Ik zie niet in waarom je per definitie een oplichter bent als je zo'n uitspraak doet. Ik zal de laatste zijn die zegt dat hubbard er geen leuk centje aan verdient heeft. Maar hoe kun je op basis van 1 uitspraak bepalen of iemand een oplichter is? Dat is niet alleen kort door de bocht, maar ook nog eens erg naïef.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een slimme zakenman. Maar dit gaat om een religie en dat maakt het anders.
Het gaat me erom dat hier het geloof als product in de markt gezet wordt.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:41 schreef exscn het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je per definitie een oplichter bent als je zo'n uitspraak doet. Ik zal de laatste zijn die zegt dat hubbard er geen leuk centje aan verdient heeft. Maar hoe kun je op basis van 1 uitspraak bepalen of iemand een oplichter is? Dat is niet alleen kort door de bocht, maar ook nog eens erg naïef.
Niet echt mijn definitie van concreet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef exscn het volgende:
Mijn leven was een puinhoop. Wat er in dianetics geschreven stond viel helemaal op zijn plaats. Dat boek is de reden geweest, en alleen dat boek. De rest werkte tegen.
Sorry, ik zie nu dat ik je vraag niet goed begreep.quote:
Zelfde vraag, anders gesteld: Je had een baan en een relatie, en toch zeg je dat je leven een puinhoop was. Terwijl je zou denken dat deze twee factoren je rust en stabiliteit geven. En zoals Starla zegt: relatie & een baan is een basis voor geluk.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:43 schreef exscn het volgende:
[..]
Sorry, ik zie nu dat ik je vraag niet goed begreep.
Je wil weten waarom het mij geholpen heeft?
En Wat mij geholpen heeft?
Of iets anders?
Hier was ik inderdaad benieuwd naar, duidelijk, bedankt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef exscn het volgende:
Tja een aantal factoren waarom mijn leven een puinhoop was. Op mijn werk werd mijn gedrag getolereerd, ik kwam minimaal 1 keer per week te laat, leverde regelmatig slordig werk af, en werd voornamelijk aangehouden omdat ik technisch gezien erg goed was.
Mijn relatie was niet super, minimaal 1 keer in de week ruzie. Mijn financiële administratie was een rotzooi. Er werd op 1 punt zelfs bijna beslag op mijn inboedel gelegd. Ondanks dat ik samenwoonde wist ik dat grotendeels geheim te houden voor mijn vriendin.. Ik moest dan ook iedere dag ervoor zorgen dat ik eerder de post te pakken had dan zij.
Mijn ouders sprak of zag ik amper, ik gaf ze geen aandacht. Mijn vrienden, die ik wel veel had, sprak ik ook steeds minder. Mijn gezondheid werd steeds slechter, ik at veel te veel en sportte niet.
Ook zat ik alleen maar achter de pc, iets anders interesseerde mijn niet. En de weinige projecten die ik had werden niet afgemaakt, dat was voornamelijk klussen in huis.
Wat mij uit deze puinhopen geholpen heeft is dus dianetics auditing. Ik denk dat ik zo'n 30 uur in totaal in de stoel gezeten heb de eerste ronde. En in totaal een uur of 100.
Na de eerste 30 uur was de basis in orde. Ik pakte zaken op en maakte dingen af, ik communiceerde beter met mijn vriendin, ouders en vrienden. Ook op mijn werk ging het beter, ik werd op tijd wakker en werkte netter.
hmmm, dit soort oplossingen kunnen ook opgelost worden door een andere manier, en zit voor groot gedeelte in het ziekenfonds, en had je behoorlijk op de kosten bespaard + zonder de religie er bij.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef exscn het volgende:
Tja een aantal factoren waarom mijn leven een puinhoop was. Op mijn werk werd mijn gedrag getolereerd, ik kwam minimaal 1 keer per week te laat, leverde regelmatig slordig werk af, en werd voornamelijk aangehouden omdat ik technisch gezien erg goed was.
Mijn relatie was niet super, minimaal 1 keer in de week ruzie. Mijn financiële administratie was een rotzooi. Er werd op 1 punt zelfs bijna beslag op mijn inboedel gelegd. Ondanks dat ik samenwoonde wist ik dat grotendeels geheim te houden voor mijn vriendin.. Ik moest dan ook iedere dag ervoor zorgen dat ik eerder de post te pakken had dan zij.
Mijn ouders sprak of zag ik amper, ik gaf ze geen aandacht. Mijn vrienden, die ik wel veel had, sprak ik ook steeds minder. Mijn gezondheid werd steeds slechter, ik at veel te veel en sportte niet.
Ook zat ik alleen maar achter de pc, iets anders interesseerde mijn niet. En de weinige projecten die ik had werden niet afgemaakt, dat was voornamelijk klussen in huis.
Wat mij uit deze puinhopen geholpen heeft is dus dianetics auditing. Ik denk dat ik zo'n 30 uur in totaal in de stoel gezeten heb de eerste ronde. En in totaal een uur of 100.
Na de eerste 30 uur was de basis in orde. Ik pakte zaken op en maakte dingen af, ik communiceerde beter met mijn vriendin, ouders en vrienden. Ook op mijn werk ging het beter, ik werd op tijd wakker en werkte netter.
Bewonderenswaardig, wat mij betreft zou de relatie meteen op scherp staan als mijn partner naar Scientology zou gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef exscn het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er altijd achter gestaan, die zag de verbeteringen in mijn persoon.
Volgens mij heeft Danny in het verleden ook een aantal brieven/mails van Scientology gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vast wel..
Ze hebben een volledig advocaten netwerk.
en stel internet geeks die youtube afstruinen en filmpjes proberen te blokkeren die negatief zijn over scientologie
Scientology wil info van FOK! over FOKquote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny in het verleden ook een aantal brieven/mails van Scientology gehad.
Mooi dat antwoord van Dannyquote:Op maandag 1 juli 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Scientology wil info van FOK! over FOK
FOK! wordt onderzocht door Scientology!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |