Maar goed, ik kwam even loeren of er leuke users aanwezig waren.quote:
Ben je al verhuisd?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klacht: Topics gaan er te snel doorheen
quote:
Vlinders in mijn buikquote:
2 topics in een uur?quote:
wut?quote:
Komt omdat iedereen naar de kapper moet, maar boeken kan je ook lenen bij de bibliotheek en meubels heb je gewoon. Een van de eerste dingen waar mensen op schrappen in een crisisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat er 20.000 kappers in zo'n dure straat kunnen zitten, maar een boekhandel of een meubelzaak het niet kan opbrengen.
ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien heb jij de trend wel gezet.
Maandag gaan wequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik kwam even loeren of er leuke users aanwezig waren.
[..]
Ben je al verhuisd?
Nou ja, je hebt altijd nog GRTDOJW als het echt te snel gaatquote:
Conflictquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo kort nog maar?
LB ook?
Wie waren hier eerst mods dan?
Ditquote:
En waag het om een topic te openenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klacht: Topics gaan er te snel doorheen
jij snapt de grap nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
wut?
[..]
Komt omdat iedereen naar de kapper moet, maar boeken kan je ook lenen bij de bibliotheek en meubels heb je gewoon. Een van de eerste dingen waar mensen op schrappen in een crisis
[..]
oh
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt altijd nog GRTDOJW als het echt te snel gaat
Dat is een soort van uitrust SC gewordenquote:
ik snap de connectie hot en een broodjeszaak niet?quote:
Challenge acceptedquote:
hot, oven, broodjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
ik snap de connectie hot en een broodjeszaak niet?
drop me like i'm hot
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
Zometeen feestje van mijn werk. Zuipen op kosten van de baas: olé!
Jou vergeet ik nooit, he?quote:
De winkelstraat is zo saai geworden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen naar de kapper moet, maar boeken kan je ook lenen bij de bibliotheek en meubels heb je gewoon. Een van de eerste dingen waar mensen op schrappen in een crisis
Nice.quote:
veel plezier araatjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
nee, vandaar die csi kreetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ja maar dat is toch helemaal niet grappig?
Volgens mij zei ze in Family Guy ook gewoon "doggie outside" ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan geen Spaans, a fuera?
Ik kijk te weinig Family guy.
Ik heb zondag een AH-BBQquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
Dozen zijn bijna allemaal vol. Bijna alles ingepakt. 50 m2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou vergeet ik nooit, he?
Nee, was vandaag een emotionele kutdag voor me. Vandaar even dat nummertje.
[..]
De winkelstraat is zo saai geworden.
We kunnen ook wel met 50% minder schoenenwinkels, dat dan weer wel.
[..]
Nice.
Alles al gereed? Hoe groot is het?
Erg balen idd, maarja, shit happensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou vergeet ik nooit, he?
Nee, was vandaag een emotionele kutdag voor me. Vandaar even dat nummertje.
[..]
De winkelstraat is zo saai geworden.
We kunnen ook wel met 50% minder schoenenwinkels, dat dan weer wel.
[..]
Nice.
Alles al gereed? Hoe groot is het?
50 met zijn tweeën? Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dozen zijn bijna allemaal vol. Bijna alles ingepakt. 50 m2
quote:
Wat zeg jij?quote:
ok dan is het goedquote:
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zondag een AH-BBQ
Free beer
WANNEER KUNNEN WIJ MEETEN DANquote:
Dat deed je TT wel eer aanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En de KLB post is inmiddels weer dicht
ditquote:
Jup! Thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
50 met zijn tweeën? Dat moet wel lukken.
Veel succes!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou het KLB topic is inmiddels geopend
Ja dat welquote:
Ja?quote:
Dus ook voor MKquote:
milfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Die chick doet het ook echt gewoon schaamteloos in een Apple Storerespect
Ga niet haten op Drenthe danquote:
Raar, staat daar geen muziek aan ofso? Want het lijkt net alsof niemand het hoort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Die chick doet het ook echt gewoon schaamteloos in een Apple Storerespect
Nee, daar heb ik een boete gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga niet haten op Drenthe dan
Bazenprovincie
Misschien kan niemand het wat schelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, staat daar geen muziek aan ofso? Want het lijkt net alsof niemand het hoort.
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, staat daar geen muziek aan ofso? Want het lijkt net alsof niemand het hoort.
Vind ofso fijner, ben ik gewend en staat mooier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef msacras het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
kan je trouwens niet gewoon ofzo typen if ofso?
die eerste 2 kan ik nog begrijpen, die laatste... neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind ofso fijner, ben ik gewend en staat mooier.
Ik vind het gewoon mooier staan, mijn mening.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
die eerste 2 kan ik nog begrijpen, die laatste... nee
jij vínd dat, maar dat ís dan niet zo. grammaticaal incorrect ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooier staan, mijn mening.
wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
jij vínd dat, maar dat ís dan niet zo. grammaticaal incorrect ook
is er tc?
oh die gozerquote:
Of iets 'mooi staat' of niet is gewoon een mening, dus je kan het ook niet feitelijk ontkennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
jij vínd dat, maar dat ís dan niet zo. grammaticaal incorrect ook
is er tc?
Dus je mag me welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef zwerty het volgende:
Die anonieme zei dat ik hem niet mag maar ik heb nooit gezegd dat ik iemand niet mag?
Ik ontken het ook niet feitelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of iets 'mooi staat' of niet is gewoon een mening, dus je kan het ook niet feitelijk ontkennen.
En ja grammaticaal incorrect, don't give a damn, iedereen begrijpt wat ik er mee bedoel.
echt geweldigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
oh die gozer
heeft ook filmpjes dat die doet alsof ie een chick is, en al die mannen verlekkerd kijken, is het een mansupermooi
Ja maar ik ga ook niet het woord 'ofso' gebruiken in een sollicitatiebrief gebruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Ik ontken het ook niet feitelijk
Ja, natuurlijk begrijpt iedereen je, maar als je zo gaat schrijven in een sollicitatiebrief zullen ze je niet aannemen omdat iedereen toch wel begrijpt wat je bedoelt.
Nah die typt niet zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
jij bent dus die secret guest die er de hele tijd is?
Nee, hoe weet jij dat nou, jij komt net binnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
jij bent dus die secret guest die er de hele tijd is?
ofso staat werkelijk niet. Echt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooier staan, mijn mening.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]NOU EN
Ik vind jouw mening best belangrijk, misschien overweeg ik om me aan te passen.
die was toch in eerdere tc's?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, hoe weet jij dat nou, jij komt net binnen
fap fap fapquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef Pastapipos het volgende:
Waarschijnlijk kan ik deze over driekwart jaar overkopen van iemand
[ afbeelding ]
Stomme motorrijregels.... 2 van m'n vader geeerfd waar ik de komende 5/6 jaar ofzo nog niet op mag rijdenDan maar een lager vermogen motor zoeken in de tussentijd
quote:
Ik ben 1xtje kort secretguest geweest, maar toen gaf ik dat ook toe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
die was toch in eerdere tc's?
en zwerty had het over een anoniem persoon in TC, nou link snel gelegd
Ik heb geen spotifyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
wp ik luister dit liedje
Unbesiegt, a song by Equilibrium on Spotify.
kom terug
alleen premium (geen ads en mobiel luisteren) kost geld, maar is 1 maand gratis te proberenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify
Dat kost toch geld?
okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 1xtje kort secretguest geweest, maar toen gaf ik dat ook toe.
alleen als je zonder reclames wil luisterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify
Dat kost toch geld?
Nee, alleen premium kost geldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify
Dat kost toch geld?
Reclamesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef zwerty het volgende:
[..]
alleen als je zonder reclames wil luisteren
Oh okay, toch maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo vaak krijg ik die eigenlijk nietHet is niet heel erg irritant
en misschien kan je spotify premium wel steeds opnieuw een maand proberen, en dan gewoon nog bij je oude afspeellijstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, toch maar eens proberen dan.
Facebook me meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en misschien kan je spotify premium wel steeds opnieuw een maand proberen, en dan gewoon nog bij je oude afspeellijst
het was spatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef zwerty het volgende:
Die anonieme zei dat ik hem niet mag maar ik heb nooit gezegd dat ik iemand niet mag?
Bedankt. Ik voel me kut en weet niet waarom.quote:
Ja, maar moet nog twee tentamens en mn afstuderen fixen dus dat is mooi kutquote:
Kus, ik ook. Maar dan weet ik wel waaromquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt. Ik voel me kut en weet niet waarom.
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kus, ik ook. Maar dan weet ik wel waarom
Knuffelen?
Eet gewoon chocolade!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt. Ik voel me kut en weet niet waarom.
Waarom jij dan?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kus, ik ook. Maar dan weet ik wel waarom
Knuffelen?
Jezus man, ben toch geen wijf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eet gewoon chocolade!
Zandkoekjes Côte d'Or chocolade
Morgen bellen, anderhalve week is lang.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, ik heb vorige week woensdag een mailtje gestuurd naar bedrijf over mn afstudeeropdracht en of ik die voor dat bedrijf kon doen.
Ik heb al vrouwtje gesproken van dat bedrijf en zij zei dat ik moest mailen.
Tot wanneer zal ik wachten op een reactie en zelf bellen?
tot eind deze week.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie, ik heb vorige week woensdag een mailtje gestuurd naar bedrijf over mn afstudeeropdracht en of ik die voor dat bedrijf kon doen.
Als je donderdag nog niks hebt gehoord, bellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Het is morgen woensdag he pop. Dat is één weekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, ben toch geen wijf?
[..]
Morgen bellen, anderhalve week is lang.
je kan best een nog mailtje erachteraan sturen ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dacht vorige week maandag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is morgen woensdag he pop. Dat is één week.
Nee joh, bellen laat meer enthousiasme en motivatie zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan best een nog mailtje erachteraan sturen ...
Hoi crack_quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is morgen woensdag he pop. Dat is één week.
Ik heb eigenlijk nog niet eerder die indruk gehadquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar.. die mensen die piano wilden kopen vroegen of ik hem zelf had gekocht in de winkel en ik zei nee heb 'm van me zus maar in werkelijkheid heb ik 'm van iemand gekocht die ik niet ken. En toen vroeg meneertje hoe lang dat geleden was en ik zei 4 jaar en zo oud is ie wel echt.
Dit is toch niet echt een leugen? Als in, de relevante informatie is gewoon t zelfde. Of niet?
Goed. Ik voel me echt alsof ik die mensen aan het oplichten benquote:
Chocolade is niet alleen voor vrouwen!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, ben toch geen wijf?
[..]
Morgen bellen, anderhalve week is lang.
Als die maar goed werkt is het toch goed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Ik voel me echt alsof ik die mensen aan het oplichten ben![]()
.
Maar komt alleen omdat zij zo kut doen he. Allemaal zeuren en twijfelen en weet ik veel wat.
Ja, maar die mensen gingen me half ondervragen en alles 100 keer checken en weet ik veel. Die mensen waren gewoon niet fijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als die maar goed werkt is het toch goed?
Chocolade vreten als je je kut voelt wel, mannen drinken bier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Chocolade is niet alleen voor vrouwen!!!!
Seksist!
Op kosten van de baasquote:
Ja ben even aan het bellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh, zei ik al hoi. Ik wist niet dat die was aangekomen.
Goed, in de vakantie ga ik naar Leiden whiwhiw.
Wat zijn dat dan voor mierenne#kersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen gingen me half ondervragen en alles 100 keer checken en weet ik veel. Die mensen waren gewoon niet fijn.
Als ik opnoem wat ze deden klinkt het misschein niet zo raar.. maar hoe ze het deden en alles.
Wtf, ik vraag 360 euro voor iets dat godverdomme 1000 euro was![]()
![]()
.
Kan toch gewoon allebei? Of ben ik nu een manwijfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chocolade vreten als je je kut voelt wel, mannen drinken bier.
Nee gekkie, ik zei ín de vakantie ga ik naar Leiden.. niet op vakantie naar leidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ben even aan het bellen.
31 minuten, wtf. Ik word een vrouw.
Vakantie naar Leiden? Dat is niet echt een lange vakantie dan of wel?
Ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch gewoon allebei? Of ben ik nu een manwijf
Ja ze gingen ook echt heel dat ding van onderen voelen en weet ik veel watquote:
Een vette hap tussendoor kan toch wel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Maar ik eet sowieso niks als ik bier drink, dan vind ik het niet meer lekker.
Crackjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh, zei ik al hoi. Ik wist niet dat die was aangekomen.
Goed, in de vakantie ga ik naar Leiden whiwhiw.
Gingen ze de piano ook nog controleren op krasjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ze gingen ook echt heel dat ding van onderen voelen en weet ik veel wat![]()
![]()
..
Doen mannen geen chocolade eten wanneer ze zich kut voelen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drank kopen bij de oude grijze manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik zei ín de vakantie ga ik naar Leiden.. niet op vakantie naar leiden
Nee, maar ze zei serieus 'ja hij klinkt goed... los van dat er wat stof op zit'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gingen ze de piano ook nog controleren op krasjes?
Dat hoort er eigenlijk wel bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een vette hap tussendoor kan toch wel?
Altijd chocola eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doen mannen geen chocolade eten wanneer ze zich kut voelen dan?.
Ja, dat nog wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een vette hap tussendoor kan toch wel?
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doen mannen geen chocolade eten wanneer ze zich kut voelen dan?.
En mij meeten?quote:
Nee, doe ik niet aan gekkie!quote:
Oh, waarom ookal weer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drank kopen bij de oude grijze man
Wel op een zaterdag gaan he?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze zei serieus 'ja hij klinkt goed... los van dat er wat stof op zit'
OMG![]()
En dan te bedenken dat ik dat ding echt vijf min voor ze kwamen nog heb afgedaan he![]()
.
Precies.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Voel me een stuk beter nu.
Ligt er een beetje aan waar je een motivatiebrief moet schrijven. Maar ik begon met mijn geschiedenis qua school, want het was voor mijn opleiding.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rez, jij hebt laatst toch een motivatie brief geschreven?
Hoe leid je zo'n brief nou goed in?
Dan is er proeverij en staan er allemaal dingen open die je kunt proeven. Dan hebben ze vaak ook de nieuwe lading binnen vanuit Engeland, dus is alles weer op voorraad.quote:
maak je niet zo druk liefje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies.
Maar het kutte is dus dat ik aan mezelf ga twijfelen.. dat ik niet goed heb schoongemaakt, dat ik niet eerlijk ben geweest dat ik dit en dat en zus en zo.
Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ze dom doen.. maar toch.
Ze verwachten echt een perfecte piano voor 360 euro.. terwijl dit gewoon een beginnerspiano is. Wel een goede beginnerspiano hoor, het is gewoon een yamaha.
Ho ho, wacht eens even, het is juist een vrouwending.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus wel... ik wist het. Dus het is niet alleen een vrouwending!
Stukje beter dan, nog wel een beetje kut. Kut met een smile.quote:
Niet tegelijkertijd, maar gewoon 1e keer bier, en andere keer chocolade.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Maar ik eet sowieso niks als ik bier drink, dan vind ik het niet meer lekker.
Ja, goed. Allemaal onzin en verkoop 'm toch wel uiteindelijk.quote:
Oh. HIHI GRATIS DRANK.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is er proeverij en staan er allemaal dingen open die je kunt proeven. Dan hebben ze vaak ook de nieuwe lading binnen vanuit Engeland, dus is alles weer op voorraad.
Maar is de piano nu verkocht dan of nog niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies.
Maar het kutte is dus dat ik aan mezelf ga twijfelen.. dat ik niet goed heb schoongemaakt, dat ik niet eerlijk ben geweest dat ik dit en dat en zus en zo.
Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ze dom doen.. maar toch.
Ze verwachten echt een perfecte piano voor 360 euro.. terwijl dit gewoon een beginnerspiano is. Wel een goede beginnerspiano hoor, het is gewoon een yamaha.
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ho ho, wacht eens even, het is juist een vrouwending.
Same, maar mijn CV hangt er al aan vast. Maar na ''Geachte heer/mevrouw,''quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je een motivatiebrief moet schrijven. Maar ik begon met mijn geschiedenis qua school, want het was voor mijn opleiding.
En die kerel weet overal verhalen bij te vertellen, in een belachelijk (welsh?) accent.quote:
"Aan de hand van deze brief wil ik u mijn CV toelichten."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same, maar mijn CV hangt er al aan vast. Maar na ''Geachte heer/mevrouw,''
''Bij deze mijn motivatie blahblah'' Nee toch?
vandaag werkte er een super tof iemand bij onsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest vandaag wel bij super toffe mensen werken.
idontcare. jordydoesntcare.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
kijk, daarom ben je niet meer welkom in huize ezell
Hierbij stuur ik u zoals overeengekomen mijn motivatiebrief toe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar is de piano nu verkocht dan of nog niet?
Toch wel goed bier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
zo, ook weer ff bier gedronken met mijn roomie
met mij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
omg ik omegle cam met de knapste jongen EVAH
Mijn respect voor jou daalt.quote:
Zitten er vrouwen op omegle?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
hoe heet ie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
het was in de aanbieding, en ik ben een arme pauperstudentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou daalt.
[..]
Zitten er vrouwen op omegle?
Ik was 't nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vandaag werkte er een super tof iemand bij ons
Maar niet opdringerig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die kerel weet overal verhalen bij te vertellen, in een belachelijk (welsh?) accent.
Beetje drinken, chippie eten en luisteren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou daalt.
[..]
Zitten er vrouwen op omegle?
Maar we weten allemaal waar hij op uit is...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
ben jij een 17-jarige Brit met een sixpack met het beste taalgebruik ever?
CV en motivatiebrief zaten ook in hetzelfde document bij mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jepquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
ben jij een 19-jarige Nederlander met een sixpack met het beste taalgebruik ever?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
GA JIJ EENS EVEN HEEL SNEL WEG MET JE EMOGIF.
Ik koop ook meestal aanbiedingenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het was in de aanbieding, en ik ben een arme pauperstudent
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik koop ook meestal aanbiedingen
Goedequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Aan de hand van deze brief wil ik u mijn CV toelichten."
Thanks, zou een slordig fout zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hierbij stuur ik u zoals overeengekomen mijn motivatiebrief toe.
Kan dat?
Het is trouwens "Bij dezen"
Mwuah. Ik zit vooral te stressen om mijn sollicitatiegesprek voor morgen. En ik heb mijn hele huis geboend, incl. badkamer en wc. Goed he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Relaxed, maar wel een beetje saai. Daar?
/carequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal waar hij op uit is...
dat is echt indrinkbier inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop ook altijd aanbiedingen. En als er niks in de aanbieding is en het moet wel écht nu gekocht worden dan AH pilsener.
goed zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwuah. Ik zit vooral te stressen om mijn sollicitatiegesprek voor morgen. En ik heb mijn hele huis geboend, incl. badkamer en wc. Goed he?
Waar ga je solliciteren dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goede
[..]
Thanks, zou een slordig fout zijn
Het wordt heul niet gedronken om in te drinkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is echt indrinkbier inderdaad
Ja, ik schreef dat ook altijd verkeerd. Totdat ik het een keer op Google ingevuld had.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks, zou een slordig fout zijn
Kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
aldo jij bent niet pauper, jij bent een uitkeringtrekker
Voor mijn opleiding, is voor de elitequote:
oeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het wordt heul niet gedronken om in te drinken
oooquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor mijn opleiding, is voor de elite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het was in de aanbieding, en ik ben een arme pauperstudent
Nee, meer joviaal. Kreeg vorige keer een heel verhaal te horen over hoe hij vroeger als kind op de kermis liep met een toffeeappel en dat hij een cider had gevonden dat daar naar smaakte en hij weer gelukkig was. Dus heb ik dat geproefd.quote:
Zit jij veel op reddit, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, +1 voor herkenbaarheid.
Vrienden die moeilijk doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, +1 voor herkenbaarheid.
Jij bent toch leraar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Nee, meer joviaal. Kreeg vorige keer een heel verhaal te horen over hoe hij vroeger als kind op de kermis liep met een toffeeappel en dat hij een cider had gevonden dat daar naar smaakte en hij weer gelukkig was. Dus heb ik dat geproefd.
dat zeg je nu, maar volgende week denk je daar anders over.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
rot toch op, denken dat ik nu nog op bezoek kom
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Nee, meer joviaal. Kreeg vorige keer een heel verhaal te horen over hoe hij vroeger als kind op de kermis liep met een toffeeappel en dat hij een cider had gevonden dat daar naar smaakte en hij weer gelukkig was. Dus heb ik dat geproefd.
hoezo, volgende week heb je een kitten aangeschaft?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zeg je nu, maar volgende week denk je daar anders over.
Reddit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit jij veel op reddit, of lijkt dat maar zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jij bent zo wispelturig als weet ik wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoezo, volgende week heb je een kitten aangeschaft?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Reddit.Man, ik ga gewoon gelijk naar de bron.
Maar imgur hoort bij reddit! Het is iig voor reddit gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Je liegt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar imgur hoort bij reddit! Het is iig voor reddit gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |