PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
De enige medicatie die wat doet is de prednison. Ik krijg een dikke kop. Daarbuiten progressie van 0,0%. Geen enkele functie tot nu toe terug gekomen. Mijn mooie dokter kan donderdag aan de slag met mij. Zou best kunnen dat ik onder de mri magquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha traden gaat sneller ja, maar voor een keertje is dit ook wel leuk. Hoe gaat het verder? Medicatie doet nog steeds braaf zijn werk? Wanneer krijg je de uitslag?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De enige medicatie die wat doet is de prednison. Ik krijg een dikke kop. Daarbuiten progressie van 0,0%. Geen enkele functie tot nu toe terug gekomen. Mijn mooie dokter kan donderdag aan de slag met mij. Zou best kunnen dat ik onder de mri mag
Dan is Santacroce ineens behoorlijk gestegen in prijsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zoveel open gemaakt als de meesten hier geloof ik omdat ik nog een tentamen tussendoor had, maar ik had nog wel Santacroce en Kirchoff die samen al goed zijn voor ruim 8k
6k ishquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is Santacroce ineens behoorlijk gestegen in prijs
Hij was ook binnen 5 minuten weg terwijl er een paar andere 4atb lager op stonden (ik had 4411). Misschien een fixje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was niet zo lang geleden nog 2.5k ofzo. Ik heb hem dit jaar nog niet in een pack gehad.
Maar wel uitzicht op nieuwe doktersbezoekjesquote:
Ah, dus zo ziet een kut er vanbinnen uit na een zwaar ongeluk.quote:
Oh ik had van jou wel een goed advies verwacht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, dus zo ziet een kut er vanbinnen uit na een zwaar ongeluk.
Dat is wel een goed idee ja. Dan zien ze ook meteen dat het menens is aan die scheve bakkes van jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel uitzicht op nieuwe doktersbezoekjesGelukkig zijn de hoofd-en oorpijnen weg. Dus ben pijnvrij. De rest zal vanzelf wel weer een keer goedkomen. Wel benieuwd of ze in de bloedtests van vorige week nog nuttige info hebben kunnen halen
Vrijdag ga ik gewoon met de bus eventjes naar mn werk om daar even een bakkie te doen. Weer even onder de mensen, laat ik gelijk mn goede wil zien ook
Was ook maar een garpje hoor, maar het is wel een vies teamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik had van jou wel een goed advies verwacht.
Pace > Length.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een garpje hoor, maar het is wel een vies team
Enige zwakke plek lijkt me Valbuena..kut workrates en de strength van een 4-jarig meisje...Jammer dat Biabiabiabiany net niet kan
Sowieso wel weinig lengte op je middenveld trouwens. Met zijn 4en zijn ze samen 3 meter lang.
Ik las Ivandildoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Thorb het volgende:
Vandaag 5x Manolev en 6x Ivanildo volgens mij
Ik verkoop net 4 gouden voor 3600 BIN met nog 40 minuten te gaan ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je gewoon een redelijk team van maken
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 22:36:55#PSV hoopt maandag bij de eerste training #Bruma te kunnen presenteren, melden we morgen in het ED. reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 22:36:55#PSV hoopt maandag bij de eerste training #Bruma te kunnen presenteren, melden we morgen in het ED. reageer retweet
Ik weet het niet.. Ik ga geen verwachtingen hebben, want bij Marcelo en Zanka dacht ik ook dat ze goede CB's hadden gehaald.quote:
75 standing tackle dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik ga geen verwachtingen hebben, want bij Marcelo en Zanka dacht ik ook dat ze goede CB's hadden gehaald.
Dat was de makkelijkste investering van heel FUT 13, de TOTS spelers die tijdelijk nog even mochten dalen in prijs door een re-releasequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef DuTank het volgende:
TOTS Barzagli is alweer naar 110k+. Ik kocht 'm gisteren voor 100k. Mooi.
als ik genoeg coins had gehad welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
goedkoopste BIN Vidal nu 250K, t.o.v. 210 a 215K eergisteren. iemand mijn tip nog opgevolgd om in hem te investeren?
barzagli ook al 35K omhoogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
goedkoopste BIN Vidal nu 250K, t.o.v. 210 a 215K eergisteren. iemand mijn tip nog opgevolgd om in hem te investeren?
Op de Xbox Barzagli dus pas 15k ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
barzagli ook al 35K omhoog![]()
courtois zo'n 20K
TOTT confed cupquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
Dit slaat natuurlijk ook nergens meer op.
Ben benieuwd wat EA nu gaat doen, want straks zijn die consumables zo duur dat spelen juist coins kost in plaats van oplevert.
[ afbeelding ]
Dan moeten mensen maar meer packs gaan kopen en de contracten die ze daarin krijgen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
Ben benieuwd wat EA nu gaat doen, want straks zijn die consumables zo duur dat spelen juist coins kost in plaats van oplevert.
[ afbeelding ]
Hopelijk nog een rest of the world TOTS.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt te gayquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Speel ik tegen een kerel met het duurst mogelijke Serie A team zo ongeveer, gaat hij het laatste half uur achterin rondtikken bij 2-1 voor hem..in de 2e ronde
Tegen silvers
Op zo'n moment wil je die kerel toch een paar flinke beuken tegen z'n schedel geven? Of niet dan? Ik kan daar zo agressief van worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Speel ik tegen een kerel met het duurst mogelijke Serie A team zo ongeveer, gaat hij het laatste half uur achterin rondtikken bij 2-1 voor hem..in de 2e ronde
Tegen silvers
Je had Smookz moeten horen in de party met clubs. Hij was instaat heel Italie uit te roeienquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je die kerel toch een paar flinke beuken tegen z'n schedel geven? Of niet dan? Ik kan daar zo agressief van worden.Het is maar een kutspel, maar het gaat mij om het principe. Je speelt het voor de lol, niet om mensen te naaien om wat virtuele muntjes. Vaak zijn het ook nog eens de gasten van tussen de 20 en 30 jaar die dat doen. Echt triest.
Het mooiste is nog dat je die kerel zo achterlijk vindt omdat hij het spel te serieus neemt, terwijl je zelf op dat moment keihard zit te ragen door datzelfde kutspelletjequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil je die kerel toch een paar flinke beuken tegen z'n schedel geven? Of niet dan? Ik kan daar zo agressief van worden.Het is maar een kutspel, maar het gaat mij om het principe. Je speelt het voor de lol, niet om mensen te naaien om wat virtuele muntjes. Vaak zijn het ook nog eens de gasten van tussen de 20 en 30 jaar die dat doen. Echt triest.
ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Iemand potje? Silver bij voorkeur, maar gold is ook prima.
Waar wil je tegen spelen?quote:
Tis beter dan niksquote:
Wat een verschrikkelijke gasten waren dat...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had Smookz moeten horen in de party met clubs. Hij was instaat heel Italie uit te roeien
Ik hadmijne nog maar ben blij dat hij weer terugstijgtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef Toefjes het volgende:
En gelijk heeft 'ie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had Smookz moeten horen in de party met clubs. Hij was instaat heel Italie uit te roeien
Ik rage niet omdat ik verlies, maar omdat ik gewoon niet tegen die soort kinderachtige praktijken kan. Helaas zijn dit soort figuren onlosmakelijk verbonden met games als FIFA. Je doet er ook niets tegen en die onmacht maakt mij nog bozer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je die kerel zo achterlijk vindt omdat hij het spel te serieus neemt, terwijl je zelf op dat moment keihard zit te ragen door datzelfde kutspelletje
Ik ben ook weggegaan, alleen nog eentje met 2-1 gewonnen volgens mij. Wel een penal gemistquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke gasten waren dat...
Nog wat punten gepakt nadat ik weg was?
Was de rest nog wel door gegaan? Jullie waren allemaal vroeg gestopt dus ik vreesde dat jullie een aantal potjes hadden verloren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben ook weggegaan, alleen nog eentje met 2-1 gewonnen volgens mij. Wel een penal gemist
Ja alleen maar verloren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was de rest nog wel door gegaan? Jullie waren allemaal vroeg gestopt dus ik vreesde dat jullie een aantal potjes hadden verloren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie.
[..]
Ik rage niet omdat ik verlies, maar omdat ik gewoon niet tegen die soort kinderachtige praktijken kan. Helaas zijn dit soort figuren onlosmakelijk verbonden met games als FIFA. Je doet er ook niets tegen en die onmacht maakt mij nog bozer.
Maar goed, het is ook weer een hele overwinning als ik een avondje gespeeld heb en de Xbox rustig uit heb gedaan, in plaats van met een snoekduik de stroomkabel eruit gerukt te hebben.
IK BETAAL HELEMAAL NIETS ROY'tjequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef Roypsv het volgende:
iemand coins verkopen? 100k 10e ? jij betaalt ea tax
teach mequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
1x Rare contract á 450c
3x Non-rare contract á 350c
2x Fitness á 400c
1x Moraal á 200c
2500c + 262c discard = 2762c
2762c * 95% = 2624c
ROI = 2624c / 2500c = 1,05
[ afbeelding ]
Over die discard hoef je geen taxte betalen hequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
1x Rare contract á 450c
3x Non-rare contract á 350c
2x Fitness á 400c
1x Moraal á 200c
2500c + 262c discard = 2762c
2762c * 95% = 2624c
ROI = 2624c / 2500c = 1,05
[ afbeelding ]
All Star game is pas 31 juliquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTT confed cup
Misschien alsnog MLS All Stars
Zo'n lelijke dude in zo'n mooi team en shirtquote:
Hij kan geweldig voetballen, doet het alleen niet zo vaak. Hopelijk krijgt hij bij Juve de kans om gewoon een vol seizoen te spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n lelijke dude in zo'n mooi team en shirtEn hij kan er niks van
Watch and learn my friend.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over die discard hoef je geen taxte betalen he![]()
![]()
ik, 12 per 100k.quote:
Rijst kennende was het niet expresquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Congrats rijst..ik heb nog nooit zo slecht gespeeld tegen een fokker geloof ik..geen pass kwam aan, geen schot ging ook maar richting doel en mijn keeper was dronken...achterlijke blunders non stop
Kwam nog goed weg met 2-0..
Schoot jij die pingel expres naast? Was wel sportief dan..was ook de ergste bullshit pingel ooit
Mag ik een rematch? Slecht kan het niet gaan bij mij![]()
Zo kan het gaan met 3421. Bij mij in iedergeval. De ene keer win je met 6-0 en de andere keer verlies keihard. Ja die penalty was echt niet nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Congrats rijst..ik heb nog nooit zo slecht gespeeld tegen een fokker geloof ik..geen pass kwam aan, geen schot ging ook maar richting doel en mijn keeper was dronken...achterlijke blunders non stop
Kwam nog goed weg met 2-0..
Schoot jij die pingel expres naast? Was wel sportief dan..was ook de ergste bullshit pingel ooit
Mag ik een rematch? Slecht kan het niet gaan bij mij![]()
Leek deze wel op eigenlijk..mannetje viel om en hij ging hoog richting cornervlag..zo gaat hij alleen als ik expres mis tegen vrienden ofzo normaal hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Rijst kennende was het niet expres
Dit lag niet aan de formatie..en het was zelfs 3421 vs 3421..dit was echt mijn eigen falen, jouw goee spel en ook nog als bonus een raar momentum steeds voor jou bij alle afvallende ballen enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zo kan het gaan met 3421. Bij mij in iedergeval. De ene keer win je met 6-0 en de andere keer verlies keihard. Ja die penalty was echt niet nodig
invite maar
Dunno maar ik verkoop hem wel voor 500-1000 coins!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat hij niet op ultimatedb?
Ik heb 'm voor 1700 gelist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dunno maar ik verkoop hem wel voor 500-1000 coins!
AA9skillzzzquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die aa9skills maakt een squad en zegt dan dat hij met een manager wel 100 chem heeft
Ruilen? De jouwe was geniaal, de mijne is kapot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:59 schreef Shygirl18 het volgende:
Kut is dat he tegen je eigen keeper spelen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
oh het kon dus wel nog slechter...
Alleen toen ik all out attack icm 352 ging spelen werkte het nog een beetje en had ik ineens 5 of 6 mega kansen die ik als een kneus verneukte![]()
Ik ga deze MOTM Courtois verkopen..wat een hoerenjong is dit..hij kan niks. Mijn vorige was wel goed, maar die heb ik verkocht toen hij opnieuw in packs kwam
Deze is kapot.
Ja, hij pakte nog wel aardig wat, maar ook niets bijzonders. Mijn vorige Courtois gooide steeds naar de middenlijn..deze alleen naar jouw Lukaku..gewoon 4x ofzo. En die 3 of 4 blunders in die 2 potjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef Shygirl18 het volgende:
Ze hadden allebei 12 saves. De goals van mij staan er niet eens bij daardoor. Behalve die van Vertonghen. Dat was wel een mooie btw.
Alles was gewoon kut, ik wil er niet meer over praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef Shygirl18 het volgende:
Heitinga en Urby hoef je nu ook niet meer te onderschatten.
Nee joh. Tis WSOP nuquote:
Ik wil best een FOK!-meet houden, maar op de kartbaan lijkt me zo onhandig, steeds die karts die langs je scheuren als je tradetips aan het uitwisselen bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer gaan we een FOK meet doen op de kartbaan?
Nah ff geminderd. Ging kutquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil best een FOK!-meet houden, maar op de kartbaan lijkt me zo onhandig, steeds die karts die langs je scheuren als je tradetips aan het uitwisselen bent.
Sowieso. Meneer Coronel nog gezien ook!!!!!11quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had wel snelste ronde mag ik hopen?
Die twitter geeft weleens links naar de livestreams. Maar dat is niet zo interessant want die Final Tables duren gewoon 10 minuten per hand. Echt kutsaai om te kijkenquote:
zo dan heequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sowieso. Meneer Coronel nog gezien ook!!!!!11
vergetenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
welke Coronel was het eigenlijk?
GJEquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
G. Fernandez verbannen bij Feyenoord
Guyon
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik vind Hazard niet eens zo heel goed eigenlijk. Hij lijkt niet zo snel, is zwak en zijn schot is ook niet zo geweldig. Hij staat wel eens op de goede plek voor een goal maar hij speelt lang niet zo smooth als Lens of Narsingh.
Told you... En al die napraters hier maar haten op mijquote:
Ik vind hem wel echt goed, al was daar net tegen jou niets van te zien (met de IF zelfs). Jij bent wel echt goed met Narsingh..die zocht je ook vaak opquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik vind Hazard niet eens zo heel goed eigenlijk. Hij lijkt niet zo snel, is zwak en zijn schot is ook niet zo geweldig. Hij staat wel eens op de goede plek voor een goal maar hij speelt lang niet zo smooth als Lens of Narsingh.
Jammer dat zijn IF net zo duur is als mijn hele team. Die Narsingh dolde je wel een paar keer jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel echt goed, al was daar net tegen jou niets van te zien (met de IF zelfs). Jij bent wel echt goed met Narsingh..die zocht je ook vaak op
Nog een potje doen? Kan ik mijn nieuwe Courtois testen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:30 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jammer dat zijn IF net zo duur is als mijn hele team. Die Narsingh dolde je wel een paar keer ja![]()
Nee volgende keer maar weer. Zat al vanaf 8 uur clubs te spelen
Oh. My. God.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef detennismaster het volgende:
Wacht even mis ik iets? Is shygirl18 Rijst?
gozerquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef detennismaster het volgende:
Speelt je nieuwe team nog een beetje flex?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef detennismaster het volgende:
Grapje dit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
suggesties voor de open posities?
Waarom futhead?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ogbonna op rechts?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dat ook maar iets uitmaaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met zn linkerpoot... Moet je van houden..
http://www.jostiband.nl/speel-meequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kun je nou eigenlijk met zo'n wijf?
Budget?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Traore, IF Ya Konan, Toure, Eboue, Tourequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iets te veel chili
maar toch bedankt![]()
jammer dat Chiellini en Ogboner al in een ander team heb
haha goeie grapquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Traore, IF Ya Konan, Toure, Eboue, Toure
Gastquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef detennismaster het volgende:
Uff dat is wel heel matig..dan mis je ook (bijna) alle toffe Colombianen.quote:
ja ik ga maar slapen, inspiratie is wegquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uff dat is wel heel matig..dan mis je ook (bijna) alle toffe Colombianen.
Ben nu The Dark knight returns aan het kijken. Best vet voor een tekenfilmquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uff dat is wel heel matig..dan mis je ook (bijna) alle toffe Colombianen.
Die vond ik niet zo eigenlijk..die mutants enzo vind ik maar gaar.quote:
Tsja, je moet wat als je niks beters te doen hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:44 schreef Tim86 het volgende:
TV / [RTL5] Ewout Genemans is echt een dikke nakker :')
Je registreren op fok om vervolgens een heel epistel van een paar pagina's te schrijven met advies voor de kandidaten![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles was gewoon kut, ik wil er niet meer over praten.
Tof zeg, in wat voor vliegtuig dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:12 schreef poker4lifee het volgende:
morgen, straks voor het eerst vliegen
Volgens mij gewoon KLMquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tof zeg, in wat voor vliegtuig dan?
denk het wel ja, staat niet eens op dat eticketquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Boeing? Waar gaat de reis heen?
vaag manquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
En nu lukt opeens alles weer![]()
En deze TOTS Courtois is fucking goed![]()
![]()
Chillquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk het wel ja, staat niet eens op dat eticketBarca
pff haha, nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef quer het volgende:
Voor het eerst vliegen
ik vlieg elk jaar wel 2 x minstens.. alhoewel ik denk dat 1x per 2 jaar gemiddeld is.
ga je meestal gewoon op vakantie met auto ofzo?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chill
Lekker kort vluchtje, en een geweldige stad
Eerste keer opstijgen is het allerleukste. Als je klaar bent met taxiën, en dan vaart gaat maken voor opstijgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff haha, nice
1x boot, verder niet echt.
[..]
thx, ben benieuwdquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste keer opstijgen is het allerleukste. Als je klaar bent met taxiën, en dan vaart gaat maken voor opstijgenGeniet van dat moment. Veel plezier
lekker. de nieuwe bronzepacksquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: leuk wakker worden
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: leuk wakker worden
Het wordt tijd dat de community eens wakker wordt en gaat spelen. 500c voor een contractje vind ik toch wat karig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste pack wat ik vanochtend opende bevatte 4 contracten en een Estoril home kit. Dat wordt gegarandeerde winst vandaag
Ja, sommige contracten gaan ook voor 450 bid, ipv 500 BIN. Als goedmakertje wel een Al-Hilal home kit gekregenquote:
Mijn auctions lopen over 10 minuten af. 550sp/600bin...ik ga het zo wel merken danquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sommige contracten gaan ook voor 450 bid, ipv 500 BIN. Als goedmakertje wel een Al-Hilal home kit gekregen
Dan zit jij op een hele andere server lijkt het wel, in combinatie met je contracten verhaalquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De fitnesscards zijn het nieuwe goud: de mijne worden 7 minuten voor ze aflopen gekocht voor 500 BIN....
Ik houd altijd een ijzeren voorraadje aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben gewoon bijna door mij contracten heen
Is me nog nooit gebeurd.
Weirdquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zit jij op een hele andere server lijkt het wel, in combinatie met je contracten verhaal
[ afbeelding ]
Het rare is dat ik nu inlog op mijn andere account, en daar is ook lang niet alles verkocht. Op de ene dus wel, op de andere nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die fitness kaarten voor 400c zijn niet verkocht, heel raar idd.
Ik zeg je, hier is meer aan de hand.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het rare is dat ik nu inlog op mijn andere account, en daar is ook lang niet alles verkocht. Op de ene dus wel, op de andere niet
Ach, hier was gisteren iemand die liep te verkondigen dat we maar niet moesten proberen de markt te begrijpenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg je, hier is meer aan de hand.
Voor mijn grote vriend DS2:
[ afbeelding ]
Dat is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, hier was gisteren iemand die liep te verkondigen dat we maar niet moesten proberen de markt te begrijpen
Zeg dat wel. Die voorhoede is al om op te schijten, en dan heb ik het nog niet eens over die formatiequote:
Hij speelt er best goed mee. Alleen ik had ook een 5221 team gemaakt en na 3 potjes spelen gelijk verkocht. Wat een kut formatie om mee te spelen zegquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Die voorhoede is al om op te schijten, en dan heb ik het nog niet eens over die formatie
Ik heb dit jaargang hooguit 2 tegenstanders gehad die met 5atb ook nog best leuk aanvallend konden spelen. De rest zette hem direct ook nog op (ultra) defensive, voor mijn gevoel. Het levert vaak gewoon oersaaie potjes op. Je moet er maar van houden. Ik ben gestopt met die video kijken zodra ik dat team zag trouwensquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij speelt er best goed mee. Alleen ik had ook een 5221 team gemaakt en na 3 potjes spelen gelijk verkocht. Wat een kut formatie om mee te spelen zeg
Ik had het over oersaai, en jij begint over offline potjes....toeval?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Patje1987 het volgende:
Heb gisteren lekker paar potjes offline gespeeld, beviel me beter.
Uiteraardquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier trouwens Chrome for Android?
Ik vond het niet saai, was nieuwe team aan het testen. Online speel ik toch alleen maar tegen dezelfde spelers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het over oersaai, en jij begint over offline potjes....toeval?
Waar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen.
Het heeft hier vannacht gevroren
Eindhovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar?
Ik weet wel dat het goed koud was
Gevroren heeft het hier niet volgens mij, maar was wel 5 graden toen ik vanochtend opstond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eindhoven
Ja ik had mijn raam even opengezet en toen ik 5 minuten later terugkwam was het echt steenkoud in mijn kamer
Geen grapquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Reemi het volgende:
Naar huis fietsen was fris vannacht, maar vriezen?
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams een beetje aangepast :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even uittesten
Geen coins meer, daarna maar eens kijken naar een Goede RM voor in het Serie A team
nondeju zeg, ik ga echt de weergodinnen anaal vernederen, brbquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen grap-0.3 is hier ( in de buurt) gemeten. In Enschede zelfs -.8
MEMPHIStwitter:MemphisDepay22 twitterde op woensdag 26-06-2013 om 08:22:11Goedemorgen word wakker in de zon ik zie dingen op het internet maar er is niks van waar volgend jaar knallen in PSV 1 DREAMS COMING TRUE! reageer retweet
quote:
AHH AHHH AHHH AHHH GOOD MORNIN'quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen Kanye nog goede muziek maakte
Goed album is dat ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup. Graduation en 808's &Heartbreaks vind ik echt hele vette albumsquote:
Ben jij een WOW'er?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef Fuszy het volgende:
kutzooi, waarom is mists of pandaria zo duur
Die erna heb ik überhaupt niet geluisterd eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup. Graduation en 808's &Heartbreaks vind ik echt hele vette albums![]()
De 2 erna, not so much
Hoe duur is dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef Fuszy het volgende:
kutzooi, waarom is mists of pandaria zo duur
quote:
27e bij saturn. 35 op de website van blizzard (maar dan kan ik net zo goed de collectors edition kopen). Kan hem ook voor 20 kopen. Die aanbieding is alleen net verlopen op de blizzard sitequote:
Zie DM, die is stuk goedkoper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]Was ik. Maar misschien ga ik weer spelen
[..]
27e bij saturn. 35 op de website van blizzard (maar dan kan ik net zo goed de collectors edition kopen). Kan hem ook voor 20 kopen. Die aanbieding is alleen net verlopen op de blizzard site
Kun je een bijpassende wow muis en muismat erbij bestellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij bol.com en bart smit 19.99 excl verzendkosten. Wel leuk, dat je bij bol.com 1 cent mist voor die gratis verzending
Totdat je de bol.com pagina opent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij bol.com en bart smit 19.99 excl verzendkosten. Wel leuk, dat je bij bol.com 1 cent mist voor die gratis verzending
Gewoon iets van 1 euro bijbestellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had een muismatquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je een bijpassende wow muis en muismat erbij bestellen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Totdat je de bol.com pagina opent.http://www.bol.com/nl/p/w(...)=ADVNLTWE00201200099
Moet nu iemand vragen waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
Moet morgen eigenlijk ook nog de stad even in
Ga je die nu iedere keer hier posten? Je lijkt DS2 welquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een Al-Hilal home shirt
Ik post bijna nooit goede packs, gisteren heb ik dat maar 2 keer gedaan. Ik had die kit gisteren ook maar op de Xbox is hij niks waard. De Real Sociedad away kit verkocht gewoon voor 2.9kquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je die nu iedere keer hier posten? Je lijkt DS2 wel
de community is nog niet wakker denk. me contracten verkopen niet meer voor 500cquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beleving is anders, in elk geval. En je eerste en enige post vanochtend was ook je pack inhoud trouwensquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit goede packs, gisteren heb ik dat maar 2 keer gedaan. Ik had die kit gisteren ook maar op de Xbox is hij niks waard. De Real Sociedad away kit verkocht gewoon voor 2.9k
Nee.quote:
Deze dan. Gewoon 250c BIN. Discard 252. 2 coins winstquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je die nu iedere keer hier posten? Je lijkt DS2 wel
Dat klopt, maar dan post ik tenminste over iets nuttigs. Overigens wilde ik nog reageren op een bericht dat net voor half 1 werd geplaatst: ik hoop ook dat EA op 1 juli nieuwe transfers uitbrengt zoals UP Zaha de Man Utd versiequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn beleving is anders, in elk geval. En je eerste en enige post vanochtend was ook je pack inhoud trouwens
Eens een gnome, altijd een gnomequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben Fuszy.
Vanaf nu zal het zeker Nightelf Fusz zijn?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze dan. Gewoon 250c BIN. Discard 252. 2 coins winst![]()
[ afbeelding ]
Jammer Lindgren.twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-06-2013 om 09:38:47Barcelona laat teleurstellende Argentijnse aanvaller na een jaar weer gaan #araujo http://t.co/tlmArP4cZH reageer retweet
Ik heb een klacht over wefut!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:06 schreef Reemi het volgende:
Jammer Lindgren.twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-06-2013 om 09:38:47Barcelona laat teleurstellende Argentijnse aanvaller na een jaar weer gaan #araujo http://t.co/tlmArP4cZH reageer retweet
Geen panda.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eens een gnome, altijd een gnome. Geen idee wat ik ga worden
![]()
Snap wat je bedoelt, maar hoe zou je het dan anders willen zien?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/nation/133
Ik dacht bijvoorbeeld dat Ikeme dan de laatste silver was maar het blijkt dat als ik naar pagina 2 ga er nog meer silvers zijn. Bij andere landen geldt dat ook voor golds. Ik vind dat onhandig, maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt
Je bent gewoon een noobquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/nation/133
Ik dacht bijvoorbeeld dat Ikeme dan de laatste silver was maar het blijkt dat als ik naar pagina 2 ga er nog meer silvers zijn. Bij andere landen geldt dat ook voor golds. Ik vind dat onhandig, maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt
Volgens mij moet ik wel horde gaan, omdat vrienden dat ook spelen. Panda it is.quote:
Eerst alle golds, dan alle silvers, dan alle brons.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar hoe zou je het dan anders willen zien?
gewoon 24/7 wow net als cartmanquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:13 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook weer eens een goede pc game vinden. Hou alleen niet van die fantasydingen.
Ik ben ook horde dus kunnen we wel mensen virtueel doodmaken dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik wel horde gaan, omdat vrienden dat ook spelen. Panda it is.
Geen idee. Even kijken hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na alle packs die hier zijn geopend heeft gewoon nog niemand een IF gekregenZitten die silver IFs dan allemaal in gold packs ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |