abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128256987
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 26-06-2013 10:29:53 ]
pi_128257026
Nog aanpassings?
pi_128257732
Limone, ik wil er wel graag bij.. 6maart volgens eigen berekening!

Laat dat nou ook precies een jubileum dag zijn van vriend en mij O+
♥ J & S
pi_128257835
Maart al... Jeetje!

Kiwi, wat fijn dat je rust hebt kunnen vinden erin!
Home is where the O+ is...
pi_128257981
06 maart... toen testte ik positief! O+
pi_128258588
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
pi_128258784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha.
6 november ben ik van Saartje bevallen O+

Goede data tot dusver ;)
pi_128259364
Hallo Klaproos, welkom :)

Elmo, hoe was het bij de vk?

Weet iemand waar Spewey is? Is ze op vakantie?

Kiwi fijn dat je een keus hebt kunnen maken. Hihihi ik kan ook ineens zo verliefd op vriendje zijn. Vandaag droeg hij 4 zware paketten van een kast naar boven (3 hoog) en was ik helemaal trots dat hij dat 'zomaar' ff deed. Die dingen waren namelijk verdomde zwaar. O+

Veel te veel gedaan vandaag en nu last van mn rug en af en toe een harde buik. Morgen echt een dag zonder 'gedoe' ga lekker met vriendinnen lunchen. Hopelijk is het net zulk weer als vandaag.
pi_128261058
Maart al :o O+.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:28:42 #10
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128262047
Hoi dames ! Mijn ouders waren hier dus ff geen tijd om online te komen.
Alles was oké, Robinson had nog genoeg vruchtwater, bloeddruk was oké, afwachten nog maar. Veel pijnlijke buiken, dus er moet toch wel eens iets gaan gebeuren!

Jee al iemand voor maart! :o gefeliciteerd!

Spewey is idd op vakantie. Die ligt lekker te genieten in het zwembad!

Truste allemaal!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_128262412
Even kort, want mobiel.. Mijn zelf berekende datum is 25 februari
pi_128267624
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
  woensdag 26 juni 2013 @ 06:31:37 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128267720
Goedemorgen ende meld!

Ik kon niet meer slapen dus ik lig ff in bad! Zei ik gisteren dat het wat leek te rommelen...... }:| het enige gerommel is Robinson, die verbouwt haar huis nog steeds!! Druktemaker.

Kiwi wat fijn dat je de keus hebt kunnen maken en dat het rust geeft. :*
Niet zo heel lang meer en dan is jullie meisje er!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 26 juni 2013 @ 07:03:40 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128267840
Maart al :o Dan is Bob al 5 maanden! Nogmaals gefeliciteerd klaprooss :)

Elmo, ze heeft die villa gewoon te mooi gemaakt!

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?
pi_128268181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
Ja? Is dat heel gek? :@ Toch ook weer 16 weken geleden...
pi_128268289
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
pi_128268373
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.
Elmo good luck weer vandaag, nu 40 wkn en 3 dagen toch? Kan nooit lang meer duren!

Mabawa jij klinkt ook heerlijk verliefd, op een stoere papa to be! Ik had laatst dat ik eerder wakker was, naar slapende vriend heb liggen staren en gewoon even het besef ... Jouw kindje, ons kindje groeit gewoon in mijn buik!
Soms maar goed dat hij slaapt dan, snif ;)

Suces GotC met het examen, krijg je direct de uitslagen?
pi_128268385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef Jipster het volgende:
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
Ik heb van die vriezersoesjes gekocht, deze gauw gedipt en gewacht tot het droog was en gauw weer terug de vriezer in ja!
pi_128268467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.

:D ohja. Dat is het wel een beetje!
pi_128268813
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:31 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128268899
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
Dan had ik ze nog niet kunnen ophalen ;). Gewoon wanneer jij wilt.

Ikina en Klaproos welkom *O*.
pi_128268947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Als het waterpokken zijn en zij heeft ze zelf al eens gehad is er geen risico. 5de ziekte weet ik niet.
pi_128268954
waterpokken kan geen kwaad als ze die zelf al heeft gehad (als ze het niet zeker weet kunnen ze dat checken door haar bloed te controleren)

5e ziekte weet ik niet zeker

Kiwi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken waar je zo achter staat :)
wij kregen volgens mij de keus uit 2 datums in week 39..de andere dagen was de OK al bezet, dus ik denk als er nog meer plek is dat je dan ook meer keus hebt.

welkom klaprooss en Ikina!

Zuid frankrijk, dat lijkt me nu ook heerlijk :)

Gotc, succes straks!

Elmo balen..hebben ze je niet geprobeerd te strippen?

Mawaba, fijne dag!

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
pi_128269017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Waterpokken kunnen volgens mij alleen kwaad tijdens de zwangerschap als de aanstaande moeder ze nog niet heeft gehad. Hoe dat zit met een bevalling in het vooruitzicht weet ik niet.
De vijfde ziekte kun je als as moeder voor op antistoffen worden getest. Ook hiervoor geldt dat het geen kwaad kan als de as moeder al antistoffen heeft. Zou voor de zekerheid dus gewoon even de verloskundige of de huisarts raadplegen, omdat ze wel al op het einde vd zwangerschap loopt. Zij kunnen natuurlijk meer als dat wij vanaf hier kunnen. Beterschap voor je zoontje!
pi_128269022
Wat lief Bla, ik hoop dat dat hier ook niet lang meer duurt!

Sethiwe, de felicitas doos heb ik al een aantal weekjes binnen. Gewoon alles alvast aanvragen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')