Etsu wil mijn aars, ik wil dat niet, daarom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Rez en Etsu? waarom haten jullie op elkaar?
Jullie zijn tegenpolen, maar liggen ook in elkaars verlengde toch?
Hij wil laten blijken dat hij mij niet moet, maar in werkelijkheid heeft hij vlinders voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Rez en Etsu? waarom haten jullie op elkaar?
Jullie zijn tegenpolen, maar liggen ook in elkaars verlengde toch?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
oooIk ben zeer bekwaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
Heee yoo ik ben VA en ik wil die opleiding gaan doen want ik ben de bestuh. groetjes va
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ben werkloos man.quote:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Ik vind dat wel beetje eng. Wss blijf ik rond dwarrelen tot hij tegen mij gaat praten
Precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden, dat zijn eikels.
ik moest lachen toen ik hem nog een keer lasquote:
ookquote:
ah bummerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben werkloos man.
Overal: vacature is al ingevuld.
[..]
Wacht wat?
Dat had ik niet achter je gezocht
[..]
Precies.
Whut, hoezoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben werkloos man.
Overal: vacature is al ingevuld.
[..]
Wacht wat?
Dat had ik niet achter je gezocht
[..]
Precies.
wanneer doe jij een normaal tegen mij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest lachen toen ik hem nog een keer las
Doe 'ns lief.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer doe jij een normaal tegen mij?
dat was als een grapje bedoeld hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer doe jij een normaal tegen mij?
Ik ga het een keer proberenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ookIJs met drank
[..]
ah bummerIk dacht dat jij de tofste biologieleraar van Nederland was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien man: jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb een mooi plaatje voor in de OP maar weet niet of deze toegestaan is
Ok, mijn foutquote:
Ik ben altijd lief, maar ook autistischquote:
Post eens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef LETMEIN het volgende:
Dan doe je 'm in een spoiler?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan anders alleen maar vinden dat het Populair werd door Reddit.quote:
Haha, was dat maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Die gozer' in de OP ben ik, dat je 't even weet.
quote:
Jullie niet hoor, maak je maar geen zorgen.quote:
Ben je echt autistisch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, maar ook autistisch
www.reddit.com/r/reddit.c(...)ted_an_image_hostingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan anders alleen maar vinden dat het Populair werd door Reddit.
[..]
Ik vraag het me soms af. Ik kan niet met sarcasme omgaanquote:
Dan zou ik autisme zeker niet uitsluiten nee. Misschien je op laten testen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag het me soms af. Ik kan niet met sarcasme omgaan
Sowieso een sociale situatie met meerdere mensen wordt analyseren voor mij
Ben ik ook, in theorie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah bummerIk dacht dat jij de tofste biologieleraar van Nederland was
Ja weet niet.quote:
Dat is wel duidelijk dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag het me soms af. Ik kan niet met sarcasme omgaan
Sowieso een sociale situatie met meerdere mensen wordt analyseren voor mij
wij zijn dan ook geen gozersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan anders alleen maar vinden dat het Populair werd door Reddit.
[..]
Haha, was dat maar zo'n feest.
[..]
[..]
Jullie niet hoor, maak je maar geen zorgen.
Waarom hebben ze je ontslagen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook, in theorie.
[..]
Ja weet niet.
Je leek me zo'n spontaan type die zo op mensen afstapt. Komt door je gezicht denk ik.
Eerste indruk enzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik dacht: oh mooie haren. maar toen kwam die dikke kont
Nope. Dan krijg ik een labeltje en ben ik zielig. En het zou niet zwaar zijn ofzo, ik ben gewoon sociaal geen meesterbrein, that's itquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou ik autisme zeker niet uitsluiten nee. Misschien je op laten testen?
Ik stap ook best snel op mensen af om gewoon te praten ofzo zeg maar.. maar niet om echt wat te vragenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook, in theorie.
[..]
Ja weet niet.
Je leek me zo'n spontaan type die zo op mensen afstapt. Komt door je gezicht denk ik.
Eerste indruk enzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Dan krijg ik een labeltje en ben ik zielig. En het zou niet zwaar zijn ofzo, ik ben gewoon sociaal geen meesterbrein, that's it
Oh. :p Nou ja, staat niet op Wikipedia.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
www.reddit.com/r/reddit.c(...)ted_an_image_hosting
Omdat Reddit complex is.quote:Maar hoezo gebruik je geen reddit dan, is super leuk
altijd lekker kroelen tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
NODIG MIJN SCHATJEvanavond weer samen kroelen he?
Wat dacht je van een vrouw met een gezicht?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
Oke, de vorige pic viel niet goed in de smaak.
Dit beter?
[ afbeelding ]
Dus dan een man en een vrouw in de OP
Niks? Maar ik ken het uit mijn omgeving, middelbare nog dan idd, maar dan moest iedereen poeslief zijn voor degene met autisme. Bij jou moet ik alleen wat duidelijker praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik ben doof, ik heb een label en ik ben absoluut niet zielig. Dus, wat wil je nu hiermee suggereren?
awww waarom schatjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me laatste tijd wel serieus best vaak zielig.
Meer chocolade eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar dan mis je de leukste(soms hilarische) comments, en de bijbehorende titel (al zal die ook wel op imgur staan)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh. :p Nou ja, staat niet op Wikipedia.
[..]
Omdat Reddit complex is.Op Imgur open ik de gallery, klik ik een plaatje aan, en kan ik gewoon naar rechts blijven drukken.
Was stage. Stage zat er op. Open sollicitatie gedaan maar er was geen open plek meer.quote:
Bestaan dat soort mensen? :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik stap ook best snel op mensen af om gewoon te praten ofzo zeg maar.. maar niet om echt wat te vragen![]()
.
figuur? jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
Dit beter?
[ afbeelding ]
Ik heb jarenlang in een autistische klas gezeten, dus ik weet hoe het is om mee om te gaan, maar dat valt reuze mee. Je hoeft niet in het openbaar bekend te maken dat je autisme hebt, zolang je het maar voor jezelf weet, toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks? Maar ik ken het uit mijn omgeving, middelbare nog dan idd, maar dan moest iedereen poeslief zijn voor degene met autisme. Bij jou moet ik alleen wat duidelijker praten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Imgur heeft ook comments.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan mis je de leukste(soms hilarische) comments, en de bijbehorende titel (al zal die ook wel op imgur staan)
Vrouwen zijn dan ook tamelijk makkelijk.quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was stage. Stage zat er op. Open sollicitatie gedaan maar er was geen open plek meer.
[..]
Bestaan dat soort mensen? :$
Als deze man (die oude man, niet de jonge) je een beetje ziet dwalen, stapt hij wel op je af.
Vraagt hij was je lekker vindt (no pun) en zo.
Het is net zoals homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een autistische klas gezeten, dus ik weet hoe het is om mee om te gaan, maar dat valt reuze mee. Je hoeft niet in het openbaar bekend te maken dat je autisme hebt, zolang je het maar voor jezelf weet, toch?
Ja en dan? Praatmevrouw?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een autistische klas gezeten, dus ik weet hoe het is om mee om te gaan, maar dat valt reuze mee. Je hoeft niet in het openbaar bekend te maken dat je autisme hebt, zolang je het maar voor jezelf weet, toch?
Oh imgur lijkt me wel handig ,moet het ook eens gebruiken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Imgur heeft ook comments.
[..]
Vrouwen zijn dan ook tamelijk makkelijk.
Homo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, maar ik ben zo'n iemand die graag erover praat, dus ik heb sowieso dat labeltje wel.
Het lijkt me ook niet dat autisten het vrolijk met iedereen gaan delen dat ze autisten zijn. want, autistenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien dat je dan eindelijk achterkomt waarom je moeite hebt met sociale contacten onderhouden. En kan je in therapie oid om aan jezelf te werken. Want zo schiet je natuurlijk niet mee op.quote:
''ik probeer maar wat''quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit in de OP? Ik probeer maar wat.
Weg met die gefotoshopte shit LMIquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
Dit beter?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Meisjes met rood haar zijn 9/10 alleen 'leuk' vanwege hun haarkleur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat autisten het vrolijk met iedereen gaan delen dat ze autisten zijn. want, autisten
Een wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
imgur is alleen maar plaatjes. Ellen Page deed eergisteren een AMA
Ik zal nog eens rondkijken.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
met stokken op het strand de kwallen kapot prikken
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck therapie. En zo erg is het niet. Ik heb heus wel vrienden en kan heus wel functioneren op feestjes. Maar ik analyseer er nogal veel bij en ben lichtelijk paranoide over wat mensen over mij denken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien dat je dan eindelijk achterkomt waarom je moeite hebt met sociale contacten onderhouden. En kan je in therapie oid om aan jezelf te werken. Want zo schiet je natuurlijk niet mee op.
is grappig. Overal stukjes kwalquote:
Oh jij doet ook redditenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja zo klinkt het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck therapie. En zo erg is het niet. Ik heb heus wel vrienden en kan heus wel functioneren op feestjes. Maar ik analyseer er nogal veel bij en ben lichtelijk paranoide over wat mensen over mij denken.
Maar ik ben ook fucking onzeker, dus dat kan ook gewoon de oorzaak zijn
Apart.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja.
En ik bedoel ook niet vragen of iets leuks maar vragen iets zakelijks. Dat vind ik zo kut.
Weet niet waarom.. maar ik doe het vaak ook gewoon niet.
Ik heb zelfs mn kamer hier gefixt met emailen![]()
.
Dus je hebt iets van: "laat maar zitten joh, het komt vanzelf wel goed?". Nou, ik kan je vertellen dat het niet vanzelf overgaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck therapie. En zo erg is het niet. Ik heb heus wel vrienden en kan heus wel functioneren op feestjes. Maar ik analyseer er nogal veel bij en ben lichtelijk paranoide over wat mensen over mij denken.
Maar ik ben ook fucking onzeker, dus dat kan ook gewoon de oorzaak zijn
AMA. Ask Me Anything.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
Ik zal nog eens rondkijken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]Wat een misselijke opmerking. Ga eens even weg.
Ik zal nog een keer een meid uit zoeken, verdomme.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahahaha Rez die foto van dat meisje, hahahaha.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon deze twee in de OP.
Ik stem voor. Dan zijn we ook af van de haters.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon deze twee in de OP.
Hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
aanschouw de omegle tsjik
[ afbeelding ]
zo geil omg
incognito msacrasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
zo geil omg
En Obama en Morgan Freeman, alleen die zouden best nep kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AMA. Ask Me Anything.
Dan post je wie je bent en wat je doet en kunnen mensen daar vragen over stellen in de comments die je dan beantwoord. Komen regelmatig interessante mensen voorbij, laatst Bill Gates nog en Snoop Dogg
wtf dat is oscarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
zo geil omg
Ellen Page is eng.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kijken of ik je morgen zie werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
zo geil omg
En waarom niet? Wat gaat de praatmevrouw mij vertellen wat een doorbraak is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je hebt iets van: "laat maar zitten joh, het komt vanzelf wel goed?". Nou, ik kan je vertellen dat het niet vanzelf overgaat.
Obama was echtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En Obama en Morgan Freeman, alleen die zouden best nep kunnen zijn
Je truiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
zo geil omg
Yep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waarom niet? Wat gaat de praatmevrouw mij vertellen wat een doorbraak is?
Hoe weet jij dat nou weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Etsu jij staat wel met opmerkelijk veel meisjes op de foto op je fb zeg, terrrring.
Die brilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
zo geil omg
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waarom niet? Wat gaat de praatmevrouw mij vertellen wat een doorbraak is?
hosselaaarrrrquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Etsu jij staat wel met opmerkelijk veel meisjes op de foto op je fb zeg, terrrring.
Best een knap meisje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Pastapipos het volgende:
Dat meisje dat rezania postte
[ afbeelding ]
9,5/10 facial aesthetics
Zou trouwen
Dit is bijna beter dan filmpjes van een motor bekijken
quote:
Mijn ervaringen er mij zijn slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Gast, waarom denk je dat zowat iedereen die bij praatmevrouw is geweest beter terug komt dan voorheen?
OMDAT ZE GAAT VERTELLEN WTA DE ENE DOORBRAAK IS DENK JE DAT NOU ECHT? PFFF
Post die roodharige nog maar een keerquote:
quote:
Dan heb je een foute praatmevrouw gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ervaringen er mij zijn slecht.
Ik zit dan ook gewoon op imgur, eerste de beste dame die langskomt post ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Hou maar op.
Al vind ik het wel schattig dat je zo erg niet weet hoe en wat.
Maar deze is wel knap hoor.. maar echt niet mijn type meisje dat ik knap vindt zeg maar.
morgen werk ik sowieso niet, nee dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ellen Page is eng.
[..]
Kijken of ik je morgen zie werken.
Ja tokquote:
Het is niet zomaar 'minder sociaal'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En omdat ik iets minder sociaal ben dan anderen moet ik meteen in therapie?
viel mij ook al op hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Dan heb je gewoon iemand gehad die niet bij je pastequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ervaringen er mij zijn slecht.
In wil je therapeut wel zijn. Gaan we het letterlijk of koetjes en kalfjes hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat dan? Ik analyseer een beetje meer dan anderen. Koel. En nu?quote:
Dan mag ik ook wel permanent in therapiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gvd wat een lelijke inkijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef Pastapipos het volgende:
Dat meisje dat rezania postte
[ afbeelding ]
9,5/10 facial aesthetics
Zou trouwen
Dit is bijna beter dan filmpjes van een motor bekijken
Nee, Etsu probeert je te fixenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gast, je loopt zelf maanden te zaniken in dit topic over je problemen, en nu is het alleen 'analyseren'?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dan? Ik analyseer een beetje meer dan anderen. Koel. En nu?
op 't randje... verkeerde kant of goede kant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat denk je zelf? heb je nagekeken eeik?
Bij deze meid zijn dr borsten nog nieteens half zo interessant als dr gezicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
gvd wat een lelijke inkijk
borsten zijn echt lelijk als ze zo hangen
Jij bijna 100% normaal?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
Ik ben in therapie geweest vroeger, hielp echt enorm. Ben een stuk 'normaler' nu, bijna 100% zelfs. Dus als je zegt dat het niet werkt lul je gewoon hard.
Ik denk dat zoiets voor iedereen verschillend is hoor. Beetje simpel gedacht zo imhoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
Ik ben in therapie geweest vroeger, hielp echt enorm. Ben een stuk 'normaler' nu, bijna 100% zelfs. Dus als je zegt dat het niet werkt lul je gewoon hard.
baasquote:
Ik heb geloof ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar ik ben ook mannelijker dan jij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Vrouwen zijn gewoon tof.Lekker saampjes over mannenkonten praten en je hart luchten.
Daarom kan ik ook veel beter met vrouwen overweg dan met mannen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
op 't randje... verkeerde kant of goede kant.
Toch ben jij bottom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar ik ben ook mannelijker dan jij.
Nou ja, het is dat of hier iedere dag hetzelfde verhaal posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets voor iedereen verschillend is hoor. Beetje simpel gedacht zo imho
Oké, verre van, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
jij noemt jezelf glitternicht, natuurlijk kan je beter om gaan met vrouwen dan mannenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Vrouwen zijn gewoon tof.Lekker saampjes over mannenkonten praten en je hart luchten.
Daarom kan ik ook veel beter met vrouwen overweg dan met mannen
Op die foto in je fobo ben je wel erg mannelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar ik ben ook mannelijker dan jij.
Ik ben gewoon veel losser en voel me meer op m'n gemak bij vrouwelijk gezelschap dan bij mannen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
jij noemt jezelf glitternicht, natuurlijk kan je beter om gaan met vrouwen dan mannen
Ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik moet gewoon mijn bek houden
Welke?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op die foto in je fobo ben je wel erg mannelijk.
ik vind het met mannen dan wel weer leukere vriendschap op een bepaalde manier. lekker ouwehoeren zonder gezeik. maar met vrouwen is het ook gezellig hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel losser en voel me meer op m'n gemak bij vrouwelijk gezelschap dan bij mannen.kwenie waarom.
Nou danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we maar kappen, als het echt zo erg was had ik geen vrienden
Je bent hier ook niet zo vaakquote:
Weet van niks want spreek je nooitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat jij het heel goed weet.
Dan nog. Ik kan me niet storen aan zulke dingen. Als jij ergens mee zit is dat vooral vervelend voor jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent hier ook niet zo vaak
Nah. Bij mannen ben ik vooral bang dat ik verliefd op ze word of bang dat ze denken dat ik verliefd op ze ben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
[..]
ik vind het met mannen dan wel weer leukere vriendschap op een bepaalde manier. lekker ouwehoeren zonder gezeik. maar met vrouwen is het ook gezellig hoor
Totdat ik veel te veel me bek open trek en de SC zit te vergallenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog. Ik kan me niet storen aan zulke dingen. Als jij ergens mee zit is dat vooral vervelend voor jou
Ik moet wat meer borsthaar kweken voordat ik een beer kan zijn.quote:
Mja.quote:
Zou ik dan in therapie moeten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we maar kappen, als het echt zo erg was had ik geen vrienden
Ik vind niet dat iemand een SC vergalt als diegene een probleem heeft hoor. Ik zie een SC toch als een soort uitlaatklep. Het zijn vaak dezelfde mensen die erover klagen en ondertussen graag alle aandacht op zichzelf gericht zien. Maak je er niet druk omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Totdat ik veel te veel me bek open trek en de SC zit te vergallen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand een SC vergalt als diegene een probleem heeft hoor. Ik zie een SC toch als een soort uitlaatklep. Het zijn vaak dezelfde mensen die klagen en ondertussen graag alle aandacht op zichzelf gericht zien. Maak je er niet druk om
Ja zo zijn mannen wel een beetje jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Bij mannen ben ik vooral bang dat ik verliefd op ze word of bang dat ze denken dat ik verliefd op ze ben.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet wat meer borsthaar kweken voordat ik een beer kan zijn.
Mijn 5 haren van nu zijn te karig.
[..]
Mja.
Overtuig de mannen daar maar van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja zo zijn mannen wel een beetje ja
Eigenlijk totale teringbullshit want mannen met vrouwelijke vrienden zijn ook niet bang dat die vrouw verliefd op hun wordt, en een man zelf wordt toch ook niet verliefd op elke vrouw? Een vrouw wordt toch ook niet verliefd op elke man? Waarom zou een homo dan wel elke man willen?
Hee dat kan ik ookquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Post maar gewoon een foto van jou, dan is het altijd goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd zijn op een vriendin is wel lastig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja zo zijn mannen wel een beetje ja
Eigenlijk totale teringbullshit want mannen met vrouwelijke vrienden zijn ook niet bang dat die vrouw verliefd op hun wordt, en een man zelf wordt toch ook niet verliefd op elke vrouw? Een vrouw wordt toch ook niet verliefd op elke man? Waarom zou een homo dan wel elke man willen?
Hier geeft ook niemand een neuk om, maar toch. Ik voel me niet gemakkelijk bij mannen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
Mijn vrienden geef geen neuk om het feit dat ik homo ben, en ik heb ze gefriendzoned, dus win-win.
Had hem al eens eerder gezien, maar toch lachte ik me dood bij 'lol i just made my day.'quote:
Ik zie het probleem ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
Mijn vrienden geef geen neuk om het feit dat ik homo ben, en ik heb ze gefriendzoned, dus win-win.
Schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier geeft ook niemand een neuk om, maar toch. Ik voel me niet gemakkelijk bij mannen.
je vrienden zijn zelf ook homo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
brb even op oostblokbruiden.nl kijkenquote:
picsquote:
Zeker lastig! Of nouja, geen ervaring mee, wel met verliefd zijn op een vriend. Iedereweg, jij wordt niet verliefd op elk van je vrouwelijke vrienden, dus Etsu ook niet op elk van z'n mannelijke vrienden. Alleen mannen begrijpen dat vaak niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verliefd zijn op een vriendin is wel lastig.
Mijn vooroordelen van Tsjechië zijn ineens veranderd van, raar koud stom landje naar prachtig land.quote:
Ik heb ervaring met verliefd worden op een vriend. Dat was echt hels.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeker lastig! Of nouja, geen ervaring mee, wel met verliefd zijn op een vriend. Iedereweg, jij wordt niet verliefd op elk van je vrouwelijke vrienden, dus Etsu ook niet op elk van z'n mannelijke vrienden. Alleen mannen begrijpen dat vaak niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Gisteren ook, ik zo'n vriend plagen, beetje handtastelijk worden, jwtz. Zegt hij zo serieus 'Je wilt me gewoon hè? Nou, ik geef geen neuk, zolang je maar niet iets flikt.'![]()
ik wel, in post #149 nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
When will it be my turn. Nog nooit zo'n meid gezien![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is míjn emoticon
en die van mientje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Gisteren ook, ik zo'n vriend plagen, beetje handtastelijk worden, jwtz. Zegt hij zo serieus 'Je wilt me gewoon hè? Nou, ik geef geen neuk, zolang je maar niet iets flikt.'![]()
moet je zeggen:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Zal vast nog wel komen, je wordt relatief sneller verliefd op een vriend dan een vreemdequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met verliefd worden op een vriend. Dat was echt hels.
Hopelijk nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |