6 november ben ik van Saartje bevallenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha.
Ja? Is dat heel gek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
Ik heb van die vriezersoesjes gekocht, deze gauw gedipt en gewacht tot het droog was en gauw weer terug de vriezer in ja!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef Jipster het volgende:
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!
Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!
Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlastMar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.
Dan had ik ze nog niet kunnen ophalenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal
Als het waterpokken zijn en zij heeft ze zelf al eens gehad is er geen risico. 5de ziekte weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Waterpokken kunnen volgens mij alleen kwaad tijdens de zwangerschap als de aanstaande moeder ze nog niet heeft gehad. Hoe dat zit met een bevalling in het vooruitzicht weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |