SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met kuiten als de jouwe loop je toch overal zo naar binnen?
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar je moet wel wat doen hoe makkelijk het ook is.
In sommige SC's liggen lapobinnenkomers nogal gevoelig...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je verontschuldigt je voor een lapo?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En in de trein zomaar nummers bellen om te vragen of ze op de dienstregeling online willen kijken of ik wel in de goede trein zit, was een man die z'n computer ervoor opstartte, best wel triest eigenlijk achteraf gezien maar had bier op mja mja
ruikt de kiwi zuur?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn kiwi smaakt raar, is die nog goed?
het was een inhoudelijke postquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In sommige SC's liggen lapobinnenkomers nogal gevoelig...
Als jij het niet doet, steelt Mur 'm wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was jij ook diegene met 'ik heb 10000 posts op fok heb ik nu autisme?' en dat je naar een 0900 nummer werd verwezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
Doe dan alsof je iemand belt en die vraag stelt, en zeg "Wat?! Is dit de trein naar [insert andere stad]?? Shit dan moet ik er zo uit"
en kijken hoe mensen om je heen in de trein reageren
Ik heb hem al weggeflikkerd. Heb 1 keer voedselvergiftiging gehad en ben toen 5kg verloren in 2 dagen ofzoquote:
Als je maar goede cijfers haalt toch. Ik heb in de hele 6 jaar dat ik vwo deed nooit huiswerk gemaakt als het niet verplicht wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor
Aanwezig zijn tijdens de lessen is haast voldoende als je vwo gewoon aan kan. Gewoon minimale moeite in verplichte schriftelijke opdrachten steken. Huiswerk niet maken, af en toe ervoor nablijven. Totdat de leraren er gewoon niks meer om geven.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden ook nog mensen gebeld namens Govert Lik van de consumentenbond ofzo, of een vrouw die in de keuken aan het koken was even de koelkast open kon doen en het gas open kon draaien, om te kijken of het warmer of kouder werd in de keuken. Deed ze het nog ook![]()
![]()
![]()
Dit is de stoner-SC, iedereen is hier relaxed en geeft geen neuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
was te laat :pquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij het niet doet, steelt Mur 'm wel.
Gewoon even een bijlage met detail van je kuiten en knieholte. Anders een loopje bedenken waarvan ze meteen bij het binnenkomen weten dat jij de man met de kuiten bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprek
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Was jij ook diegene met 'ik heb 10000 posts op fok heb ik nu autisme?' en dat je naar een 0900 nummer werd verwezen![]()
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen een pasfoto op mijn cv. Bovendien zien ze als ze niet goed opletten niet eens dat mijn kuiten de hele pantalon scheeftrekt tijdens het sollicitatiegesprek
Welke FOK!ster niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?
Hmm... Dan betwijfel ik of hij wel zo "makkelijk vwo kan". Ik heb zelf nooit een flikker gedaan op vwo, boekverslagen plukte ik van internet en las ik een keer door en dan hield ik een presentatie. Voor een presentatie bij biologie oid pakte ik een lap tekst van internet, las ik een keer door, maakte er snel een powerpointje van en tijdens je presentatie gewoon een beetje slap lullen en af en toe naar die lap tekst kijken om de informatie weer terug te halen. Voor m'n examens eigenlijk alleen voor wiskunde geoefend, de rest gewoon naar toe gegaan en makkelijk gehaald.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je 0 doet voor school zal je zelfs je VMBO niet halen. Zelfs daar moet je projecten doen/woordjes leren/presentaties/etc.
Ja godver als ik ga nadenken over hoe ik loop ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon even een bijlage met detail van je kuiten en knieholte. Anders een loopje bedenken waarvan ze meteen bij het binnenkomen weten dat jij de man met de kuiten bent.
watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welke FOK!ster was dat ook alweer, die zich zo druk zat te maken omdat jij je kuiten op TC had laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |