SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met kuiten als de jouwe loop je toch overal zo naar binnen?
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar je moet wel wat doen hoe makkelijk het ook is.
In sommige SC's liggen lapobinnenkomers nogal gevoelig...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je verontschuldigt je voor een lapo?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En in de trein zomaar nummers bellen om te vragen of ze op de dienstregeling online willen kijken of ik wel in de goede trein zit, was een man die z'n computer ervoor opstartte, best wel triest eigenlijk achteraf gezien maar had bier op mja mja
ruikt de kiwi zuur?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn kiwi smaakt raar, is die nog goed?
het was een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In sommige SC's liggen lapobinnenkomers nogal gevoelig...
Als jij het niet doet, steelt Mur 'm wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was jij ook diegene met 'ik heb 10000 posts op fok heb ik nu autisme?' en dat je naar een 0900 nummer werd verwezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Doe dan alsof je iemand belt en die vraag stelt, en zeg "Wat?! Is dit de trein naar [insert andere stad]?? Shit dan moet ik er zo uit"
en kijken hoe mensen om je heen in de trein reageren
Ik heb hem al weggeflikkerd. Heb 1 keer voedselvergiftiging gehad en ben toen 5kg verloren in 2 dagen ofzoquote:
Als je maar goede cijfers haalt toch. Ik heb in de hele 6 jaar dat ik vwo deed nooit huiswerk gemaakt als het niet verplicht wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor
Aanwezig zijn tijdens de lessen is haast voldoende als je vwo gewoon aan kan. Gewoon minimale moeite in verplichte schriftelijke opdrachten steken. Huiswerk niet maken, af en toe ervoor nablijven. Totdat de leraren er gewoon niks meer om geven.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden ook nog mensen gebeld namens Govert Lik van de consumentenbond ofzo, of een vrouw die in de keuken aan het koken was even de koelkast open kon doen en het gas open kon draaien, om te kijken of het warmer of kouder werd in de keuken. Deed ze het nog ook![]()
![]()
![]()
Dit is de stoner-SC, iedereen is hier relaxed en geeft geen neuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
was te laat :pquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij het niet doet, steelt Mur 'm wel.
Gewoon even een bijlage met detail van je kuiten en knieholte. Anders een loopje bedenken waarvan ze meteen bij het binnenkomen weten dat jij de man met de kuiten bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprek
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Was jij ook diegene met 'ik heb 10000 posts op fok heb ik nu autisme?' en dat je naar een 0900 nummer werd verwezen![]()
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprek
Welke FOK!ster niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?
Hmm... Dan betwijfel ik of hij wel zo "makkelijk vwo kan". Ik heb zelf nooit een flikker gedaan op vwo, boekverslagen plukte ik van internet en las ik een keer door en dan hield ik een presentatie. Voor een presentatie bij biologie oid pakte ik een lap tekst van internet, las ik een keer door, maakte er snel een powerpointje van en tijdens je presentatie gewoon een beetje slap lullen en af en toe naar die lap tekst kijken om de informatie weer terug te halen. Voor m'n examens eigenlijk alleen voor wiskunde geoefend, de rest gewoon naar toe gegaan en makkelijk gehaald.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je 0 doet voor school zal je zelfs je VMBO niet halen. Zelfs daar moet je projecten doen/woordjes leren/presentaties/etc.
Ja godver als ik ga nadenken over hoe ik loop ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon even een bijlage met detail van je kuiten en knieholte. Anders een loopje bedenken waarvan ze meteen bij het binnenkomen weten dat jij de man met de kuiten bent.
watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?
Er zijn mensen die hun huiswerk maken als het niet verplicht isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als je maar goede cijfers haalt toch. Ik heb in de hele 6 jaar dat ik vwo deed nooit huiswerk gemaakt als het niet verplicht was
Muah nog niet eens,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als je maar goede cijfers haalt toch. Ik heb in de hele 6 jaar dat ik vwo deed nooit huiswerk gemaakt als het niet verplicht was
ik bedoel als het risico om straf te krijgen klein is, maakte ik het nooit. en bij ons op school had je weinig leraren die er iets tegen deden dus deed ik het nooit. liep alleen maar te blowen en stoned in de lessen te zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun huiswerk maken als het niet verplicht is?
Kijk, ik doe veel voor school en maak eigenlijk altijd mijn huiswerk, maar dát is echt overdreven.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja godver als ik ga nadenken over hoe ik loop ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Klopt ja, Fanta was datquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ehh, volgens mij was het Fanta maar die zal er ondertussen ook wel nat van zijn
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die voor hun examens hebben geleerdIk merk nu ook op de uni dat discipline een probleem is, maar dat komt gewoon omdat het op de middelbare altijd onder mijn niveau is geweest en echt geen zak hoefde te doen om toch goede cijfers te halen. Gelukkig ben ik er nu na één kwartaal achter gekomen dat uni veel en veel moeilijker is dan vwo, nu besteed ik aan één tentamen meer tijd dan ik gedurende de hele 6e van het vwo aan leren heb besteed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eens een sollicitatiegesprek zonder slaapquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan trek je zonder twijfel alle aandacht.
Rond nu mijn HBO af, studeer ongeveer 2 uur per tentamen. Dat kan echt nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik merk nu ook op de uni dat discipline een probleem is, maar dat komt gewoon omdat het op de middelbare altijd onder mijn niveau is geweest. Gelukkig ben ik daar na één kwartaal achter gekomen , nu besteed ik aan één tentamen meer tijd dan ik gedurende de hele 6e van het vwo aan leren heb besteed...
Oke ik heb ook dit jaar weer weken gehad dat ik niet in mijn agenda keek en daardoor alles vergat te maken. Maar echt opzettelijk zou ik het niet niet maken (lolquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik bedoel als het risico om straf te krijgen klein is, maakte ik het nooit. en bij ons op school had je weinig leraren die er iets tegen deden dus deed ik het nooit _O
altijd je huiswerk maken
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ik heb juist voor E&M gekozen omdat dat een makkelijk profiel is en je niet zo veel hoeft te doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah nog niet eens,
heb van 2 havo t/m 3 havo elk blok gewoon 1 of 2 verschillende vakken dan in voorgaande vakken onvoldoende gehad. Stond je aan het einde gemiddeld mooi voldoende.
Gewoon elk blok afwisselen met tijdens welke les je oplet en je boek ook echt open doet.
in de laatste 2 jaar was het kaolo simpel omdat ik N&T koos, en exacte vakken liggen mij. dus heb toen nog minder hoeven doen omdat ik geen talen meer had behalve engels ./ nederlands
ik heb in mn eerste jaar rechten denk ik net zoveel gedaan als 6vwo van de middelbare, bijna niks dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik merk nu ook op de uni dat discipline een probleem is, maar dat komt gewoon omdat het op de middelbare altijd onder mijn niveau is geweest en echt geen zak hoefde te doen om toch goede cijfers te halen. Gelukkig ben ik er nu na één kwartaal achter gekomen dat uni veel en veel moeilijker is dan vwo, nu besteed ik aan één tentamen meer tijd dan ik gedurende de hele 6e van het vwo aan leren heb besteed...
M is zoveel leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb juist voor E&M gekozen omdat dat een makkelijk profiel is en je niet zo veel hoeft te doenMaar N&T had mij het beste gelegen, ben altijd zeer goed in die vakken geweest.
Maarja minder doen wou ik liever
E&M zou ik waarschijnlijk een stuk meer moeite mee hebben gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb juist voor E&M gekozen omdat dat een makkelijk profiel is en je niet zo veel hoeft te doenMaar N&T had mij het beste gelegen, ben altijd zeer goed in die vakken geweest.
Maarja minder doen wou ik liever
Thanks for sharing maar vrijwillig naar de havo gaan omdat je al weet welke vervolg opleiding je wil gaan doen is iets heel anders dan zonder dat je überhaupt weet welk profiel je zou willen kiezen uit 2 vwo te worden getrapt omdat je niks doet en een game verslaving hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef stefanhaan het volgende: [..] Afhankelijk van wat je wilt doen wel ja. Ik kon ook makkelijk vwo aan maar heb havo gedaan zodat ik lekker kon relaxen, meer achter de computer zitten etc. Ik wist al in de 2e dat ik de opleiding wou doen die ik nu doe. En dat is een HBO opleiding. Dus in mijn geval heeft VWO 0,0 zin gehad what so ever. Dat zeg ik niet direct hoor, maar meer zolang hij niet zeker weet wat voor opleiding hij wil doen. Is het beter om VWO te doen zodat je beide kanten op kan. Maar op het moment dat je besluit HBO te doen, ja had je net zo goed havo kunnen doen. Heb je tenminste meer vrije tijd gehad, om jezelf te ontwikkelen wat ik in mijn geval gedaan heb.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef stefanhaan het volgende:
mensen die niet N&T Met Wiskunde D en Informatica
Oh, heel herkenbaar. Gesprek met een gigantisch lekker wijf hebben en tussen de vragen door haar in sm kleding proberen voor te stellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb eens een sollicitatiegesprek zonder slaap
Wat ging dat kaolo
Ook nog eens met 2 vrouwen
Ik kan niet zo goed overweg met vrouwen als ik niet in hun broekje wil of dat niet gepast is
Jij mag wel een uitzondering zijnquote:
oude agenda's die vol tekeningen/bullshit staan teruglezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een agenda, maar die was gewoon voor de sier. Scheurde alleen maar stukjes van de pagina's af, en schreef er onleesbare dingen in
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij mag wel een uitzondering zijn
Sinds 2 vwo geen agenda meer gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
oude agenda's die vol tekeningen/bullshit staan teruglezen
bij mij begon het altijd heel netjes maar na 2 weken begon ik er in te krassen, gaten er in de maken en ander vandalisme
weet je wel zeker dat hij echt een verslaving heeft aan videogames?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Thanks for sharing maar vrijwillig naar de havo gaan omdat je al weet welke vervolg opleiding je wil gaan doen is iets heel anders dan zonder dat je überhaupt weet welk profiel je zou willen kiezen uit 2 vwo te worden getrapt omdat je niks doet en een game verslaving hebt
2vwo, daar haken de meeste ook af bij ons op school. Toch nog steeds jammer... Ach, misschien bedenkt hij zich na 5havo en gaat hij dan alsnog vwo doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Thanks for sharing maar vrijwillig naar de havo gaan omdat je al weet welke vervolg opleiding je wil gaan doen is iets heel anders dan zonder dat je überhaupt weet welk profiel je zou willen kiezen uit 2 vwo te worden getrapt omdat je niks doet en een game verslaving hebt
Haha, dit jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
oude agenda's die vol tekeningen/bullshit staan teruglezen
bij mij begon het altijd heel netjes maar na 2 weken begon ik er in te krassen, gaten er in de maken en ander vandalisme
Ik heb informatica gedaan en werd altijd keihard voorgetrokken. Daardoor dacht ik dat ik het leuk was en ik heb een half jaar op HBO verkloot omdat het dus niet zo leuk wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef stefanhaan het volgende:
mensen die niet N&T Met Wiskunde D en Informatica
M is juist zo weinig lerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M is zoveel leren.
Ik baal opzich wel van mijn C&M, N&T is zoveel interessanter en je kan er meer mee en met wat moeite had ik het wel gekund.
Dit klinkt vast heel onwerkelijk.
Ik zou het er bijna voor doen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb informatica gedaan en werd altijd keihard voorgetrokken. Daardoor dacht ik dat ik het leuk was en ik heb een half jaar op HBO verkloot omdat het dus niet zo leuk was
Alle exacte vakken hoef je al helemaal niets voor te doen, mits het je van nature ligtquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
M is juist zo weinig leren
Voor talen-examen (had 4 talen) NIKS geleerd
De rest amper 1 dag van tevoren of helemaal niet (behalve geschiedenis)
Dit kan ik beamen ja, enigste wat je nodig hebt is je GR en Binasquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alle exacte vakken hoef je al helemaal niets voor te doen, mits je het je van nature ligt
geschiedenis was ook het enige struikelblok maar voor de rest is het echt een verrekt makkelijk profiel. wiskunde Aquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
E&M zou ik waarschijnlijk een stuk meer moeite mee hebben gehadHad zelf een NG profiel met natuurkunde, wiB en economie. Economie vooral gekozen omdat de berekeningen van het niveau brugklas zijn en de theorievragen met simpele logica zijn te beantwoorden
Maar geschiedenis enzo zou echt niks voor mij zijn...
Hij is hoogbegaafd dus dat hij vwo aan kan weet ik vrij zeker. En ik weet niet op wat voor school jij hebt gezeten maar op het klassikale gymnasium waar hij zit kom je echt niet weg met niks doen, je krijgt ook cijfers voor werkboeken etc. En voor vakken als Duits/Frans/Grieks/Latijn, als je daar geen woordjes/rijtjes leert kan je nog zo slim zijn maar haal je alsnog een slecht cijferquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm... Dan betwijfel ik of hij wel zo "makkelijk vwo kan". Ik heb zelf nooit een flikker gedaan op vwo, boekverslagen plukte ik van internet en las ik een keer door en dan hield ik een presentatie. Voor een presentatie bij biologie oid pakte ik een lap tekst van internet, las ik een keer door, maakte er snel een powerpointje van en tijdens je presentatie gewoon een beetje slap lullen en af en toe naar die lap tekst kijken om de informatie weer terug te halen. Voor m'n examens eigenlijk alleen voor wiskunde geoefend, de rest gewoon naar toe gegaan en makkelijk gehaald.
Voor een presentatie moet je inderdaad wel even de moeite doen om een lap tekst door te lezen, maar als je daar dan ook echt even een uurtje aan besteedt komt het allemaal wel in orde. En als hij zo slim is als een bovengemiddelde vwo'er, hoef je op havo echt nauwelijks voor te bereiden voor een presentatie. In de derde en vierde op vwo kregen wij havo eindexamens om mee te oefenen, maar dat niveau ligt toch echt wel beduidend lager dan vwo, hoor.
hoe zit het met een luipaardstring?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan zelfs tanktop aan doen als er animo voor is
Er was bij ons op school een bijlesklas voor Wiskunde Aquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
geschiedenis was ook het enige struikelblok maar voor de rest is het echt een verrekt makkelijk profiel. wiskunde Aen de rest is ook peanuts.
scheikunde en natuurkunde daarentegen moet je veel meer voor weten volgens mij
Heb je die al per post verstuurd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoe zit het met een luipaardstring?
Er bestaan helaas mensen die gewoon echt niks van Wiskunde snappen g.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er was bij ons op school een bijlesklas voor Wiskunde A_!!!!
Nee, niets zelfs. Alles staat in je grote vriend Binas. Als je een bèta bent en wiskunde geen probleem is, hoefde je echt nauwelijks te oefenen om een 8-9 te halenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
geschiedenis was ook het enige struikelblok maar voor de rest is het echt een verrekt makkelijk profiel. wiskunde Aen de rest is ook peanuts.
scheikunde en natuurkunde daarentegen moet je veel meer voor weten volgens mij
Cijfers voor werkboeken, dat is altijd naar als ze dat achteraf zeggen i.p.v. voorafquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is hoogbegaafd dus dat hij vwo aan kan weet ik vrij zeker. En ik weet niet op wat voor school jij hebt gezeten maar op het klassikale gymnasium waar hij zit kom je echt niet weg met niks doen, je krijgt ook cijfers voor werkboeken etc. En voor vakken als Duits/Frans/Grieks/Latijn, als je daar geen woordjes/rijtjes leert kan je nog zo slim zijn maar haal je alsnog een slecht cijfer
Vorige week toch al, is die nu nog niet binnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je die al per post verstuurd?
Bij ons voor (bijna) alle vakken en dus ook voor Wiskunde Cquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er was bij ons op school een bijlesklas voor Wiskunde A_!!!!
dan heb ik toch de verkeerde richting gekozenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, niets zelfs. Alles staat in je grote vriend Binas. Als je een bèta bent en wiskunde geen probleem is, hoefde je echt nauwelijks te oefenen om een 8-9 te halen
Stefan heeft 20 knikkers, 5 rode, 5 groene en 10 blauwe. Wat is de kans dat Stefan 3 keer achter elkaar een rode knikker pakt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er bestaan helaas mensen die gewoon echt niks van Wiskunde snappen g.
Ik ben er 1 vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er bestaan helaas mensen die gewoon echt niks van Wiskunde snappen g.
De C staat daar toch voor cursist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij ons voor (bijna) alle vakken en dus ook voor Wiskunde C.
Grieks en Latijn horen niet bij het vwo-pakket, he. Je had het over dat hij makkelijk vwo aan konquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is hoogbegaafd dus dat hij vwo aan kan weet ik vrij zeker. En ik weet niet op wat voor school jij hebt gezeten maar op het klassikale gymnasium waar hij zit kom je echt niet weg met niks doen, je krijgt ook cijfers voor werkboeken etc. En voor vakken als Duits/Frans/Grieks/Latijn, als je daar geen woordjes/rijtjes leert kan je nog zo slim zijn maar haal je alsnog een slecht cijfer
Met of zonder terugleggen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stefan heeft 20 knikkers, 5 rode, 5 groene en 10 blauwe. Wat is de kans dat Stefan 3 keer achter elkaar een rode knikker pakt?
Kansrekeningquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stefan heeft 20 knikkers, 5 rode, 5 groene en 10 blauwe. Wat is de kans dat Stefan 3 keer achter elkaar een rode knikker pakt?
als ik het goed heb:quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die kans is achterlijk kleinquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is geen binomiale verdeling, kansen blijven niet gelijk omdat zonder terugleggen. Anders had ik hem ook geweten jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
als ik het goed heb:
kansexperiment met herhaling dus binomcdf
kans op rood = 0.25
dus binomcdf(20,0.25,3)
zal het wel fout hebben
nee maar ik doe alsnog bar weinigquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
Rechten doe je toch, Stu?
Dat is inderdaad niet echt bèta.
Ja hij heeft binnenkort een afspraak bij een verslavings centrum voor jongeren. Ik heb het niet over iemand die af en toe een paar uurtjes gamed, zijn dag is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat hij echt een verslaving heeft aan videogames?
Fuck yeah.quote:
Ik wil de ICT kant op, maar dat is niet zo handig met C&Mquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar ik doe alsnog bar weinig
had makkelijk iets technisch kunnen gaan studeren maarja
ojaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is geen binomiale verdeling, kansen blijven niet gelijk omdat zonder terugleggen. Anders had ik hem ook geweten ja. Binomiaal
.
maar daar was ook een formule voor toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kans is achterlijk klein
5/20e * 4/19e * 3/18e
5/50 * 5/49 * 5/48 * 5/47 * 5/46 * 25/45 nog iets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
We gaan het moeilijker maken:
Stefan heeft 50 knikkers
5 paarse, 5 gele, 5 rode, 5 blauwe, 5 gele en 25 zwarte
Wat is de kans dat Stefan na 7 grepen van alle knikkers minstens 1 heeft?
wat heb je eraan om dit te weten in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan heeft 50 knikkers
Mwah, zeg dat niet te snel. Heb ooit bijles moeten geven (verplicht want er uitgestuurd bij wiskundequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef stefanhaan het volgende:
Maar kansberekening is wel een van de onderwerpen die iedereen na uitleg van een leraar toch wel moet kunnen begrijpen lijkt meHet is niet dat het heel ingewikkeld is enzo.
Ja gymnasium is niet moeilijker dan vwo in principe. En hij doet echt helemaal niks neequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Grieks en Latijn horen niet bij het vwo-pakket, he. Je had het over dat hij makkelijk vwo aan kon![]()
Tja, die woordjestoetsen in de onderbouw stellen toch geen flikker voor? Als je daar een halfuur voor zit, kop je zo'n tentamen makkelijk in. Maar als dat zelfs te veel is voor hem, dan snap ik het wel. En cijfers voor werkboeken oid heb ik nooit gehad gelukkig
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb in havo 2 een coach gekregen die tegen mijn ouders zei dat ik niet meer mocht gamen als ik me ziek had gemeld van school_!!!!
Heb wel in de world rankings van WoW gestaan
Je mag 7 keer een knikker pakken he en bovendien doe je het fout. De eerste knikker die je pakt is namelijk sowieso een goede.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
5/50 * 5/49 * 5/48 * 5/47 * 5/46 * 25/45 nog iets.
Daar heb ik dus zo'n poephekel aan bij Wiskunde A. Elke les weer zit ik daar met de gedachte "wat ga ik hier later aan hebben"quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat heb je eraan om dit te weten in het dagelijks leven?
Als hij havo weet af te maken, ik hoop hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
2vwo, daar haken de meeste ook af bij ons op school. Toch nog steeds jammer... Ach, misschien bedenkt hij zich na 5havo en gaat hij dan alsnog vwo doen.
[..]
Haha, dit ja. Net als met boeken/kaftpapier.
Nee dat je van alle 6 kleuren minstens 1 hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef stefanhaan het volgende:
wat is je vraag na drommel?
Hoe groot de kans is dat ik na 7 keer grijpen er ook daadwerkelijk eentje succesvol heb kunnen pakken of wat?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef stefanhaan het volgende:
wat is je vraag na drommel?
Hoe groot de kans is dat ik na 7 keer grijpen er ook daadwerkelijk eentje succesvol heb kunnen pakken of wat?
ahh zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee dat je van alle 6 kleuren minstens 1 hebt
Dit is toch gewoon duidelijk stoneysquote:Wat is de kans dat Stefan na 7 grepen van alle knikkers minstens 1 heeft?
Terechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb in havo 2 een coach gekregen die tegen mijn ouders zei dat ik niet meer mocht gamen als ik me ziek had gemeld van school_!!!!
Heb wel in de world rankings van WoW gestaan
Ja maar als je doet wat ik doe heb je alle kleuren 1 keer. De twee stappen daarna weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag 7 keer een knikker pakken he en bovendien doe je het fout. De eerste knikker die je pakt is namelijk sowieso een goede.
Oh, dat is wel echt een stuk ernstiger dan ik dacht. Is er op school niet iets van een vertrouwenspersoon/psycholoog/decaan waar hij mee kan praten? Want je hebt toch liever niet dat dit zo heel lang door gaat... Heeft hij verder ook echt geen hobby's? Geen sporten die hij beoefent oid?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja hij heeft binnenkort een afspraak bij een verslavings centrum voor jongeren. Ik heb het niet over iemand die af en toe een paar uurtjes gamed, zijn dag is zo
7.00 opstaan en gamen
7.50 in 2 minuten klaar maken voor school en naar school
15.30 thuis van school en gamen
18.00 verplicht eten zonder laptop
18.10 gamen
01.00 (of later, geen idee dan slaap ik al) slapen
En in het weekend gamen van 7 s'ochtends tot +/- 1 s'nachts met alleen pauze om naar de wc te gaan en avond te eten
Oh dat vind ik dan weer heel simpelquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat je ook geen kaarten kan lezen
Ik weet zelf het antwoord ook niet maar de laaste moet er iig afquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar als je doet wat ik doe heb je alle kleuren 1 keer. De twee stappen daarna weet ik niet.
Oh jawel.
5/50 * 5/49 * 5/48 * 5/47 * 5/46 * 25/45 * 44/44 * 43/43.
Laatste twee zijn dus overbodig dus was het de eerste keer al goed.
Zonder terug leggen word dit lastiger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan heeft 50 knikkers
Oh kak, ja nee, laat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet zelf het antwoord ook niet maar de laaste moet er iig af
Shit man, ben dit allemaal verleerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan heeft 50 knikkers
Wordt het niet eens tijd dat je ouders ingrijpen dan? Dit is echt niet gezondquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja hij heeft binnenkort een afspraak bij een verslavings centrum voor jongeren. Ik heb het niet over iemand die af en toe een paar uurtjes gamed, zijn dag is zo
7.00 opstaan en gamen
18.10 gamen
En in het weekend gamen van 7 s'ochtends tot +/- 1 s'nachts met alleen pauze om naar de wc te gaan en avond te eten
Met terugleggen weet je wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder terug leggen word dit lastiger.
Maar met terug leggen is de kans op een zwarte per greep al 1/2. De kans dat je na 7 grepen er 1 van elke kleur hebt en 1tje mag dubbel zijn dan die is zo klein. Dat ik het niet eens zou berekenen want daar heb je niks aan
Nee, dan kom je over als een slijmbalquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik het morgen aan mijn wiskundeleraar vragen Drommel? Moet morgen rapport bij hem ophalen.
Dat zal baas zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik het morgen aan mijn wiskundeleraar vragen Drommel? Moet morgen rapport bij hem ophalen.
Gewoon een week die kabel eruit janken en de reactie filmen voor hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
7.00 opstaan en gamen
18.10 gamen
"Drommel van de foks had een vraag"quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, dan kom je over als een slijmbal
Nee ik doe dat niet, ik wil zo snel mogelijk naar huisquote:
Dan mag hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Drommel van de foks had een vraag"
Oh, sounddesign zie ik, vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef Onorgineel het volgende:
En ik zit hier een beetje muziek te maken op mbo
Hij loopt bij een psychiater voor zijn ADD, die heeft hem ook doorverwezen. Hij zat op honkbal en gitaarles, dat eerste heeft nu zomerstop maar daarvoor zei hij vaker af dan dat hij speelde en dat laatste is hij mee gestopt omdat hij liever gamede dan naar les ging.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt een stuk ernstiger dan ik dacht. Is er op school niet iets van een vertrouwenspersoon/psycholoog/decaan waar hij mee kan praten? Want je hebt toch liever niet dat dit zo heel lang door gaat... Heeft hij verder ook echt geen hobby's? Geen sporten die hij beoefent oid?
Maar WoW Worldrankings waren belangrijker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had met het 3e drumexamen naar conservatorium gekunt
jij ging toch naar bed?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
Kansberekening snap ik ook nog niet helemaal, maar dat is gewoon omdat mijn leraar niet te verstaan is, en ik me er verder nog niet zo in verdiept heb
Dacht ik al ja.quote:
Want je eigen keandra is stuk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hooidraad,wil je nog een paar mooie dames posten?
Dit is geen B&H hequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hooidraad,wil je nog een paar mooie dames posten?
Wat zeggen je ouders daar dan van? Mijn ouders verplichtten mij altijd wel om te sporten, buiten te komen, vrienden op te zoeken, etc. Niet dat ik het anders niet gedaan had, maar tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij loopt bij een psychiater voor zijn ADD, die heeft hem ook doorverwezen. Hij zat op honkbal en gitaarles, dat eerste heeft nu zomerstop maar daarvoor zei hij vaker af dan dat hij speelde en dat laatste is hij mee gestopt omdat hij liever gamede dan naar les ging.
lig ik ook, ben alleen nog klaarwakker. Kutfok op telefoonquote:
Mijn vader woont in het buitenland en mijn moeder is -hoe lullig het ook klinkt- te soft om hier mee om te gaan. Het is ook altijd ruzie hier in huis omdat ze geen grenzen kan stellen. Dan zegt ze "als je nu niet stopt pak ik hem af!" maar mijn broertje weet dat ze dat toch nooit doet of hem na 1 dag weer terug geeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Shit man, ben dit allemaal verleerd
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je ouders ingrijpen dan? Dit is echt niet gezond
Nee, ik wou vroeger rijk worden. Nu maakt het me niet zoveel meer uit maar mn vriendin wil rijk wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar WoW Worldrankings waren belangrijker?
Hoe fucking makkelijk wil je het makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wij krijgen trouwens alleen knikkeropdrachten met twee kleuren knikkers, omdat Wiskunde C bij ons zit.
dit is erg herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn vader woont in het buitenland en mijn moeder is -hoe lullig het ook klinkt- te soft om hier mee om te gaan. Het is ook altijd ruzie hier in huis omdat ze geen grenzen kan stellen. Dan zegt ze "als je nu niet stopt pak ik hem af!" maar mijn broertje weet dat ze dat toch nooit doet of hem na 1 dag weer terug geeft.
Ga je zelf toch een uitkering trekken en laat je je vriendin werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik wou vroeger rijk worden. Nu maakt het me niet zoveel meer uit maar mn vriendin wil rijk worden
Oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik wou vroeger rijk worden. Nu maakt het me niet zoveel meer uit maar mn vriendin wil rijk worden
Nee dankje, van de laatste keer dat ik zo iets flikte staan er nog steeds krassen/deuken in mijn slaapkamer deurquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon een week die kabel eruit janken en de reactie filmen voor hier.
Na de vakantie gaat Wiskunde C alles van 4 en 5v herhalen en krijgen wij nieuwe dingen. Dan wordt het interessant denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe fucking makkelijk wil je het maken
Ik zou doodsongelukkig zijn met een uitkeringquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ga je zelf toch een uitkering trekken en laat je je vriendin werken?
Klinkt misschien vreemd, maar kun jij niet proberen in te grijpen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn vader woont in het buitenland en mijn moeder is -hoe lullig het ook klinkt- te soft om hier mee om te gaan. Het is ook altijd ruzie hier in huis omdat ze geen grenzen kan stellen. Dan zegt ze "als je nu niet stopt pak ik hem af!" maar mijn broertje weet dat ze dat toch nooit doet of hem na 1 dag weer terug geeft.
Lekker hele dag squattenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou doodsongelukkig zijn met een uitkering
Ik heb het nog niet gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
Kansberekening snap ik ook nog niet helemaal, maar dat is gewoon omdat mijn leraar niet te verstaan is, en ik me er verder nog niet zo in verdiept heb
Hoezo heb je alle tijd van de wereld om te squatten in de sportschool g. Kun je nog dikkere kuiten kweken man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou doodsongelukkig zijn met een uitkering
dit klinkt redelijk ernstig, wat voor games speelt ie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje, van de laatste keer dat ik zo iets flikte staan er nog steeds krassen/deuken in mijn slaapkamer deur
Gelukkig overleef ik ook al jaren prima zonder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij snapt onze mooi dames posts niet.
Whut, in welke klas zit je danquote:
Lastig. Er is toch zo'n kliniek voor gameverslaafden? Schop hem daar eens heenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vaak genoeg geprobeerd maar mijn broertje ziet mij niet als autoritair figuur dus dan schiet het niet op. En de laatste keer dat ik mijn moeder erop aansprak begon ze te huilen en zei ze dat ze het niet meer aankon en dat ik ook vroeger ook lastig was etcquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klinkt misschien vreemd, maar kun jij niet proberen in te grijpen?
die gast zit toch in de gevangenis omdat ie losse handjes had?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lastig. Er is toch zo'n kliniek voor gameverslaafden? Schop hem daar eens heen
Inderdaad, maar is er geen andere?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gast zit toch in de gevangenis omdat ie losse handjes had?
Krijg je van mij een nieuwe deur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje, van de laatste keer dat ik zo iets flikte staan er nog steeds krassen/deuken in mijn slaapkamer deur
Ja je wil hem echt niet boos krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dit klinkt redelijk ernstig, wat voor games speelt ie?
G, ik train max 3 keer per week. Met uitkering zou ik max 5 keer per week trainen. (olympic lifting schemaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo heb je alle tijd van de wereld om te squatten in de sportschool g. Kun je nog dikkere kuiten kweken man.
Zat in de derde dit jaar maar ben amper gegaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whut, in welke klas zit je dan?
Kon ik dat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lastig. Er is toch zo'n kliniek voor gameverslaafden? Schop hem daar eens heen
Een 13-jarige met een eigen laptop? Denk dat daar je kink in de kabel zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja je wil hem echt niet boos krijgenEn geen idee iets online op zijn laptop.
Oh, dan heb je dat inderdaad nog niet (echt) gehad neequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zat in de derde dit jaar maar ben amper gegaanDoe nu thuis studie.
Goed bezig, we zien je wel op de de volgende olympische spelen dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G, ik train max 3 keer per week. Met uitkering zou ik max 5 keer per week trainen. (olympic lifting schema) Ik ga de komende tijd cutten en me focussen op technische lifts zoals power cleans, clean & jerk, clean en press (zie UI voor de press) snatch e.d. Alle barbells worden gesausd ik zeg je
Ik ook man, had helemaal niks op m'n kamerquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moest vroeger een desktop delen met mijn ouders en zus. Waar is het toch mis gegaan met de jeugd van tegenwoordig
Loden pijp onder je kussen leggen indien hij dit keer door de deur komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja als het bij mijn deur blijft deze keer
Vader die zich schuldig voelt over van alles, heb er ook 1 staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een 13-jarige met een eigen laptop? Denk dat daar je kink in de kabel zit.
Een 13-jarige die buiten school geen kut doet behalve gamen? Wat denk je dat ie aan gaat richten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja als het bij mijn deur blijft deze keer
Ik op mijn 14e volgens mij een crappy W98 desktop die zo traag draaide dat je zelfs amper kon browsen op het internetquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook man, had helemaal niks op m'n kamer
In Rusland hebben ze daar hele instellingen voor waar je van kinds af aan in begintquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed bezig, we zien je wel op de de volgende olympische spelen dus.
Volgend jaar staatsexamen doen ipv nog 3/4 jaar middelbare schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dan heb je dat inderdaad nog niet (echt) gehad nee. En klinkt niet echt goed
. Maar wel mooi dat je gewoon thuis kunt studeren dan
.
bij de oudersquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moest vroeger een desktop delen met mijn ouders en zus. Waar is het toch mis gegaan met de jeugd van tegenwoordig
Nee, mis flexibiliteit in mijn enkels en had geen zin om deze te verneukenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:37 schreef Hooidraad het volgende:
Drommel, doe je geen American Football meer?
Staatsexamen vwoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgend jaar staatsexamen doen ipv nog 3/4 jaar middelbare school
Klinkt wel behoorlijk serieus... Zijn je vader en moeder uit elkaar of zit hij tijdelijk alleen in het buitenland?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vaak genoeg geprobeerd maar mijn broertje ziet mij niet als autoritair figuur dus dan schiet het niet op. En de laatste keer dat ik mijn moeder erop aansprak begon ze te huilen en zei ze dat ze het niet meer aankon en dat ik ook vroeger ook lastig was etc
In china ook vast welquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze daar hele instellingen voor waar je van kinds af aan in begint
Loden pijp nog welquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Loden pijp onder je kussen leggen indien hij dit keer door de deur komt.
Ja natuurlijk, zit wat meer gewicht achter dan een koperen pijp bv. Komt net een tikkie harder aan als je er een flinke zwiepert aan geeft.quote:
Vorige keer had hij o.a een hamer er bij gehaaldquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een 13-jarige die buiten school geen kut doet behalve gamen? Wat denk je dat ie aan gaat richten?
Put on his wizard robe and hat?
Netjesquote:
Vader studeert nog (quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klinkt wel behoorlijk serieus... Zijn je vader en moeder uit elkaar of zit hij tijdelijk alleen in het buitenland?
Psychologische oorlogsvoering dan maar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vorige keer had hij o.a een hamer er bij gehaaldHet is verassend moeilijk vechten tegen iemand die jou wel serieus pijn wil doen maar jij hem niet
Ik denk dat ik wel een soort van in de problemen kom als ik mijn broertje vermoordquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zit wat meer gewicht achter dan een koperen pijp bv. Komt net een tikkie harder aan als je er een flinke zwiepert aan geeft.
Ook vwo? :pquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Netjes.
![]()
Ik doe volgend jaar ook examen
. Sudden realisation.
Jep. Hoop dat het allemaal gaat lukkenquote:
Computertijd van een uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
Aii.. Ik ben geen psycholoog, maar ik denk dat die hele thuissituatie een belangrijke rol speelt in hoe je broertje zich gedraagt.. Lastige situatiequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vader studeert nog (), behoorlijk lang verhaal maar het komt er op neer dat hij zijn studie belangrijker vindt dan zijn gezin. Ze zijn ondertussen gescheiden ja.
Vertelquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering dan maar?
Mur heeft nog wel tips.
Ik voel jequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep. Hoop dat het allemaal gaat lukken.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Tinychat gaat echt hard man, dat hier uberhaubt nog mensen posten
Dat had een toenmalige vriendin van mij. Ook echt met zo'n programma dat de pc afsloot na een bepaalde tijd. Niks melding, gewoon ineens BAM computer uit.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Tinychat gaat echt hard man, dat hier uberhaubt nog mensen posten
Ik ook niet maar dat sowieso. Valt alleen niks aan te veranderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aii.. Ik ben geen psycholoog, maar ik denk dat die hele thuissituatie een belangrijke rol speelt in hoe je broertje zich gedraagt.. Lastige situatie
Hoe ga je 3 jaar in één jaar lerenquote:
Nou, succes ermee in ieder geval. Hopen dat het snel goed komt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat sowieso. Valt alleen niks aan te veranderen.
Dat idee heb ik ook, de hele dag door gamen is een vorm van verdoven/ontsnappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aii.. Ik ben geen psycholoog, maar ik denk dat die hele thuissituatie een belangrijke rol speelt in hoe je broertje zich gedraagt.. Lastige situatie
ja inderdaadquote:
Tjah, een uur terwijl je met een 56k modem alles in moest laden was dan ook vrij kort.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja inderdaadIk werd toen alleen boos omdat ik er al af moest
Terwijl ik nog dingen wou doen juist
Ruzie maken met broer/zus: "Nu mag ik eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja inderdaadIk werd toen alleen boos omdat ik er al af moest
Terwijl ik nog dingen wou doen juist
NHA en alleen de basis (geen tijdverspillende klassikale lessen, domme opdrachten, nutteloze presentaties en frustrerende groepsopdrachten), prima te doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe ga je 3 jaar in één jaar leren?
Jep.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, de hele dag door gamen is een vorm van verdoven/ontsnappen.
Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nou, succes ermee in ieder geval. Hopen dat het snel goed komt.
Ik duik m'n nest in
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had een toenmalige vriendin van mij. Ook echt met zo'n programma dat de pc afsloot na een bepaalde tijd. Niks melding, gewoon ineens BAM computer uit.
Het was vaak gezellig in dat gezin vanaf het moment dat ze dat programma installeerden.
Ach, zal wel goedkomenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
NHA en alleen de basis (geen tijdverspillende klassikale lessen, domme opdrachten, nutteloze presentaties en frustrerende groepsopdrachten), prima te doen.
Wij hebben ook dagen gehad dat idd de tijd letterlijk met de wekker van de oven werd bijgehoudenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden een kookwekker staan, uren konden zomaar 90 minuten duren plots'JA MAAR HIJ IS NOG NIET AFGEGAAAAN'
Ja daarom vindt mijn moeder het ook zielig om de laptop af te pakken. Hij heeft ook helemaal geen vrienden om mee af te spreken of andere hobby's om zijn tijd mee te vullen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, de hele dag door gamen is een vorm van verdoven/ontsnappen.
Heel lastig ja, als gezin kom je daar maar moeilijk uit. Dan zou z'n moeder echt hulp in moeten schakelen, weet alleen niet wie of wat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep.
Maar hoe kun je dat oplossen? Ouders uit elkaar, vader in buitenland en moeder is niet echt in staat er iets tegen te beginnen. Broertje wil geen hulp en wordt gek als hij niet kan gamen en besteedt letterlijk elk vrij moment aan gamen...
Lijkt me echt behoorlijk kut om in zo'n situatie te zitten.
Hahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden een kookwekker staan, uren konden zomaar 90 minuten duren plots'JA MAAR HIJ IS NOG NIET AFGEGAAAAN'
Nou, ik nu ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep wou dat ik het eerder had ontdekt
Ik vond/vind de middelbare school zo'n verspilling van mijn tijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik nu ook wel.
Al heb ik het niet nodig. Zo kom ik er ook wel.
Heb ik me ook 6 jaar lang aan geërgerd. Werd pas helemaal irritant toen in de 6e iedereen die 18 was zichzelf per week 2-3 dagen (of op z'n minst de ochtenden) ziekmeldde, zat ik daar als 17 jarige me hele dagen te vervelen op schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vond/vind de middelbare school zo'n verspilling van mijn tijdElke dag om half 7 opstaan om een dag niks te leren
Ik heb het 3 jaar volgehoudenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik me ook 6 jaar lang aan geërgerd. Werd pas helemaal irritant toen in de 6e iedereen die 18 was zichzelf 2-3 dagen (of op z'n minst de ochtenden) ziekmeldde, zat ik daar als 17 jarige me hele dagen te vervelen op schoolZei ook steeds tegen m'n ouders dat het echt zinloos was, maar naar school gaan is gezond werd er dan gezegd
Ach, ik heb het overleefd.
Alleen de onderbouw? Welk profiel ga je examen in doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb het 3 jaar volgehouden
Trustequote:
Thx, we gaan genieten en de niet naar vrouwenmening luisteren skills weer wat aanscherpen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
http://www.humo.be/docume(...)-parijs-documentaire
Alsjeblieft
Zo is datquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Truste
[..]
Thx, we gaan genieten en de niet naar vrouwenmening luisteren skills weer wat aanscherpen.
Blijf lekker liggen en geniet van een aflevering van 'Vissen met Leon'.quote:
Herkenningquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:31 schreef Onorgineel het volgende:
Godver kut hoerenkots, kijk eventjes op mn telefoon, kijk weer op, rijdt mn metro voor m'n neus weg neeee![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:31 schreef Onorgineel het volgende:
Godver kut hoerenkots, kijk eventjes op mn telefoon, kijk weer op, rijdt mn metro voor m'n neus weg neeee![]()
![]()
Ik zou ze misschien gebruiken als inspiratie en er fatsoenlijke klonen van produceren.quote:
Dat zou nog kunnen ja, maar dan ook gewoon met wat groente (tomaatje en sla doen wonderen)quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou ze misschien gebruiken als inspiratie en er fatsoenlijke klonen van produceren.
Idem.quote:
Wat zit er op?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja, maar dan ook gewoon met wat groente (tomaatje en sla doen wonderen)
[..]
Idem.
[ afbeelding ]
Dit ook
Ziet er uit als mijn kipcurry.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leftoversvolgens één of ander blog, ziet er wel erg goed uit
Of voor twee dagenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziet er uit als mijn kipcurry.
Geniaal idee welMaar dan is het wel gelijk een pizza voor 2.
Ik kom nog niet eens op een dag. Ontbijt en lunch, maar wat moet ik als avondeten nemen dan?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens op een dag. Ontbijt en lunch, maar wat moet ik als avondeten nemen dan?
Hoe fijn zou het zijn als je gewoon zo'n "2 halen 1 betalen" coupon bij je pizza in de oven kon gooien en dat je er dan gewoon 15 minuten later twee pizza's uithaalt.quote:
Maak gehaktballetjes in eigengemaakte tomatensaus, courgette en champignons, zal even een foto uploaden van mijn creatie gisterenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
Ik wil vanavond weer een nieuw kookavontuur.![]()
Zo maar even checken of vas me weer wil helpen.
Dat zou zo enorm baas zijn, maar dan wel zelf gemaakt natuurlijk, niet zo'n diepvriesding.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe fijn zou het zijn als je gewoon zo'n "2 halen 1 betalen" coupon bij je pizza in de oven kon gooien en dat je er dan gewoon 15 minuten later twee pizza's uithaalt.
Geen probleem, gewoon zeggen dat je vergeten was om je avonddienst in de agenda te zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:32 schreef Olment het volgende:
Goedemorgen
Uurtje verslapen... Moet kunnen
Voor nu?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, gewoon zeggen dat je vergeten was om je avonddienst in de agenda te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |