat ik het digitaal heb
en dan het liefst nog de kleuren achteraf bewerken hoe krijg ik dat het best voor elkaar.
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |